Minulla tuntuu oikealla puolella vatsassa hieman navasta ylöspäin sellainen kova kohta, tuntuu varsinkin seistessä kun painaa kädellä. Maatessa tuntuu myös, mutta selkeimmin seistessä. En ole tätä aikaisemmin huomannut kun ei tuo muutoin oireile, joskus on sellaista vihlovaa vatsakipua alueella mutta eipä juuri muuta.
Pitäisikö suolen tuntua miltään? Eikös vatsan alue pitäisi olla pehmeä? Mietin että voisi olla ulostetta, mutta tuo tuntuu vaikka suoli olisi tyhjentynyt. Lääkäriin en halua mennä turhan takia kuten sen että se onkin ulostemassaa.
Vatsan kova kohta
Huolestunutkoturhaan
2
136
Vastaukset
- rasvapatti
Oiskohan lipooma
- kokistajuomaan
Joskus minulla oli tuollai ja tosi kipeä. Määrättiin kalliita lääkkeitäkin. Ei auttanut.
Sitten kävelin mäkkärin ohi ja päätin, että otan hampin kokiksen. Kävi miten kävi.
Söin, ei vaikutusta. Join kokiksen ja kas kummaa.. se meni ohi se kipu. Vatsa alkoi toimimaan ja kaikki ok.
Kokis on siis parempi lääke kun 30 euron lääkkeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635429Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193562- 1422755
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172606- 1331956
- 151743
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1641531Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1081450Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731427- 951327