Seabird Expedition Afjord Club 368

UskallankoTilata

https://kajakki-seabird.fi/product/expedition-afjord-club-uusi/

Tuossa olisi mielenkiintoisen näköinen kajakki edulliseen hintaan, mutta mitä mieltä olette maininnasta "Kajakin sisäpuolella ei ole väliseiniä"?

Sehän tarkoittaa, että vedellä täyttyessä se uppoaa. Onko joku tilannut tällaista mallia? Kokemukset kajakista kiinnostaisivat. Miten kajakin kelluvuus täyttyneenä on hoidettu?

8

5373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuten_jollissa_joskus

Jos vaikka ilmapusseilla?

• Hintansa.väärtti

En ostaisi. Hengenvaarallinen viritys. En ymmärrä, miksi väliseinät on jätetty pois tuollaisesta kajakista, johon kuitenkin tehty tavaraluukut.

• Sitäsaa-mitätilaa

Ei tuo nyt välttämättä mikään hengenvaarallinen viritys ole, mutta kyllähän se on melko märkää kyytiä, jos tavaraluukuista pääsee vuotamaan vettä sisälle. Ja toissaalta retkikamppeet kastuu , jos melojan aukkosuojasta pääsee vettä kajakin sisälle.

Halvalla ei saa hyvää, mutta saahan tuosta edullisen hintaa, ja satunnaiseen käyttöön jonkunlaisen kajakin.

• ruuis

Tuon vaarallisuus on siinä, että jos kaadut ja kajakkiin pääsee vettä, niin vesitilavuus kajakissa on niin suuri, että sen tyhjentäminen on mahdotonta.

Kajakissa, jossa on väliseinä heti istuimen takana ja jalkojen edessä, täyttyy vain tämä väliseinien välinen tila. Sen tyhjentäminen vedestä on melko helppo operaatio ja sen jälkeen voi kavuta taas kajakkiin.

Tällä Seabirdillä voit unohtaa matkan jatkamisen meloen, jos kaadut niin, että kajakkiin pääsee vettä. Toki ilmapussein varustettuna voit kellua sen rinnalla niin pitkään kunnes hypotermia uuvuttaa.

• Rantalelu
        ruuis kirjoitti:

Tuon vaarallisuus on siinä, että jos kaadut ja kajakkiin pääsee vettä, niin vesitilavuus kajakissa on niin suuri, että sen tyhjentäminen on mahdotonta.

Kajakissa, jossa on väliseinä heti istuimen takana ja jalkojen edessä, täyttyy vain tämä väliseinien välinen tila. Sen tyhjentäminen vedestä on melko helppo operaatio ja sen jälkeen voi kavuta taas kajakkiin.

Tällä Seabirdillä voit unohtaa matkan jatkamisen meloen, jos kaadut niin, että kajakkiin pääsee vettä. Toki ilmapussein varustettuna voit kellua sen rinnalla niin pitkään kunnes hypotermia uuvuttaa.

Esim. Näillä keleillä et kellu kajakin vierellä kovinkaan pitkään, vaikka päällä olisi kuivapuku.

Väliseinin tuo olisi kelpo kajakki mökinrantaan, mutta tuollaisena jättäisin ostamatta.

• epäilyttävä

Eikö kajakeilta vaadita kelluvuutta vedellä täyttyneenä, niin kuin soutuveneiltäkin?

• tttt123

Ei ainakaan Virossa vaadita. Ihme, että tuollaisia saa tuoda Suomen markkinoille

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe