Hua hin tänään

63NumBall64

Terkkuja Hua hinistä lämpötila on 25 astetta, puolipilvistä... toivottavasti useamman päivän kestäneet sateet on taas ohi, kovat sateet tuovat tullessaan tulvia, ja tulvat vettä jota voi olla puolimetriä tai enemmän, onneksi asun alueella jossa on kunnollinen viemäröinti, vaikka vettä tuleekin rajusti koskaan ei ole tällä asuinalueella ollut tiellä yli sentti vettä...

Eilen käytiin naapurista muutaman talon päästä, hakemassa splitting cobra, oli kaiketi kulkeutunut auton moottoritilassa, jostakin... puutarhassa näkyy aina välillä siellainen smadardin vihreä noin metrin mittainen käärme, vaaraton jos et ole sammakko, joka ilta kun aurinkolaskee alkaa puolituntia kestävä kurnutus, joten käärmeillä on paljon syötävää...

Täällä on mukava asustella, kunhan vielä saisi jotenkin taottua järkeä näiden thaikku kuskien päähän, liikenne on ihan helvetin vaarallista, muutaman kilsan päässä yksi vanhempi pappa pääsi hengestään kun ajoi mopolla ja auto ajoi liian lähellä mopoa, ja jokin vaatekappale otti kiinni autoon, pappa kaatui ja jäi vastaan tulevan linja-auton yliajamaksi... ikävää todella ikävää...

21

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JännittäväHuaHin

Hua Hin eilen, siellä olisi ollut mukava rottien ja käärmeiden seassa uida ja rannalla loikoilla, tuo vesimassa rantaa pitki valuu mereen ja yrittää viedä hevosten ulostemassat, huumeneulat jne mereen, josta kahlailevat lapset, aikuisten ohella, niistä pääsevät nauttimaan ja tuohan se lisää rottia ja käärmeitä rannalle yleiseksi viihdykkeeksi.

• NeverHuaHin

Minäkin luin noista Hua Hinin saastetulvista, ällöttävää, tuossa kuva Thai Visan kautta:
        https://bit.ly/2zIfQHy

• 63NumBall64

niinpä resupetteri, et siis koskaan ole nähnyt massiivista trooppista myrskyä, siinä harva uskaltautuu yksinään saatikka lapsineen uimarannalle, mutta miten voisitkaan asiasta jotain tietää suomesta käsin petteri.

• 63NumBall64
        NeverHuaHin kirjoitti:

Minäkin luin noista Hua Hinin saastetulvista, ällöttävää, tuossa kuva Thai Visan kautta:
        https://bit.ly/2zIfQHy

Mikä helvetin kuva...

• IrisEspoosta
        63NumBall64 kirjoitti:

Mikä helvetin kuva...

Hyi hyi herraa, kyllä käytätte rumaa kieltä täällä, tuonlaisien sikojen takia en Hua Hiniin matkusta ja näyttää meille naisihmisille olevan muutenkin sopimaton paikka tuon linkin mukaan.

• IrisEspoosta
        63NumBall64 kirjoitti:

Mikä helvetin kuva...

Niin arvoisa herra lerppa, joksi olen lukenut teitä kutsuttavan, minun tarkkaavainen silmäni havaitsi tämän kauhistuttavan kuvan Hua Hinistä, kuva oli toisen Hua Hinin rantoja koskeneen mielenkiintoisen ketjun yhteydessä ja vahvisti päätöstäni pysyä kaukana moisesta törkypaikasta, kaikenlaisten vaarojen keskellä.
        https://bit.ly/2zDFc9j

• NautintonsaKullakin
        IrisEspoosta kirjoitti:

Niin arvoisa herra lerppa, joksi olen lukenut teitä kutsuttavan, minun tarkkaavainen silmäni havaitsi tämän kauhistuttavan kuvan Hua Hinistä, kuva oli toisen Hua Hinin rantoja koskeneen mielenkiintoisen ketjun yhteydessä ja vahvisti päätöstäni pysyä kaukana moisesta törkypaikasta, kaikenlaisten vaarojen keskellä.

2010 on internetidioottien kouluesimerkki eläen kaikkia mahdollisia kuvittelemiaan ihmisiä.

• 63NumBall64
        IrisEspoosta kirjoitti:

Iiris hyvä, luulen että on parempikin että pysyt pois hua hinistä, kun vettä sataa täällä sitä sataa oikein kunnolla, pattaya on sinulle huomattavasti parempi paikka, olen käynyt siellä yhteensä saman verran kuin joku suomibaareissa ja asun hua hinissä, sinun kannattaa myös vaatia sinulle sukupuolenvaihtoleikkauksen tehneeltä lääkäriltä, koko hänen omaisuutensa korvaukseksi, tekemistään lääketietellisistä mahdottomuuksista, ihan nyt hoitovirhettä en äkkiä lähtisi epäilemään, onhan tekotarpeetkin olleet hieman heikonlaiset, joten kakkoslaadusta ei koskaan saa priimaa...

• katsonaurinkoa

" Saastetulvat sekä muuta ällöttävää , on se kumma miten joku saa tuollaisesta revittyä itselleen hyvää mieltä. Sadekausi onneksi loppuu ja voit taas rallattaa " aurinko armas kuivas satehen ... "
      Ei ole missään ikuista paratiisia, jos haluaa hakea kaikkea rumaa ..
      Katson auringonsiltaa----

• 63NumBall64

Pattayalla kuulemma on, 366 päivää vuodessa 24 tuntia 7 päivää viikossa, tai no ainakin silloin saa halpaa piparia... Näin minulle on kerrottu.

• Hullua.porukkaa

Kokemukseni mukaan Hua Hinin ranta on hevosten ulkoilualuetta. Siellä nämä eläimet kusevat ja paskantavat hiekalle ja mereen. Ihmiset tallovat, uivat ja varmaan juomatkin tuota lientä, joka saa vielä lisämausteita viemäreistä ja ojista valuvasta jätevedestä. Kerran käynyt kahdesti - ensimmäisen ja viimeisen kerran.

• 63Numball64

Toisaalta pattayan ranta on rottien ulkoilualuetta, kuten kaikki pattayalla käyneet tiedämme, rotat tarjoavat edullista aktiviteettia lapsiperheille, kun aikuiset vierailevat lähinnä heille tarkoitetuissa aktiviteeteissä, olen käynyt useasti mutta rannan olen jättänyt aktiviteeteistäni kokonaan pois...

• Lerpanpäivää
        63Numball64 kirjoitti:

Toisaalta pattayan ranta on rottien ulkoilualuetta, kuten kaikki pattayalla käyneet tiedämme, rotat tarjoavat edullista aktiviteettia lapsiperheille, kun aikuiset vierailevat lähinnä heille tarkoitetuissa aktiviteeteissä, olen käynyt useasti mutta rannan olen jättänyt aktiviteeteistäni kokonaan pois...

Näin julistamme lerppamaanantain alkaneeksi, aloittajana kukapa muukaan, kuin itse emolerppa NumBalliSenseilerppa...
        Tietysti aloitus jälleen Pattayan kaunista rantaa haukkuen, kuin räkyttävä rakkikoira, unohtaen täysin Hua Hinin kauheudet...

• viikonpillaaja

Voiko enää tyhmempää kirjoittaa ( 63numeropalli ) löytyä ... Tyhjää -samaa sontaa viikosta toiseen .
      Oikeesti JOS ja KUN ei ole mitään sanottavaa eikös kannattasi pitää mölyt mahassa ?

• Mahamöly

Onko muuta sanottavaa?

• eitänään

Monella on sanottavaa esim. jos kirjoitettu on 11.11.2018 niin miks sellainen nostettava OTSIKOLLA Hua Hin TÄNÄÄN ...

• TodellaViisasta

Todella viisas kysymys, kauanko pohdit ennen kirjoittamistasi ?

• Oikeanosto

Lerppa on kaivanut paljon, paljon vanhempia asioita Pattayasta esiin ja Hua Hinissä ei käytännössä mikään ole muuttunut noin lyhyessä ajassa, aivan yhtä surullisen huono paikka on edelleen, vaikka huutamalla itkisit toisten asiallisista kirjoituksista mitä vain.

• RunonTahdon
        Oikeanosto kirjoitti:

Lerppa on kaivanut paljon, paljon vanhempia asioita Pattayasta esiin ja Hua Hinissä ei käytännössä mikään ole muuttunut noin lyhyessä ajassa, aivan yhtä surullisen huono paikka on edelleen, vaikka huutamalla itkisit toisten asiallisista kirjoituksista mitä vain.

Laita runo vanhojen asioiden kaivamisesta niin saadaa ensimmäinen asiallinen kirjoitus sinulta.

Pyydä apua lastentarhanopettajalta.

• Kerrohieman
        RunonTahdon kirjoitti:

Laita runo vanhojen asioiden kaivamisesta niin saadaa ensimmäinen asiallinen kirjoitus sinulta.

Pyydä apua lastentarhanopettajalta.

Mitäpä muuta lerpalle kuuluu, sinne hoitolaitokseen?

• 63Numball64
        Oikeanosto kirjoitti:

Mutta asiasta resuperse...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe