Vielä alkuvuodesta homma toimi kohtalaisen hyvin mutta nyt ei ole ollut seksiä kertaakaan kohta 4 kuukauteen. Todella turhauttava tilanne ja syö miestä tämä jatkuva puutteessa eläminen. :( Tuntuu että sitä on jo niin epätoivoinen että kohta voisi panna melkein jokaista kadulla vastaantulevaa naista. Kuitenkin joku asia estää hakemasta seksiseuraa muualta, varmaan se että mulla on ollut pitkään myös tunteita tuota kyseistä naista kohtaan.
Olen kuitenkin vielä nuori ja viriili mies enkä haluaisi kauaa jatkaa tällaista seksitöntä elämää kun herään joka aamu kulli pystyssä ja panettaa lähes koko ajan vaikka runkkaankin säännöllisesti. Kuitenkin sitä kaipaa naisen kosketusta ja läheisyyttä ihan älyttömästi.
Vakipano on lakannut antamasta
Mies29v
0
239
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3641974Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751316Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297- 1361183
- 841053
- 90936
- 48870
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120867- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760