Olin jo etukäteen hyvin epäileväinen dona Bernerin taksihuononnuksen suhteen. Arvelin, että hinnat nousevat ja laatu heikkenee. Jälkimmäisestä on vaikea sanoa, koska olen entisestään vähentänyt taksin käyttöä, mutta hinnat ainakin ovat nousussa, kun aikaveloitusta on ruvettu soveltamaan koko matkan ajalle, ei vain pysähdyksissäoloon ja ryömintänopeudella kuljettuun matkaan.
Hintakaton poisto oli huono juttu.
Asiakkaan näkemys
2
386
Vastaukset
- JepulisJes
Eikös tuo aikaveloitus luo turvaa matkustajille, kun osataan ennakoida liikennevalot ja hyvissä ajoin himmaillaan.
Risteykset kannattaa tsekkailla moneen kertaan ja asiakas kiittää turvallisesta matkasta. - sadflkjdgs
Siis Ruotsissahan piti homman toimii paremmin ja nyt ollaan taksojenkin suhteen melkein samalla viivalla eli mikä ongelma. Vielä isot toimijat on vähän halvempia, mutta suunta on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694387
- 664042
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1173872SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763215- 863152
- 632397
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.621796SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2171272Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1281253Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411235