Otatteko seksinuken mukaan matkalle

varmasaanti

Eihän rakasta voi jättää yksin kotiin

https://www.seiska.fi/Hotnow/Mies-yritti-vieda-seksinuken-lomalle-sai-lentoyhtiolta-elinikaisen-porttikiellon/1132397?_ga=2.121334984.1701379867.1541795971-1338350445.1538674830

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fhfhvg
    • KrunikanVili

      Senseilerpalla on aina mukana, muovipussissa kantaa, kun käy sossusta kauppalapun ja kaupasta hiivaa ja sokeria hakemassa. Paikattu, puhallettava Barbara neitonen, jota hammaslääkäriksi kutsuu, on löytynyt kierrätyskeskuksesta, josta vaimokseen nopeasti näppäsi, ilmaistarjontapöydältä. Aasialainen ulkonäkö vauhditti lerpan mielikuvituksen lentämään Thaimaan lämpöön, Suomen koleasta talvesta!

      • lerpanelämä

        Kerro ihmeessä lisää tästä Barbarastasi. Montako kertaa nussittu ja paikatattu?


      • HyväAihePojulla2010

        No mutta tässähän tätä rakkaiden peräänkuuluttamaa Pattaya-aihetta.


      • UtelevaUnto
        HyväAihePojulla2010 kirjoitti:

        No mutta tässähän tätä rakkaiden peräänkuuluttamaa Pattaya-aihetta.

        Onko tämä ns. vinyylinen hammaslääkäri vaimosi mukana Phuketin reissulla?
        Jos on, niin taisi olla ilmainen kyyti, jos muovipussissa tyhjennettynä kuljetit?
        Eikö kuitenkin tuollaisen hammaslääkäritasoisen vinyylivaimon pitäisi saada nähdä maisemia, voi tuntea ahdistusta muovipussiia?


      • PattayaNro10
        UtelevaUnto kirjoitti:

        Onko tämä ns. vinyylinen hammaslääkäri vaimosi mukana Phuketin reissulla?
        Jos on, niin taisi olla ilmainen kyyti, jos muovipussissa tyhjennettynä kuljetit?
        Eikö kuitenkin tuollaisen hammaslääkäritasoisen vinyylivaimon pitäisi saada nähdä maisemia, voi tuntea ahdistusta muovipussiia?

        Niin Pattaya-aiheista että huhhuh ja mitä viisautta rakas osoittaa.


    • PattayaLoverperäkammari

      Ei ole vielä kela maksanut nukkea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe