Haluatko kanssani lapsia tai naimisiin?
mites muuten mies
10
572
Vastaukset
- Smeis
Riippuu sinusta
- haluaisinminä
Haluan, mutta kumpikaan ei ole mikään kynnyskysymys.
- aikameniohi
En. Vaikee kuvitella itelle lapsia tai naimisissa oloa. Yksin on helpompaa.
- ksölö3h4
Naimisiin voisin mennä, mutta tuoda lapsia elämän julmuuteen olisi eri asia.
- gllgll
Ei minuakaan ole hyväksytty maailmaan sellaisena kuin olen niin ei lapsiakaan varmasti hyväksytä. Sellainen jättää ikuiset arvet eikä se olisi reilua lasten kannalta.
Joillakin ihmisillä on liikaa valtaa tässä maailmassa kuten oikeastaan sitä ei saisi olla lainkaan. - ajatteletulevaisuutta
Mutta kyllä ehkä silloin jos naisella olisi se noin 1000miljoonaa rahaa jotta tulevalle lapsellekin olisi hyvät kengät ja vaatteet aluksikin :D
- lglglgl
Totta! Rahaa täytyisi olla tuhottomasti ja mieluiten minulla ennenkuin mikään on mahdollista koska haluan eroon yhteiskunnasta.
- herran_lahjat
Ei lapsia kovinkaan moni halua. Niitä tuppaa naimisen oheistuotteena vaan tulemaan.
Kumpaakin! Haluan sinusta elämänkumppanin.
- apuaannetaan
Neuvottelu kysymys ; )? Jos et parempaa löydä, voisin minä tietenkin sitten vähän jelppiä ; ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845