En halua enää jutella

iwalkalone

kanssasi, en näe siinä enää mitään järkeä... yritin kaikkeni ja se ei riittänyt.. näkemiin.

91

4974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksikirjoitat

      Miksi sitten kirjoitat jotain viestejä jos et halua jutella?

      • siksikirjoitan

        Minua ei valitettavasti kiinnosta hänen yhteydenpitokeino. Haluan tehdä selväksi, että en halua jatkaa näin. Nyt olen sen kertonut ja sen pitäisi olla selvää. Haluan lopun tällä kaikelle, unohtaa hänet lopullisesti. Koska kaikki tämä on täysin naurettavaa pikkulapsien leikkejä.


      • noin
        siksikirjoitan kirjoitti:

        Minua ei valitettavasti kiinnosta hänen yhteydenpitokeino. Haluan tehdä selväksi, että en halua jatkaa näin. Nyt olen sen kertonut ja sen pitäisi olla selvää. Haluan lopun tällä kaikelle, unohtaa hänet lopullisesti. Koska kaikki tämä on täysin naurettavaa pikkulapsien leikkejä.

        "Nyt olen sen kertonut ja sen pitäisi olla selvää" 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Ikävä-palstalle oksennettu anonyymi viesti kertookin sen todella hyvin kohteellesi. Onko älykkyytesi ameeban tasoa?


      • seakkataas
        siksikirjoitan kirjoitti:

        Minua ei valitettavasti kiinnosta hänen yhteydenpitokeino. Haluan tehdä selväksi, että en halua jatkaa näin. Nyt olen sen kertonut ja sen pitäisi olla selvää. Haluan lopun tällä kaikelle, unohtaa hänet lopullisesti. Koska kaikki tämä on täysin naurettavaa pikkulapsien leikkejä.

        No nyt pääsit ytimeen. Tosin sillä erotuksella etten itse edes tiedä koko leikkiä. Paha olo vaan koko ajan noista sun tylyttämisistä. Taisit joskus kehottaa erästä hankkii ne, oisko aika tehdä samoin, vai?


      • Kunpaolisijoku
        siksikirjoitan kirjoitti:

        Minua ei valitettavasti kiinnosta hänen yhteydenpitokeino. Haluan tehdä selväksi, että en halua jatkaa näin. Nyt olen sen kertonut ja sen pitäisi olla selvää. Haluan lopun tällä kaikelle, unohtaa hänet lopullisesti. Koska kaikki tämä on täysin naurettavaa pikkulapsien leikkejä.

        Niin on pikkulapsen leikkiä. En ole n...ssinut ketään ja oikeastaan ole edes suudellut koskaan ketään. Ajattelin tavatessa selittää asian sillä että olen odottanut sinua kaksoisliekkini.
        Pikkulapsi olen vielä.


      • Sairasta
        Kunpaolisijoku kirjoitti:

        Niin on pikkulapsen leikkiä. En ole n...ssinut ketään ja oikeastaan ole edes suudellut koskaan ketään. Ajattelin tavatessa selittää asian sillä että olen odottanut sinua kaksoisliekkini.
        Pikkulapsi olen vielä.

        Sairasta.


    • ymmärrä.hyvin

      en vastaanota ohjeita kaltaiseltasi, åelastuksen pilikaltasi. Onko nyt hyvä olla, hae vastaukset saatanalta, pala helvetissä, toimitat eka sinne ne salaisuutesi, aloita tuhoutuminen. saatanan painajainen.
      terveisin. tuut vittu nilviäinen tietämään kenen kanssa sitä oltiinkaan tekemisiis.
      rauhallisuus illanjatkoihiin. haista paska.

      • iwalkalone

        En valitettavasti usko taruolentoihin.


      • kansalain.teloittavainen

        avaat haarasi, uskomatta taruolentoihin. Vaan et minulle. oletkohan peruna, mitä isäntä urkan nunnaha sie minihuora piere keskenäs....
        en sivisty, olen oppilas-yli?


    • ylikomisariopoistuu

      Tällainen ei ole taruolento eikä edes vääpelikään: menepä jonnekin puolustusvoimien portille, sieltä tulee potkut jos olet vajavainen keskusrikospoliisin ylikomisario: luutnantti ladattuna portilla sanoo: poistu sinä, on puolustusvoimien aluetta tämä, pitää olla luvat kunnossa :D

    • SinulleNaine

      Jos minulle olisi niin ihmettelisin miksi kääntyi näin tämä homma.

      • EiAinakaanMia

        Aloitus ei ole sitte minulta. ;)


      • iwalkalone

        Ei ole sinulle, mutta hän itse hylkäsi minut ja meinasi, että olisin kiinnostunut näistä lastenleikeistä, valitettavasti en ole. Elän elämääni oikeassa elämässä ”face2face” tämä ei kiinnosta nyt ei jatkossakaan. En saa tästä mitään.


      • Rakkautta_

        Oletko ottanut häneen yhteyttä? Mitä jos ei huomannut tai oli este silloin mutta ei enää?


      • iwalkalone
        Rakkautta_ kirjoitti:

        Oletko ottanut häneen yhteyttä? Mitä jos ei huomannut tai oli este silloin mutta ei enää?

        Asia on nyt loppuunkäsitelty kummankin osapuolen kannalta. Hän ei responssannut, näin sen hylkäämisenä. Miksi siis olisi tarvetta enää hakata päätä seinään. Ei ole enää tarvetta miettimiselle tämän asian suhteen.


      • justjooo
        iwalkalone kirjoitti:

        Asia on nyt loppuunkäsitelty kummankin osapuolen kannalta. Hän ei responssannut, näin sen hylkäämisenä. Miksi siis olisi tarvetta enää hakata päätä seinään. Ei ole enää tarvetta miettimiselle tämän asian suhteen.

        Ei ole tarvetta miettimiselle, mutta täällä asiaa kuitenkin pyörittelet.


      • iwalkalone
        justjooo kirjoitti:

        Ei ole tarvetta miettimiselle, mutta täällä asiaa kuitenkin pyörittelet.

        Niin ei ole enää. Kaikki on loppu, tämä nyt on vain jälkipuintia mikä meni pieleen, koska jokin meni.


    • thjjdk

      Oletteko edes keskustelleet kasvotusten? Ja mistä tiedät oletko edes täällä?

      • iwalkalone

        Kyllä olen joskus keskustellut kasvotusten. En saa häneen yhteyttä perinteisin keinoin, joten tämä oli ainoa vaihtoehto, mikä jäljellä jäi. En usko hänen olevan palstalla, mutta haluan purkaa ajatukseni jonnekkin, kun en voi hänellekkään niitä kertoa. Palsta toimii tässä tapauksessa laastarina minulle.


      • Rakastansua

        Mä lähetin sulle viestiä Messengerillä. Et vastannut.


      • Rakastansua
        iwalkalone kirjoitti:

        Kyllä olen joskus keskustellut kasvotusten. En saa häneen yhteyttä perinteisin keinoin, joten tämä oli ainoa vaihtoehto, mikä jäljellä jäi. En usko hänen olevan palstalla, mutta haluan purkaa ajatukseni jonnekkin, kun en voi hänellekkään niitä kertoa. Palsta toimii tässä tapauksessa laastarina minulle.

        Löydät mun puhelinnumeron Fonectasta. Soita jooko, mulla ei oo sun numeroa


      • iwalkalone
        Rakastansua kirjoitti:

        Mä lähetin sulle viestiä Messengerillä. Et vastannut.

        En omista messengeriä.


      • iwalkalone
        Rakastansua kirjoitti:

        Löydät mun puhelinnumeron Fonectasta. Soita jooko, mulla ei oo sun numeroa

        Otin kyllä häneen joskus yhteyttä kun minulla vielä oli hänen numeronsa, eli siis tänään, mutta poistin numeron, koska numero puhelimessasi, josta ei kukaan vastaa on lähinnä vain rasite. Silloin on selvää toisen osapuolen kiinnostus, sitä ei ole.


    • Oksensinkunsinutnäin

      Et ole kaikkeasi yrittänyt. Olet vain alentanut, pilkannut, huoritellut, panetellut, tehnyt kaikkesi jotta olisin tuntenut itseni muita huonommaksi. Tämän vuoksi en voi ikinä antaa anteeksi tekojasi! En ikinä! Olet kuvottava ihminen

    • Taotao1

      Kenelle viesti on?

      • iwalkalone

        Voit vaikka kohdistaa viestisi itseesi, kun viestillä ei sinäänsä ole painoarvoa. Se on tyhjää, niin kuin alkuperäiselle tarkoitettu viesti.


      • Entinen_ystävä

        Kenelle viesti on miten kukaan voi tietää onko se hänelle?kysyn yhden kysymyksen onko sillä ihmisillä eläin ja mikä eläin on kaikista rakkain. Mietin vain että mä olen money kerrat nähnyt sen josta n mä Puhun ja tein niinkuin hän pyysi elään ilman ystävää. Hän tietää mikä juhla Mulla on pian.


    • hihihihihihiihi

      Tintille





      ...
      .
      .
      ...

      • Hijiiiiiiihiinnnntiii

        Ei kyllä tää oli hintille😊hihiii


    • mitäsjoskuitenkin

      jatkettaisiin asian puntaroimista ja pohdiskelua. Vai onko ihan varmasti mietitty joka kantilta tarpeeksi huolella, ettei vaan jokin seikka ole jäänyt huomiotta? 😄😄

      • iwalkalone

        Asia on loppuun käsitelty! Ei siihen enää auta mikään. Tälläistä tämä elämä on, ei se aina vain osu kohdilleen. Ei näistä kannata harmistua, uusia mahdollisuuksia tulee varmasti minullekkin jatkossa. Täytyy vain uskoa parempaan tuuriin näillä rintamilla. No mutta se siitä! Hän ei kuitenkaan tiedä mitä ajattelen kun en saa sitä hänelle kerrottua. Eli siis kaikki on täydellisesti.


      • taitaatoimianappis

        hiekkamadot ja muutkin ihmeelliset asiat voivat auttaa ajatelmiasi.
        - Väärä kuvitelma on aina ihmisen huono osoitus, kuten lääkärien väärä diagnoosikin :D


      • iwalkalone
        taitaatoimianappis kirjoitti:

        hiekkamadot ja muutkin ihmeelliset asiat voivat auttaa ajatelmiasi.
        - Väärä kuvitelma on aina ihmisen huono osoitus, kuten lääkärien väärä diagnoosikin :D

        En valitettavasti käytä nappeja kuin joissain paidoissani.


      • osittainoikein
        taitaatoimianappis kirjoitti:

        hiekkamadot ja muutkin ihmeelliset asiat voivat auttaa ajatelmiasi.
        - Väärä kuvitelma on aina ihmisen huono osoitus, kuten lääkärien väärä diagnoosikin :D

        diagnoosisi, ainakin skitsofrenian osalta. Psyko- ja sosiopatiaa on parhaidenkin lääkäreiden tunnistaa, jos edes kuuluvat sairauksiin. Turhaan olet katkera lääkäreitä kohtaan jos ovat vastaanotolle kertoneet sinusun tilastasi totuuksia.


    • Kusipää

      Ei ole tarvetta. Tutkinta on käynnistetty. Itse tiesi valitsit

      • väärätiejaväärälääkäri

        Ostit siis huonon auton ja väärän tien eli jaguaarin :D


      • iwalkalone

        Tie on oikeampi kuin milloinkaan, yksi pieni pettymys tiellä ei lannista, en olisi sitäkään kyllä kaivannut elämääni.


    • Ratkaiseva_tekijä

      Oletko nainen vai mies??

      • iwalkalone

        Mies olen.


      • lukisin
        iwalkalone kirjoitti:

        Mies olen.

        Aijaa. Pidin sinua naisena. Mutta täällähän ne sukupuolet vaihtuu kyllä lennossa..


      • valvova.silmä

        Eiköhän se kohta nainen taas ole...


      • Monta_sataa
        valvova.silmä kirjoitti:

        Eiköhän se kohta nainen taas ole...

        Tai se kolmas sukupuoli...


    • Enjaksatätä

      Miksi uhkailet?

      • iwalkalone

        En uhkaile aloituksessani ketään, käyn vain läpi asioita joita olen kokenut ja miten olen edennyt niiden kanssa. Aloituksessa on tuotu selvästi esille minun kokemukseni ja ajatusmaailmani häntä kohtaan. Siinä ei ole nimiä, numeroita, eikä muitakaan tunnisteita. Aloituksessa on vain ilmoitettu kaiken loppuneen, se on ainoa asia mikä on tosi.


      • Miksisitten
        iwalkalone kirjoitti:

        En uhkaile aloituksessani ketään, käyn vain läpi asioita joita olen kokenut ja miten olen edennyt niiden kanssa. Aloituksessa on tuotu selvästi esille minun kokemukseni ja ajatusmaailmani häntä kohtaan. Siinä ei ole nimiä, numeroita, eikä muitakaan tunnisteita. Aloituksessa on vain ilmoitettu kaiken loppuneen, se on ainoa asia mikä on tosi.

        Kun kerran kaikki on loppunut paasaat yhä ikäväpalstalla.


    • iwalkalone

      Se mitä joku toinen enää haluaa ajatella tästä päivityksestä ei kiinnosta enää minua tästä eteenpäin. Toki jokainen asiasta enemmän kiinnostuneet voivat asiaa jäkipuida, minulle tämä on jo selvä, enkä palaa aiheeseen enää koskaan. Olen puhunut!!

    • pehmoisilleunille

      haluan mennä juttelemaan ja mennä nukkumaan pehmoisten tyttöjen kanssa.

      • tyynynkanssaunille

        hän menee tyynynsä kanssa nukkumaan ohjelmoijatyttösten jalkojen viereen,pöydän alle, kun ohjelmoijasupertyttöset tekevät tietokoneilla töitään


    • mikäonnopeus

      Mikä tämä olikaan mersun tämä nopea eli, eli 600CLK, on myös 500-sarjasssakin tuota coupea kai.

      • hassukysymys

        Mulla on vain polkupyörä. Siinäkin käsijarrut rikki. Pitäisi ostaa joskus pyöräilykypärä. Automerkeistä tunnistan vain paikallisbussin. Kulkee n. puolen tunnin välein. Hassua kun joillekkin tulee autot mieleen aina illan pimetessä.


    • Virhe.Käsittelyssä

      Jöstes, mikä draama! 🙄 Öit

    • mene.pois

      Toivon, että katoat elämästäni etkä enää häiriköi. Yritä nyt viimein päästä yli ja mennä eteenpäin. En ollut koskaan sua varten.

      • bye

        Okei.


      • tulevaisuustoisin
        bye kirjoitti:

        Okei.

        Jäljelle jäi vain inhoa ja halveksuntaa. Ja olet kyseinen henkilö, toivon ettei tiellesi tule yhtäkään naisparkaa jonka kiusaat hengiltä. Toiveet yleensä toteutuvat. En toivoisi yhdellekään naiselle sellaista kohtaloa. Minä valitettavasti ehdin polkaisemaan siihen paskaan. Et kanna mitään vastuuta tekemisistäsi tai sanomisistasi. No elämä tahtoo kuitenkin sellaistakin opettaa, voi joutua konttaamaankin.


      • loppunsa.tilasi

        Siellä se jo pohjamutia myöten ryömi, usko pois- paskaakaan ei jää jäljelle sellaiselle joka kusettaa ihmisiä systemaattisesti vuosia ja leikkii hyvää frendiä ihmisille tasan niin kauan kuin niitä innostaa osallistua typeriin piirileikkeihin. Tuon bravuurinumerohan oli jossain vaiheessa yötä päivää haaveilla jonkun naisen itsemurhasta ja se keskusteli asiasta itsekseen ikään kuin olisi jossain kuppikunnassa.


    • unohdinjo

      Itse ajattelen niin etten palaa enää menneeseen. Ei ole mitään tarvetta siihen.

    • trollipeikko

      Aloitus vaikuttaa provolta. Mutta sempä takia ei tämä ole hyvä paikka.

    • Turhaaa

      Odotatko vastausta vai ihmettä

    • kävelijälle

      Unohdit tehostaa teatraalista avaustasi kunnon taustajytkeellä. Ei se mtn, laitan puolesta.
      Hyvää loppuelämää.
      https://youtu.be/glGENVvBsMU

      • eikoskaanmilloinkaan

      • taustajytkesiinä

        taustajytkeenä vaikka joku: bat ja ryyd ehtaa tavaraa!


    • kaikkikerralla

      näkemiin ja iloisin silmin uusia aamiasia taas, ja huomentakin samalla kuin hyvää yötäkin.

    • PelkoAjaa

      Ilmeisesti molemmat kävellään sit yksikseen? Järki ja tunteet, aina yhtä monimutkaista?

      • tiellävoiollamutkia

        tiellä voi olla monia mutkia aina, jos olet joskus autoillutkaan?


      • joskusliiankin

        Itse teemme tästä monimutkaisempaa kuin tarvitsisi olla.


      • PelkoAjaa
        joskusliiankin kirjoitti:

        Itse teemme tästä monimutkaisempaa kuin tarvitsisi olla.

        Näinhän se on, oletin aloittajan naiseksi, mut olin näköjään väärässä. Autoillut olen, omaan jopa rekkakortin (ABCE). Ei siitä sen enempää.


      • menneisyydenvanki
        PelkoAjaa kirjoitti:

        Näinhän se on, oletin aloittajan naiseksi, mut olin näköjään väärässä. Autoillut olen, omaan jopa rekkakortin (ABCE). Ei siitä sen enempää.

        Hän tekee siitä kaikesta monimutkaista. Hienoa ymmärtää kuinka paljon rakastui naiseen, jota ei voi saada. Toivottavasti hänellä on kaikki hyvin, sitä toivon. Kaikkea parasta hänelle. Vosin halata häntä.


      • LuovunPelosta

        Sivusta tähän hyppäsin. Mutta en haluaisi enää antaa pelon ohjata elämääni. Kun vain näkisin sinut vielä joskus kasvotusten, tarpeeksi läheltä.


      • Älkäähelvetissä
        LuovunPelosta kirjoitti:

        Sivusta tähän hyppäsin. Mutta en haluaisi enää antaa pelon ohjata elämääni. Kun vain näkisin sinut vielä joskus kasvotusten, tarpeeksi läheltä.

        Kenet sinut, täällä ketään sinuja ole, lopettaa houraamisenne hyvänen aika sentään.


      • Väärinsanottu
        joskusliiankin kirjoitti:

        Itse teemme tästä monimutkaisempaa kuin tarvitsisi olla.

        Voisi sanoa yksikössä että ainakin sinä näytät tekevän todella monimutkaista omasta asiastasi ja se jatkuu tasan tarkkaan niin kauan kun pidät ketä hyvänsä palstalla hänenä ja puhut kaikkien muiden kanssa kuin tämän ihmisen itsensä. Ettekö te jotkut oikeasti ymmärrä tätä ?


    • Miespaslta

      Ei tässä mikään täsmää.

      • mysteerillisiäsalavieste

        ei täsmääkään koska jutut ovat niin salaperäistä salakirjoitusta, jotta ei aivan tavallisen tiedustelu-upseerin aivotkaan riitä :D


    • virtuaali_runkkarit

      Yksin jääminen on teille kommunikointi ja reality ihmissuhde rajoitteisille ainoa oikea tie. Virtuaalinen netti seksi ei ole oikein mistään kotoisin, verrattuna oikeaan jynkkyyn.

      "Kannelmäkeen avataan piakkoin Suomen ensimmäinen seksinukkebordelli, jossa voi maksua vastaan viettää illan seksiä varten tehdyn silikonisen, ihmiskokoisen naisnuken kanssa. Asiasta kertoi ensin Iltalehti.

      Bordellia isännöivä tosi-tv-julkkis ja vaginahierojaksi itseään kutsuva Antti Kurhinen kertoo Iltalehdelle, että paikka on suunnattu sinkuille sekä varatuille miehille, jotka kärsivät seksin puutteesta.

      Miesnukkeja ei toistaiseksi ole tarjolla, vaan Unique Dolls -liikkeen tarjontaan kuuluvat Nicky, Jennifer, Candy ja Crystal -nimiset naishahmot."

      https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/719181-helsingin-kannelmakeen-avataan-suomen-ensimmainen-seksinukkebordelli-nukke-ja-koko

    • Josolisithän

      Minä haluan.

    • entiedäkukaoletsitten
      • tunteissa

        Kertoisitko lisää...


      • Kukaanon

        En usko, että olet hän.


    • varattukko

      En tiedä ketä meinaat, ketä olet.

      • iwalkalone

        Hän on 3 listalla, mutta taivaalla, toiseksi hän on ”single” ja , kultaisessa leikkauksessa. Minä taas olen nimetty PM- mukaan, mutta L ja f.


    • no_kiva_mutta

      Täälähän sää keskustelet edelleen ainakin ittes kans. Kenen erityisen kans et oo enää puheväliis?

    • Eeron_isälle

      Erittäin hieno ystävätär tämä "juurihoitaja",
      joka kirjoittelee muiden, kuten minun nimissäni
      palstalle, ja tekee aloituksia ulosteläjäkuvakkein!

      Onneksi suvussani kenelläkään ei ole vaimonaan tuollaista
      karkeasti kiroilevaa ja kierosti muiden nimissä kirjoittelevaa,

      "ulosteläjä"-kuvakkein keskusteluja aloittelevaa, alatyylistä
      naista. Päästä ihmeessä moinen kieroilija menemään.,
      siis tämä maamerkissä työskentelevä hammashoitaja.

      Ex-vaimollesi Tuulalle tämä pimu on tietysti mieleinen
      vaihtoehto, koska hän tyhmänä ja mielyttämishaluisena
      mielistelijänä on helposti Tuulan ohjailtavissa.

      Ei en tiennyt, että sinulla on ystävätär tai poika.
      Tämän palstan kautta asia alkoi paljastua.

      Et ole kyennyt kertomaan minulle yhtään mitään suoraan,
      koska olet pelkuri. En kadu ettei minulla koskaan ollut intiimiä,
      fyysistä kanssakäymistä kanssasi.

      Onneksi nyt saat kovasti seksiä, ulosteläjä-kuvakkein, ja
      "hitto-helvetti ja paska" sanoja viljelevältä hammashoitajattareltasi.

      Minua sinun ei tarvitse nähdä, kun poistut LVI-firmoinesi kampukselta,
      jonne tulit perässäni, vaikkei ko. kampuksella edes opeteta eikä tutkita LVI-asioita.


      P.S. En edelleenkään harrasta irtosuhteita enkä petä FYYSISESTI miestäni,
      jonka kanssa olen ollut jo 19 vuotta - pitkäjänteisesti. Minulla ei myöskään ole avioliiton ulkopuolella syntyneitä lapsia - miehen kanssa "jota en rakasta".

    • Eeron_isälle

      Erittäin hieno ystävätär tämä "juurihoitaja",
      joka kirjoittelee muiden, kuten minun nimissäni
      palstalle, ja tekee aloituksia ulosteläjäkuvakkein!

      Onneksi suvussani kenelläkään ei ole vaimonaan tuollaista
      karkeasti kiroilevaa ja kierosti muiden nimissä kirjoittelevaa,

      "ulosteläjä"-kuvakkein keskusteluja aloittelevaa, alatyylistä
      naista. Päästä ihmeessä moinen kieroilija menemään.,
      siis tämä maamerkissä työskentelevä hammashoitaja.

      Ex-vaimollesi Tuulalle tämä pimu on tietysti mieleinen
      vaihtoehto, koska hän tyhmänä ja mielyttämishaluisena
      mielistelijänä on helposti Tuulan ohjailtavissa.

      Ei en tiennyt, että sinulla on ystävätär tai poika.
      Tämän palstan kautta asia alkoi paljastua.

      Et ole kyennyt kertomaan minulle yhtään mitään suoraan,
      koska olet pelkuri. En kadu ettei minulla koskaan ollut intiimiä,
      fyysistä kanssakäymistä kanssasi.

      Onneksi nyt saat kovasti seksiä, ulosteläjä-kuvakkein, ja
      "hitto-helvetti ja paska" sanoja viljelevältä hammashoitajattareltasi.

      Minua sinun ei tarvitse nähdä, kun poistut LVI-firmoinesi kampukselta,
      jonne tulit perässäni, vaikkei ko. kampuksella edes opeteta eikä tutkita LVI-asioita.
      Mutta et tee mitään tämän suuntaistakaan: Sen sijaan olet hankkinut LVI-firmallesi
      lankapuhelimen ko. kampukselle, ja kirjoittelet ”Ikävä”-palstalla minulle vihjein jotka vain minä tajuan. Et kirjoittele lastesiäideille – fysioterapeutille tai hammashoitajalle vaan minulle.

      P.S. En edelleenkään harrasta irtosuhteita enkä petä FYYSISESTI miestäni,
      jonka kanssa olen ollut jo 19 vuotta - pitkäjänteisesti. Minulla ei myöskään ole avioliiton ulkopuolella syntyneitä lapsia - miehen kanssa "jota en rakasta".

    • että_näin

      Minä ole lopettanut kirjoittelemisen tänne sinulle jo monta vuotta sitten enkä enää ole kirjoitellut tänne. Se pitää edelleen.

    • kanta-astuja

      Onko tää pissa ja kakkahuumoria suosiva ja kaikkea likkuvaa haikeasti kaipaava N-nainen se persujen naiskansanedustaja.

      perseeseen n-ussittuna nukkuisit paremmin?

      • tai-hänenAlterEgo

        Pienen huntsin sain että olisi se aito oikea wc-paroni= eli paskaparoni :D


    • ker13

      Emmehän ole koskaan päässeet edes juttelemaan ! Ei asiat näin hoidu . Hyvästi !

    • hyshysyhys

      Ja minä taas en halua enää jutella, koska Suomessa poljetaan törkeästi sananvapautta. Tässä maassako sananvapaus, MISSÄ ? Demokratia, MISSÄ ?

    • HÄIVY_RAKKAIN

      VIHDOINKIN HILJAISUUS. KIITOS!

    • salmiakkikarkitovatok

      Kerron pelottavan unen, olen saattanut kertoa aikaisemminkin palstalle mutta että:

      Olemme ruokailemassa pöydässä ja sitten huomaan eräästä henkilöstä asian hän käyttäytyy oudosti, ja sitten nousee pöydästä ylös ja muuttaa silmien värin täysin mustaksi sanoen että tunnisti minut tuo, oli noita..

    • Mee_JO

      KIITOS!

      HÄIVY!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe