Kumma homma jun autoja eu saada suoraan laitettua parkkitaskuihin. Mopoautot parkkeeraan täysin poikittain ja parhaillaan yhdessä ruudussa ollut KOLME yhtäaikaa. Eikä poliisi voi puuttua asiaan. Näky on kuin kaatopaikalta.
Lieksalainen parkkikulttuuri
Silmäpeili
27532
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 27
Vanhimmat
Kunhan lumet tulee ja ne lumikasat parkkipaikoille niin ruvetaan parkeeraamaan pystyasentoon lumikasaa vasten? Vituttaako?
Mitähän poliisi ja muut mittamieskyylät ja naiset sanoo jotka kyylää miten auto on parkkeerattu, kuten ketjun aloittaja!
Täällä Lappu- Liisat = Parkki- Pirkot =Sakko- Sakut pitää kovaa kuria.
Minäkin olen saanut 4 kertaa rikastuttaa valtiota.
Cittarin parkki olisi oikea kultakaivos. Mölökit eivät älyä sen enempää invaparkkia kuin lapsiperheille tarkoitettuja leveämpejä parkkiruutuja. Etevimmät jättää pyörätie/jalkakäytävälle.
Eikös se ole hyvä asia jos pysäköidään monta mopoautoa parkkiruutuun jos mahtuu? Säästyy enemmän parkkipaikkoja toisille.
Jos on edessä ja sivuilla parkissa autot, niin miten se etumainen mopoauto pääsee lähtemään? Säästä muualla.
Ajamalla ne mopoautot sieltä ruudusta saa pois.
Tuo poikittain ruutuun parkkeeraminen on ihan normaalia ulkomailla.
Ruudussa saa olla vain yksi ajoneuvo ei useita lain mukaan.
Selvästikään ei ole ymmärretty kuviteltua tilannetta.
Ruudussa saa olla vaikka sata autoa jos ne mahtuu siihen. Maksullisilla paikoilla tarvii maksaa yhdestä ajoneyvosta mutta jis maksu on jätetty maksamatta niin kaikki saa sakot
Sinulla ei ole muuta kuin polkupyörä kun et tunne säännöksiä
Jis maksu menee sinun leikki ajoneyvoistasi.
Helsingissä on nähty monta moottoripyörää samassa ruudussa. Mitään ongelmaa ei ole, kun kaikki pääsevät lähtemään esteettä.
Lieksassa voi pysäköidä vaikka keskelle pielisentietä, ei ole pelkoa ruuhkista. Kesällä on vähän enemmän porukkaa, mutta sen jälkeen löytyy parkkiruutuja kaikille kymmeniä. Aavekaupunki.
Minä varaan Cittarin parkissa autollani neljä ruutua, eli etupyörät ja takapyörät kummatkin kahdessa ruudussa, niin silloin ei ole toisia autoja lähellä. Hyvin on mahtunut.
Täällä tulee sakot, jos on vaikka rengas hiemankin valkoisen viivan päällä, tai auton perä tai osa vähänkin ruudun yli.
Joskus saa sakot, niin ettei ymmärrä, mitä sääntöä on rikkonut, joskus säännöstä ei ole ollut mitään merkintää.
Minulla oli kerran auton nokka 30 cm VR:n puolella, vaikka missään ei olut merkkiä missä rajat kulkee.
Kyseessä oli aukea kenttä, jonka sisääntulossa oli pysäköintialueen merkki.
Suurten matkailuautojen on vallattava vähintään kaksi ruutua, useimmiten neljä, jos linja-autoparkkipaikkoja ei ole tarjolla.
Kyllä poliisi kertoi lehdessä kerran että yksityisalueella auton ei tarvitse olla parkkiruudun sisällä. Kyse oli jutusta jossa BMW oli parkkeerattu kahden ruudun päälle niin ettei kolhittaisi.
Kadunvarret ja yleiset parkkipaikat ei ole yksityisaluetta
Luepa tuo juttu, vänkää sen jälkeen:
https://www.is.fi/autot/art-2000000527087.html
Sinulla ei sitten lukutaito tai voimat riittäneet lukea jutun loppuun. KADUNVARRET JA YLEISET PARKKIPAIKAT EI OLE YKSITYISALUETTA. Tuo lehtijuttu oli yksityiseltä paikalta ja se mitä siinnä lopuksi luki oli juuri se mitä sanoin. Lue juttu loppuun ja vänkää sitten jos on kanttia..
rotestilta jäi apukoulu kesken kun kävi kolmesti ekaluokan ja yritti sieltä suoraan lukioon kun luuli lukion tarkottavan lukemaan oppimista
Lieksassa jotkut pöteröt kiilaa ns. Kärenparkista eteen hyttilänkadulle, luulevat aasit että heillä on etuajo-oikeus kun tulevat oikealta, vaikka ne tulee parkkipaikalta! Kaikenlaisia aaseja!
Tällainen pihoista väistämättä ajo Pielisentielle on yleistä Lieksassa. Esimerkiksi nykyisen Lieksan Sähkön parkkipaikalta Pielisentielle ulostulevalle väylälle piti asentaa liikennemerkki väistämisvelvolisuus risteyksessä eli ns. kärkikolmio, kun Pielisentiellä ajavia ei opittu millään väistämään, vaan ajettiin vauhdilla suoraan eteen. Peltejäkin meni ruttuun.
Mitä harmaampi tukka niin sitä enemmän pihoista tungetaan eteen.
Tai jos on audi. mersu ta bmw kinneri niin vielä enempi ängetään eteen ja ollaan polleena liikenteessä ja ohitellaan vaikka sulkuviivan kohdalla! Myös hyvin tärkeää on 40 alueella kiihdyteelä ylinopeutta!
Tärkeää on myös talvella luisutella perää koko tien leveydeltä, vastaantulijan kaistalla asti.
Kyllä on törkeää kehua tuollaista käytöstä tärkeäksi niin pankkomaista Ilmankos mam… tekee tuollaista kun suvatzit neuvoo.