Olla tosi hottis. Paidan kanssa tai ilman. Olen sitä mieltä että nuoremmat alta 40 on poikasia. Poikamainen saa olla kuten eräs Ihana.
Kyllä 42v mies voi
14
515
Vastaukset
- Toivoa
Miksi esiinnyt naisena? Vanha ukon räähkä yrittää mainostaa itseään.
- Terveisiähottikselle
Koska olen nainen. Siksi.
Myös minä epäilen, että aloituksen on kirjoittanut mies?
Ehkä on salaa homoseksuaali?
- Terveisiähottikselle
Olkaa mitä mieltä haluatte. 42v ei välttämättä ole vielä mikään räähkä. Hän ei ole ainakaan lähelläkään❤️
- kertoisitko
Haluaisitko kertoa tunnisteita? Mistäpäin muuten olette?
- Terveisiähottikselle
En kerro koska en usko että hän on kiinnostunut.. Ainakaan enää. Joskus taisi olla.
- sullaliianmontarautaako
Mitä teille sitten tapahtui?
- Terveisiähotjne
sullaliianmontarautaako kirjoitti:
Mitä teille sitten tapahtui?
Miksi kyselet? Oletko ehkä hän? Minulla mitään rautoja tulessa ja tiedät miksi jos olet hän.
- entäjosoletkinmielessä
Terveisiähotjne kirjoitti:
Miksi kyselet? Oletko ehkä hän? Minulla mitään rautoja tulessa ja tiedät miksi jos olet hän.
Siksi. Toivoisitko sitä? Entä jos hän ei tiedäkään mitä sinun mielestä tapahtui?
- Terveisiäjne
entäjosoletkinmielessä kirjoitti:
Siksi. Toivoisitko sitä? Entä jos hän ei tiedäkään mitä sinun mielestä tapahtui?
Olisihan se erittäin imartelevaa jos vielä miettisi minua. Ehkä eronhetkellä olisi pitänyt valita sanansa hieman toisin. Ja olisi pitänyt kertoa eräs asia jonka vuoksi en voinut tehdä mitään muuta...
- mikäasia
Terveisiäjne kirjoitti:
Olisihan se erittäin imartelevaa jos vielä miettisi minua. Ehkä eronhetkellä olisi pitänyt valita sanansa hieman toisin. Ja olisi pitänyt kertoa eräs asia jonka vuoksi en voinut tehdä mitään muuta...
Mitä häviät siinä jos laitat jotain tunnisteita hänestä, sinusta ja teidän jutusta tai otat jopa suoraan häneen yhteyttä? Mitä on pahinta ja mikä parasta mitä siitä voi seurata?
- Terveisiäjne
mikäasia kirjoitti:
Mitä häviät siinä jos laitat jotain tunnisteita hänestä, sinusta ja teidän jutusta tai otat jopa suoraan häneen yhteyttä? Mitä on pahinta ja mikä parasta mitä siitä voi seurata?
Kyllä hän myöhemmin sai tietää mutta emme koskaan puhuneet mitään "liian henkilökohtaista". Emmekä tunteista. En avaa enempää ellet itse anna mitään itsestäsi.
- Kyllä.kelpais
Tunnen yhden 39-vuotiaan miehen, varmaan seksikkäin mies ikinä, nam! Näyttää kyllä vuosia nuoremmalta, ihme babyface 😃
Totta, riippuu tosin miten itsensä kantaa ja pitänyt huolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681