Mitä nainen ajattelet

jossesinäolet

Tällä hetkellä minusta?

88

2441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entiedäsinusta

      ajattelen yhä,et ole unohtunut..haluaisin nähdä....

      • entiedäminäkään

        Mikäs sen näkemisen estää?


      • entiedäsinusta
        entiedäminäkään kirjoitti:

        Mikäs sen näkemisen estää?

        pallo on hänellä.....


    • Josefriina

      Olet suhdepelaaja.

      • Hyyryt

        Haet elättäjää.


    • josoothän

      Tykkään vieläkin.
      Kaikesta huolimatta. En oo osannut unohtaa...

    • Vastaanhänellemiehelle

      Ajattelen pelkästään hyvää hänestä. Hänessä on jotakin sellaista, jota en ole nähnyt kenessäkään aiemmin. Se katse sulattaa sydämeni. Hän on kiinnostava. Kiva luonne. Komea ja seksikäs. Rakastettava.

    • Olisitpavapaa

      Harmittaa. Mutta Sinua

    • Taksikuskiko

      Kuinka mukavaa, sinulla on Kaljamaha, tekohampaat, huonosti laihuuden vuoksi muuten istuvat housut. Haukut minut hehtaariperseeksi, mutta kuinka ollakaan, vikoja lienee itse kussakin. Rahasi ovat aina lopussa tilipäivinäkin oman vaimon elättämiseen ja yllä pitämisen vuoksi. Hän kulkee merkkivaatteissa. Huomaa, että sinua närästää. Osaat ratkaista itse pulmasi. Tämän muistin kouluajoilta, jolloin pyrit ratkaisemaan muidenkin ongelmat. No, hyvillä mielin tervehdin ja poistun ryppyineni ja pyllyineni taka vasemmalle pois silmistäsi.

      • Ihmettelijä_

        Ja tommoista ikävöit täällä?


    • Muutenvaantäällä

      En enää ajattele sinua

    • naiselletää

      En ole'

      Väärä osote.

    • babyporkkana

      Haluaisin vain lähelle, ja tällä hetkellä tuntuu niin käsittämättömän pahalta, että hän ei halua.

    • moniamahdollisuuksia

      En tiedä kuka ap on, joten mahdollisesti en mitään tai sitten jotain hyvää, tai jotain huonoa. Ehkä kiinnostusta, ehkä tarvetta ottaa selvää, ehkä halua päästä lähelle, ehkä hyvää työkaveruutta tai syvempää tunnetta. Ehkä pelkoa, ehkä inhoa, ehkä pahantahtoisuutta.

    • 2.7.tunnustajaneiti

      Hän pyörii paljon mielessä, iltaisin varsinkin. Ajattelen hyvää hänestä. Ajettelen myös että hän on kiireinen, ja onkin. En halua roikkua hänessä tai häiritä. Haaveilen kylläkin hänen syliin pääsystä, on mahdoton/toivoton ajatus.
      Ajattelen myös että en haluaisi tuntea näin syvästi ja ikävöidä jos toinen ei tunne samoin.
      Aiemmin laitoin välillä viestiä hänelle, mutta nyt en aio hetkeen laittaa. En ole laittanutkaan reiluun viikkoon.

      Tuskin olen aloittajan sinä 😕

      • Naisellemenee

        Laita viestiä. Tämä ilta olis yksinäistä haaveilen aikaa. Olisitpa vieressäni.


    • Elluhalloyb

      Sitä samaa..mitä ennenkin...
      En ajattele .et erillainen....koska ..suurinpiirtein tiedän..minkälainen olet...ehkä sinun pitäisi olla enemmän oma itsesi...eikä yrittää miellyttää...
      Et kyl tee sitä ain...😇🌋💫💣

    • EiKäsitä

      Sinusta? No ajattelen että siinäpä on hauska kyselijä joka kyselee jännänlaisen kysymyksen ja miksipä sinusta sitten pitäisi ajatella jotakin tuon yhden kysymyksen perusteella. Ihan tähän monen muun vastauksen jonon jatkeeksi vastasin kun kerta kysyttiin.

    • oiskivakuullasusta

      Toivottavasti sinä mies uskaltaisit ottaa yhteyttä oikeassa elämässä jälleen

      • oiskivakuullasusta

        siis pitkästä aikaa ja kertoa, miten elämäsi kantaa, hauskaa isänpäivää sulle ja lapsellesi!


      • oiskivakuullasusta
        oiskivakuullasusta kirjoitti:

        siis pitkästä aikaa ja kertoa, miten elämäsi kantaa, hauskaa isänpäivää sulle ja lapsellesi!

        edelleenkin on ikävä, kuten ennenkin, ei se mene pois, hyvää yötä sulle J:)


      • MäJmies

        Otapa sä tällä kertaa yhteyttä ensin minuun, siitä se alkaa...


      • j.sivusta

        Kertoisitko jotain lisätunnisteita?


      • oiskivakuulla
        j.sivusta kirjoitti:

        Kertoisitko jotain lisätunnisteita?

        En, kiva kuulla:)


      • oiskivakuullasusta
        MäJmies kirjoitti:

        Otapa sä tällä kertaa yhteyttä ensin minuun, siitä se alkaa...

        Kiva, että voi olla yhteydessä, olen ensi viikolla.


      • onko.trollaus.kivaa
        oiskivakuulla kirjoitti:

        En, kiva kuulla:)

        Kivat sulle sitten. Ja mitä oli kiva kuulla :)
        Et taida edes olla tuo aikaisempi, vaan vain joku trolli. ;)


      • oiskivakuullasusta
        onko.trollaus.kivaa kirjoitti:

        Kivat sulle sitten. Ja mitä oli kiva kuulla :)
        Et taida edes olla tuo aikaisempi, vaan vain joku trolli. ;)

        Siinä oli hänelle vihjeitä sanoja, joten et ole hän, kun et tajunnut yhtikäs mitään:)


    • Amiehelle_

      Vastaan kuin hänelle:
      Paljon on tunteita syviä..,
      En tiedä onko kaikki mahdollisuudet menetetty jo ..
      Olet rakkauteni , mutta onko se vain hukkaan heitettyä.. Jos" olen kuin piha ilman sadettajaa , sitä minä olen jos sua en saa"

      Kun olet lähelläni , aurinko paistaa ja linnut laulaa , kanssasi on kesä aina.
      Hymysi valaisee huoneen ja sydämesi lämpö sulattaa tämän naisen..
      Ikävä on taas..
      Sydämeni kaipaa sinua.
      Olisimpa lähelläsi..
      n>m

    • Halauksiasulle

      Huomenta. Ajattelen lähinnä sitä millä tavoin ja miten onnistun olemaan tuntematta lähelläsi mitään.

    • Hyväähuomenta

      Olet hintahtava.

    • eternalhaave

      Mietin miten ihanalta tuntuisi kätesi ympärilläni mutta harmi vaan että olet varattu. Saahan sitä haaveilla vaikka mistä.

    • semmoisiaajatuksia

      Melko tyhjää se ajatus tällä hetkellä on. Jotenkin onttoa. Kaikki kuvitelmat ovat kadoneet ja asiat ovat näkyneet realistisessa valossa. Ruusunpunainen on hävinnyt ja jäljellä on vain niitä toisia kuvina sun kanssa. Jäljelle ei jäänyt oikein mitään.

    • Tälleesti

      mie aattelen sinusta.
      Olet vieras, en tunne, joten kysyn sinulta: Kuka olet?

    • No12Mie

      No kyllä sinä minut tunnet :-)

      • Tälleesti

        Olikos tuo miulle? Voi olla että tunnen, mutta nyt en tunnista.


      • No12Mie
        Tälleesti kirjoitti:

        Olikos tuo miulle? Voi olla että tunnen, mutta nyt en tunnista.

        No joo siinäpä otsikossa olikin jo pikku vinkki :-)


      • Tälleesti
        No12Mie kirjoitti:

        No joo siinäpä otsikossa olikin jo pikku vinkki :-)

        Aha. No ei avaudu, vaikka minähän se olen.
        Kohta lähdössä maiseman vaihtoon, sinne matkan päähän, joka ei ole kaukana, mutta kuitenkin se on matka.


      • No12mie
        Tälleesti kirjoitti:

        Aha. No ei avaudu, vaikka minähän se olen.
        Kohta lähdössä maiseman vaihtoon, sinne matkan päähän, joka ei ole kaukana, mutta kuitenkin se on matka.

        Nii just kuvaatko ?


      • Tälleesti
        No12mie kirjoitti:

        Nii just kuvaatko ?

        Tottakai, ainahan on jotain muistoja tallennettava ;).
        Hyvää ja helppoa päivän jatkoa, sateesta huolimatta ;).


    • Sittenseontyhjä

      Onko ameeba jo viimeisellä kierroksella a ap elin.

    • jotainkuiteski

      ihan TÄYTtä hyvää ku en tunne ja sitä samaa sulle.

    • Kaikkeehyvää

      Hänestä ajatukset ovat sekavia.
      Myötätunnon, kiukun, ahdistuneisuuden sekamelskaa.

      Hänen käytös minua kohtaan oli kamalaa mutta kuvasti hänen omia psyykkisiä ristiriitoja. Huomasi että hänen oma pää ei ollut kunnossa ja teot olivat satuttavia mua kohtaan mutta tarkoitus ja suunnitelma tuskin oli minua satuttaa lähtökohtaisesti.
      Huomasi että hän turhautui kun huomasi loukanneensa ja loukkasi sitten lisää pelkästään turhautumisen ajamana. Hän toimi noidankehämäisesti. Pystymättä lopettaan. Kun ihmisen psyykkinen tasapaino ei ole kunnossa se käytös on tuollaista. Ihminen toimii silloin itseänsä vahingoittaen. Hänkin tahtoi lopputuloksista erilaisia mutta käytöksensä ei ollut yhtenevää tavoittelemaansa lopputulokseen nähden.

      Tiesin tämän hänestä jo vuosien takaa koska aikoinaan se sama käytös ajoi minut pois ja piti minut poissa.
      Otin riskin ja sanoinkin hänelle suoraan että nyt hänellä on mahdollisuus. Käytä tämä mahdollisuus nyt viisaasti. Yritin ilmaista sillä tätä kokonaisuutta miksi ollaan tätä kehää läpi käyty ja ilmaista toivetta että ei nyt tekisi sitä samaa.. ei niitä naisia taas tähän juttuun ja muuta sekoa

      Hän ei itselleen mitään kuitenkaan mahtanut. Kestin kolme kertaa lisää sitä kun jossain oli joku parempi nainen ja minä muka nolla. Se oli kuin isku mun kasvoille. Edellisten viereen.

      Häneltä tuttu käytöskuvio jota olen pakoon juossut peläten hänen rikkovan mielenterveyteni, luottamukseni ja itsetuntoni käytöksellään. Ne kun ovat hauras alue vahingoittua ja tiedän tuollaisen murtumia niihin alueisiin tekevä.

      Olen vihainen koska minulle syntyi hänen takiaa mielenterveyshäiriö johon nyt hain apua

      Olen pettynyt koska hän ei ajatellut kuin itseään eikä kuunnellut yhtään mitä yritin kertoa toiveistani ja peloistani

      Tunnen myötätuntoa koska ymmärrän tahattomuuden taustalta ja syyn olevan oma psyykkinen sekavuus johon hän veti mut mukaan ja rikkoi minun elämänhistorian takia hyvin hauraan psyykkeen myös

      Toivon ettei hän aloita yhtäkään suhdetta vaan hakeutuu terapiaan


      Minua ei voi auttaa. Minua autetaan nyt terveydenhuollon kautta.

      • täältäsivukommenttiavain

        Terve suhde itseä kohtaan on tärkeää ja itsestään välittäminen ihmisenä siis oman itsensä rakastaminen. Herkkä, tunteellinen ja itsetuntemukseltaan heikompi ihminen voi olla vain niin vietävissä, että sairastuu samoin psyykeltään kuin ihminen, joka on jo sitä valmiiksi jollain tavoin. Onhan näitä persoonaltaan epävakaita, heikon itsetuntonsa kanssa kamppailevia narsisteja tms.pelimiehiä, jotka ei tunnista itsessään olevan mitään vikaa, mutta sellainen terveellä ja vahvalla itsetunnolla oleva ei antaudu sellaiseen pyörittelyyn, eikä anna kohdella itseään väärin. Kaikkeahyvää sinulle nainen itsetuntuntemuksen ja eheytymisen tiellä


      • minäkinsivusta

        No niin, viesti joka suurutti täältäsivuskommenttia vain. Pidät herkkyyttä ja tunteellisuutta heikkoutena ja sairautena. Sitä se ei ole! Ne on luonteenpiieteitä eikä niitä tule kitkeä pois. Toki niitäkin voi kehittää, niiden kanssa oppia elämään ja todellakin hyödyntää niitäkin piirteitä. Mutta meidän yhteiskunta on sellainen, että hyväksikäyttöä ja jaksamista viimeiseen asti ymmärretään. Esimerkiksi huono käytös tai jooa täykusipäusyys ja itsekkyys selitetään esim. temperamentilla. Väärin, temperamentti ei ole sama asia kuin kusipöisyys tai häiriköunti! Tuolla periaatteella haasteellisemmat, temperamenttiset lapsetkin voisi jättää kasvattamatta, kun ne nyt vaan on sellasia temperamenttisia. Omat lapseni ovat erilaisia temperamentiltaan, herkkyydeltään ym, yhtä rakkaita, mutta haastellisuudessa on eroja. Täytyy kyllä suoraan sanoa, että välillä vanhemmatkin tekee lapsistaan täysmulkkuja.


      • äijäettäoksatpoisoon
        täältäsivukommenttiavain kirjoitti:

        Terve suhde itseä kohtaan on tärkeää ja itsestään välittäminen ihmisenä siis oman itsensä rakastaminen. Herkkä, tunteellinen ja itsetuntemukseltaan heikompi ihminen voi olla vain niin vietävissä, että sairastuu samoin psyykeltään kuin ihminen, joka on jo sitä valmiiksi jollain tavoin. Onhan näitä persoonaltaan epävakaita, heikon itsetuntonsa kanssa kamppailevia narsisteja tms.pelimiehiä, jotka ei tunnista itsessään olevan mitään vikaa, mutta sellainen terveellä ja vahvalla itsetunnolla oleva ei antaudu sellaiseen pyörittelyyn, eikä anna kohdella itseään väärin. Kaikkeahyvää sinulle nainen itsetuntuntemuksen ja eheytymisen tiellä

        Nyt oot tainnu vaan olla manipuloivien narististen miesten kans tekemisissä kun noin yleistät ja mustavalkosesti ajattelet. Juuri ne on niitä säälittäviä pelimiehiä ja heillä on oikeasti huono itsetunto.

        Minä olen selvinnyt rankoista jutuista, nuorempana kiltteyttäni on käytetty hyväksi mutta osan nykyisin pitää puoleni ja muiden puolia sekä en ole kiltteyttä kitkeny pois, en ole sinisilmänen. Olen erittäin vahva henkisesti ja kestän todella paljon paskaa ja en puhu nyt mistään pikkujutuista mistä osa nykyään turhaan valittaa, olen myäös kiitollinen elämästä ja näyrä sekä pyrin olemaan muitakin kohtaan mukava, kaikkia ei voi miellyttää mutta aikuismaisesti pyrin käyttäytyyn. Olen tosi älykäs ja mua on turha yrittää vejättää tai manipuloida kun huomaan ja vaistoan asiat erittäin hyvin ja yleensä vielä oikeassa ollut, en välttämättä sano mitään vaan tarkkailen ja jotkut asiat pitää tajuta itse korjata.

        Olen sinut itseni ja menneisyyden kanssa, rakastan myös itseäni ja aina olen oma itteni. Löytyy myös tilanne tajua ja tunneälyä.
        Virheeni osaan myötnää ja sen että vikojakin löytyy.

        Olen myös erittäin tunteellinen ja löytyy herkkä ja romanttinenkin puoli mutta silti olen enemmän järki ihminen niinkuin aikuisen tulee olla, enkä ole mikään vässykkä tossukka ja tunteeni uskallan näyttää oli ne surun, ilon tai vihan tunteita ja tietenkin kultainen keskitie, juurikin tunteellisuus ja herkkyys on saanut mut tuntemaan itteni paremmin ja kasvamaan henkisellä puolella.

        Uskallan myöv väittää että tunteelliset ja herkät ihmiset ovat sinuita ittensä kans helpommin koska kuten minä on uskallusta tutkia sisintään rehellisesti.

        Ei kukaan ole täydellinen ja tuo sun kommentti tuolta osin on täyttä soopaa.


    • Mene_pois

      Seikkailet chatissa jatkuvasti mutta valehtelet muuta. Et ole luotettava olet seksihäirikkö.

    • truthfully

      En tiedä varmuudella aloituksen tekijää myöskään, mutta yleiseen kysymykseen vastaan.

      Sekavat fiilingit. Osa täällä olevista viesteistä on julmia ja pahoja, epävarmuutta ne luo, mutta ymmärrän, jos ja kun tilanne on turhauttava.
      Mutta ystävänäkin hän olisi parempi kuin kukaan muu koskaan, mutta siinä tulee omat tunteet esteeksi , niin pelkään.

      Jäin todella kiinni siihen, entä jos me..

      Hän tarvitsee aikaa, hän on saattanut todella palaa loppuun laittamieni viestien ja vastausten takia, en edes tiedä, oletko hän... on tyhmää, mutta monet niistä, vetivät tuttuudellaan, eli miten ne kuvasivat minun ja hänen myöskin tuolla jossain, tilannetta, vastaamaan, ja takanapäin lisäksi iso selvittämätön maailman pahinta oloa tuottanut sekava vyyhti.. ainakin minulle.

      Hänenkin tilanne on nyt vaikea, hän tarvitsee aikaa,. samoin omani tilanne, vaikea myös.

      Entä jos jään odottamaan häntä, laitan kaiken tarmoni siihen, että olen vai häntä varten?

    • miehellejonnekkin

      Että heräisin kaipaavani miehen vierestä joisimme kahvit ja lähtisimme ulkoilemaan...tai mitämikinä mielitekee. Haluasin puhua vaikka mistä

      • naisellejonnekin

        Minä haluaisin tuota aivan samaa. Eräs nainen saisi tulla viereeni koska vain.


    • Virhe.Käsittelyssä

      Hmm .... 🙄
      Outo kysymys, tuntemattomalta kysyä sellaista!
      Mutta kai olen ihan neutraalinen 🖐️

    • paikkasydämessä

      Mahdollisuus että tämä olisi minulle tarkoitettu on häviävän pieni, mutta eräälle jonnekin vastaisin näin:

      Tällä hetkellä yritän kaikkeni jotta en ajattelisi sinua lainkaan. Olen ajatteluni ajatellut. Meillä oli pitkä suhde ja epäonnistuimme monesti. Se, että nyt erosimme taisi olla meille kummallekin paras ratkaisu. En ole vihainen sinulle, mutta kyllä minä vielä suren. Teimme paljon pahaa toisillemme, koska emme osanneet toimia yhdessä.

      Tiedän että sinä tapailet muita, mutta tiedän myös että kaipaat minua. Olen silti melko lailla varma siitä, että sinun ylpeytesi estää sinut tulemasta oveni taakse.

      Keväällä ajattelin että olemme kuin vesi ja öljy. Emme sekoitu. Ajattelen vieläkin vähän niin, mutta vielä osuvampi kuvaus on ehkäpä se, että sinä olet kuin aktiivinen tulivuori purkauksinesi. Olet erittäin kiehtova persoona, mutta samalla arvaamattomuutesi on hirmu pelottava. Minä taas olen aurinkoisen päivän kesäsade joka rauhoittaa. Sinä yritit aina saada sateen loppumaan ja minä yritin aina ennustaa ja rauhoittaa purkauksiasi. Kunpa olisimme voineet vain ihailla toinen toistemme ominaisuuksia ja nauttia siitä, että meillä oli niin ainutlaatuinen suhde.

      En tule koskaan kertomaan sinulle näistä ajatuksistani, enkä tule haikailemaan perääsi. Sekin on rakkautta, että osaa päästää toisesta irti. Toivon sinulle pelkkää hyvää.

    • ylösnousuun

      Kultamuru, sinusta jää haava sieluuni ja sitä arpea mietin miten ruman se sielustani tekeekään.

    • Näinsinut

      Olitte söpö pari sen naisesi kanssa, näin sen mitä olet joten lopeta esittäminen sekä yhteydenpito. Haaskaat aikaasi vaan.

      • sivustavainkysymys

        Pelimieskö?


    • olenpettynytkutenaiemmin

      Aion vielä harkita kunnolla laitanko sinulle mitään viestiä. Solvaaminen ja haukkuminen palstalla ei ole jäänyt huomaamatta.

    • Neonvaikeita

      Kai mun täytyy sulle sanoa hyvästit

    • Perhonenpiilossa

      Kuka tietää, vaikka piristyisit, jos oppisit tuntemaan minut. :)

    • mtom

      Olit onnellisen näköinen naisen vieressä.. kiitos että olet olemassa. Ilman sinua en olisi saanut voimaa muuttua😍

    • Pirpanainen

      Olen ehkä ollut väärässä sinusta. Ehkä oletkin ihan ok ukkeli. Lähinnä kiitollinen eilisestä. Siinä tuntemukseni hänestä tällä hetkellä.

    • Perhosenkosketus

      Ajattelen juuri nyt ja tunnen, että myös sinä tunnet ajatusteni voiman kehossasi! Näillä mennään vielä jonkin aikaa ......

    • rakkaudella_

      Jos olisit hän toivoisin, että pääsisimme pois täältä. Väärinkäsitysten vaara on suuri ja monet viestit on tosi ikäviä luettavia. Kerran jo luulin, että hän halusi lopettaa koko yhteyden.pidön sanomalla "hyvästi". Olin tosi onneton.

    • ymmärsinlopulta

      että leikit vaan mun kanssa....et ollu oikeesti kiinnostunut....

    • Naiseltaeräältä

      Olet valintasi tehnyt ja se oli sitten siinä.

      • Pettäjän_kanssa

        JUHalle tevrkut

        Kivoja nainti hetkiä


    • ässä-
    • uskopois

      Mitäpä muuta kuin pahaa ja ikävää.
      Roikut palstalla ja kyselet naisten mielipiteitä itsestäsi. Oot reppana.

      • IlkeästiSanottu

        Tuo on tosiaan helppo uskoa sinusta, usko pois 👍


    • Ämmältäjiille

      Mitäpä tässä ajattelemaan... J on ässän, joten ämmä on vetäytynyt kohteliaasti esirippujen taakse... ja saattaa ajatella ehkä jopa teetä. pienempi kuin kolme ;)

      • onnittelutämmälle

        Teki täysin oikean ratkaisun.


    • lonkalta

      Kuusysis oot jonku kans satavarman

    • enmoistatavannutennen

      Ihmeellisen nainen päällä maan (hyvällä tavalla) <3

    • Niinvain

      Rakastan sua.

      • jossesinäolet

        Tarkoitat varmaan ajatustesi asukkia etkä aloittajaa?


      • Niinvain

        Niin sitä juurikin.


    • helmikorvakorut

      On se vaan harmi että olet naimisissa. Muuten varmasti kävisin kiinni kuin sika limppuun.

      • jossesinäolet

        En ole naimisissa.


    • salaisuutena

      Eipähän tuolla liene merkitystä. Ajattelinpa mitä vaan se on ihan yhtä väärin jonkun mielestä ja lunta tulee tupaan kuitenkin. Niinpä olkoon se

      • hänitse

        taisi sen aiheuttaa........


    • Toivekkaana

      Ajattelen .. että meidänkin aika tulee vielä..

    • aina_vaan_höpsähtänyt

      Ajatukseni kiertyvät aina vaan sinuun.

    • Olet

      Olet pleijeri takana päin vaikka muuta näyttelet edestä päin.

    • Ihmettelenvain

      Miksi halusit niin paljon satuttaa ja loukata
      ja leikkiä kaikkien naisten kanssa.
      Kuvittelin niin toista.
      Sinusta.
      Ihmismäisempää ja rehdimpää
      Eikä niin ylitsevuotavaa, tahallista halua ilkeyteen.

      • totuussulle

        Tämä ei varmastikaan ole sinulle, vastaan kuitenkin. En ole ilkeä koskaan tietoisesti (tahallisesti) Se, että vihaan tunteita on syy siihen. En halua rakastua, koska se on liian raastavaa, ihastun helposti ja kun tajuan sen menevän eteenpäin ja tunteet voimistuvat on minun pakko jättää kaikki taakse. Näin se on.
        Se ei ole mitään leikkiä vaan minun omaa yliherkkyyttäni, jolle en voi mitään, kumpa voisinkin.


      • totuussulle
        totuussulle kirjoitti:

        Tämä ei varmastikaan ole sinulle, vastaan kuitenkin. En ole ilkeä koskaan tietoisesti (tahallisesti) Se, että vihaan tunteita on syy siihen. En halua rakastua, koska se on liian raastavaa, ihastun helposti ja kun tajuan sen menevän eteenpäin ja tunteet voimistuvat on minun pakko jättää kaikki taakse. Näin se on.
        Se ei ole mitään leikkiä vaan minun omaa yliherkkyyttäni, jolle en voi mitään, kumpa voisinkin.

        Antaisin minkä vain ruumiin osan itsestäni jos pääsisin tunteistani eroon. Vaikka mielummin jalaton ja kädetön, ja vaikka sokeakin kunhan vain ei olisi tunteita. Vihaan niitä vain niin paljon. Ihmiset jotka ei tunne niin voimakkaasti eivät ymmärrä sitä tuskaa mitä esimerkiksi rakkaus saa aikaa, se ei ole iloa ja onnellisuutta vaan kaikkea päinvastaista.


      • totuussulle
        totuussulle kirjoitti:

        Antaisin minkä vain ruumiin osan itsestäni jos pääsisin tunteistani eroon. Vaikka mielummin jalaton ja kädetön, ja vaikka sokeakin kunhan vain ei olisi tunteita. Vihaan niitä vain niin paljon. Ihmiset jotka ei tunne niin voimakkaasti eivät ymmärrä sitä tuskaa mitä esimerkiksi rakkaus saa aikaa, se ei ole iloa ja onnellisuutta vaan kaikkea päinvastaista.

        Sen takia en voisi ikimaailmassa kuvitella olevani kenenkään sellaisen ihmisen kanssa yhdessä johon minulla olisi jotain tunteita.


      • HÄHÄHÄHÄHÄHÄÄÄ
        totuussulle kirjoitti:

        Sen takia en voisi ikimaailmassa kuvitella olevani kenenkään sellaisen ihmisen kanssa yhdessä johon minulla olisi jotain tunteita.

        jopas kolahti äijään ))


      • totuussinusta
        HÄHÄHÄHÄHÄHÄÄÄ kirjoitti:

        jopas kolahti äijään ))

        Ei ole sinulle. Tiedän se on hyvin vaikeasti piilotettu, aianostaan se kenelle viesti on, pystyy poimimaan sen oleellisen kirjoituksistani.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe