Jos valehtelu kiellettäisiin niin ........

Tieteenharrastaja

Evoluutioteoriaa ei voida puolustella ilman valehtelemisia.

Oletko eri mieltä? No kerrohan sitten yksi tieteellisesti tehty havainto havainto evoluutiosta! Mitä, eikö nyt muistu mieleen muuta kuin uskomuksia?

Huomautan ystävällisesti että paraskaan mielikuvitusteoria ei todista yhtään mitään. Täytyy olla tieteellinen havainto. Siis olehan tarkkana nyt ettet tule valehdelleeksi.

Oikeastaan olisi hyvä jos palstan sännöt kieltäisivät valehtelun. Silloin täällä ei olisi evon evoa valehtelmassa.

19

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiksiHihhuliValehtelee

      Väität varastetulla nikillä, että maailman huippuyliopistojen evoluutiotutkijat ovat valehtelijoita ja ovat olleet sitä jo 150 vuotta. Siinä sitä kristityn rehellisyyttä ja selväjärkisyyttä.

      -Paleontologian todisteet siitä, että Maan eliöstö on muuttunut useita kertoja lähes kokoaan.
      - Välimuoptofossiilit kuten valaan täydellinen sarja ja nykyihmisen ja edeltäjien välimuodot.
      -Eliömaantiede.
      -Kotoperäiset lajit.
      -Molekyylibiologian todisteet
      -Havaitut evolutiiviset hypyt, kuten levän muuttuminen yksisoluisesta monisoluiseksi.

      Ps. Nikkivaras on palstan alhaisin olio.

      • toenpaasailia

        Kyllä ne mitä historiatietoina kerrotaan on mielikuvittelun tuotteita aina kun on kyse vanhoista ajoista joista ei löydy aikalalaisten muistiinpanoja ja silloinkin tiedot ovat puutteellisia.
        Näinhän on jopa nykyajan tapahtumien kohdalla. Opittaisiin nyt ensin tulkitsemaan omaa aikaamme.


      • tieteenharrastaja
        toenpaasailia kirjoitti:

        Kyllä ne mitä historiatietoina kerrotaan on mielikuvittelun tuotteita aina kun on kyse vanhoista ajoista joista ei löydy aikalalaisten muistiinpanoja ja silloinkin tiedot ovat puutteellisia.
        Näinhän on jopa nykyajan tapahtumien kohdalla. Opittaisiin nyt ensin tulkitsemaan omaa aikaamme.

        Erityisesti tuo koskee Vanhan testamentin tekstejä.

        Vanhat kivet ja tähtivalo kertovat menneestä tavalla, jota ei voi väärentää eikä valehtelematta vääristellä.


      • KiveenHakattua
        toenpaasailia kirjoitti:

        Kyllä ne mitä historiatietoina kerrotaan on mielikuvittelun tuotteita aina kun on kyse vanhoista ajoista joista ei löydy aikalalaisten muistiinpanoja ja silloinkin tiedot ovat puutteellisia.
        Näinhän on jopa nykyajan tapahtumien kohdalla. Opittaisiin nyt ensin tulkitsemaan omaa aikaamme.

        Paleontologian historia on kiveen tallennettua. Se on paljon luotettavampaa kuin mitkään aikalaiskertomukset.


      • ElävääNäyttöä
        toenpaasailia kirjoitti:

        Kyllä ne mitä historiatietoina kerrotaan on mielikuvittelun tuotteita aina kun on kyse vanhoista ajoista joista ei löydy aikalalaisten muistiinpanoja ja silloinkin tiedot ovat puutteellisia.
        Näinhän on jopa nykyajan tapahtumien kohdalla. Opittaisiin nyt ensin tulkitsemaan omaa aikaamme.

        Neljää viimeistä listassa voidan tutkia tässä ja nyt.


      • maukkaitänen
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Erityisesti tuo koskee Vanhan testamentin tekstejä.

        Vanhat kivet ja tähtivalo kertovat menneestä tavalla, jota ei voi väärentää eikä valehtelematta vääristellä.

        Minäpä uskon että evokkien ihmisen historia on täysin väärä ja että täällä on ollut kehittyneitä sivilisaatioita ennen nykyihmistäkin.
        "Luolamiesten" aika on ollut tuon katastrofin jälkeen joka tuhosi aiemman korkeakulttuurin ja joka olisi luonnollista myös meidän jälkeemme kunnes taas kehitys pääsisi jaloilleen..
        Argeologia todistää väkevämmin kuin evoluutioteoria jossa ei ole mitään tietoa 10000vuodenkaan takaisesta ajasta.

        https://www.youtube.com/watch?v=du-D6Lg4Mok


      • Ei.luotu.eikirj
        maukkaitänen kirjoitti:

        Minäpä uskon että evokkien ihmisen historia on täysin väärä ja että täällä on ollut kehittyneitä sivilisaatioita ennen nykyihmistäkin.
        "Luolamiesten" aika on ollut tuon katastrofin jälkeen joka tuhosi aiemman korkeakulttuurin ja joka olisi luonnollista myös meidän jälkeemme kunnes taas kehitys pääsisi jaloilleen..
        Argeologia todistää väkevämmin kuin evoluutioteoria jossa ei ole mitään tietoa 10000vuodenkaan takaisesta ajasta.

        https://www.youtube.com/watch?v=du-D6Lg4Mok

        Usko mitä uskot, mutta ei se siltikään piilota havaittua evoluutiota luonnosta.


      • tieteenharrastaja
        maukkaitänen kirjoitti:

        Minäpä uskon että evokkien ihmisen historia on täysin väärä ja että täällä on ollut kehittyneitä sivilisaatioita ennen nykyihmistäkin.
        "Luolamiesten" aika on ollut tuon katastrofin jälkeen joka tuhosi aiemman korkeakulttuurin ja joka olisi luonnollista myös meidän jälkeemme kunnes taas kehitys pääsisi jaloilleen..
        Argeologia todistää väkevämmin kuin evoluutioteoria jossa ei ole mitään tietoa 10000vuodenkaan takaisesta ajasta.

        https://www.youtube.com/watch?v=du-D6Lg4Mok

        Usko ,mitä haluat, mutta älä väitä tiedoksi:

        "Argeologia todistää väkevämmin kuin evoluutioteoria jossa ei ole mitään tietoa 10000vuodenkaan takaisesta ajasta."

        Arkeologian todistus sopii täysin yhteen evoluutioteorian kanssa. Yhdessä ne kertovat, ettei Maassa ole ollut aikaisemmin ihmisiä kummempia kulttuurin kehittäjiä.


      • Lapsenskso
        maukkaitänen kirjoitti:

        Minäpä uskon että evokkien ihmisen historia on täysin väärä ja että täällä on ollut kehittyneitä sivilisaatioita ennen nykyihmistäkin.
        "Luolamiesten" aika on ollut tuon katastrofin jälkeen joka tuhosi aiemman korkeakulttuurin ja joka olisi luonnollista myös meidän jälkeemme kunnes taas kehitys pääsisi jaloilleen..
        Argeologia todistää väkevämmin kuin evoluutioteoria jossa ei ole mitään tietoa 10000vuodenkaan takaisesta ajasta.

        https://www.youtube.com/watch?v=du-D6Lg4Mok

        "Argeologia todistää väkevämmin kuin evoluutioteoria jossa ei ole mitään tietoa 10000vuodenkaan takaisesta ajasta."

        Höpö höpö. Viimeiset nedut kuolivat noin kolme kertaa tuota aikaa varhaisemmalla ajalla ja evoluution kannalta kyseessä on silmänräpäys.

        Mitää tieteellistä näyttöä aikaisemmista kehittyneistä kulttuureista ei ole. Sen sijaan ihmisten esi-isien työkalujen kehitystä voimme seurata parin miljoonan vuoden päähän.


      • Tiedoksivain

        Tyhmä, luettelit juuri listan tieteellisesti todistamattomia uskomuksia joita ei kukaan voi todentaa.

        Mistäköhän se johtuu muusta kuin ajattelukyvyttömyydestä että hyvin usein evot esittävät evoluution todisteina pelkkiä evoluutioteorian määritelmiä?


      • Tiedoksivain

        Valaan täydellinen sarja on vain kooste erilaisista elävistä eikä sitä kikaan oppinut pidä todisteena evoluutiosta.
        Koirista saisi helposti samanlaisen sarjan vai mitä?
        Koulukirjoissa näitä väkisin tehtyjä sarjoja esiterään todisteena evoluutiosta ja vain sen vuoksi että niillä saadaan ĺapset uskomaan toivotulla tavalla.
        Mitään tieteellistä havaintoa noihin sarjoihin valittujen sukulaissuhteista ei ole. Tiede myöntää tämän.


      • Tiedoksivain kirjoitti:

        Valaan täydellinen sarja on vain kooste erilaisista elävistä eikä sitä kikaan oppinut pidä todisteena evoluutiosta.
        Koirista saisi helposti samanlaisen sarjan vai mitä?
        Koulukirjoissa näitä väkisin tehtyjä sarjoja esiterään todisteena evoluutiosta ja vain sen vuoksi että niillä saadaan ĺapset uskomaan toivotulla tavalla.
        Mitään tieteellistä havaintoa noihin sarjoihin valittujen sukulaissuhteista ei ole. Tiede myöntää tämän.

        "...eikä sitä kikaan oppinut pidä todisteena evoluutiosta"

        S.J.Gould: " Paras sarja siirtymäfossiileja, josta kukaan evoluutiotutkija voisi haaveilla"
        Gouldko ei ollut oppinut?

        Kun Jyri valehtelet, niin yritä edes olla vähemmän naiivi. Tiedettä olet harjoittanut vain omassa mielikuvituksessasi Shanghain Kirkkoyliopistossa ja snorklatessasi makean veden kultakaloja koralliriutoilla.


    • Eikiitosjeesus

      Valehtelun kieltäminen olisi periaatteessa hyvä mutta meillä on kuitenkin tämä uskonnon vapaus, minkä varjolla saa puhua puutaheinää vapaasti.
      Evoluutiosta on yksi esimerkki uskovien jämähtäminen 2000 vuoden takaisiin juttuihin kun muut ovat jatkaneet kehitystään.

    • Kokemus osoittaa, ettei tuollaiselle dementikolle, eli aloittajalle, kannata mitään kertoa, koska varttitunnin päästä ei se muista asiasta mitään.

      • Tällä viikolla lääkitys kuitenkin tuntuu olevan kohdallaan, kun ei kuulu tavanomaista höpötystä homoista.


    • ÅkeRålfJåhan

      Jos valehtelu kiellettäisiin niin syvä hiljaisuus laskeutuisi Suomen kirkkoihin, seurakuntataloihin ja valtakunnansaleihin.

    • Jeesus_tulee_pian

      Evokkiuskovainen Aron 'Ra' Nelson esitti Kent Hovindille 'väittelyssään' kolme 'parasta todistettaan' evoluutio-oppiin uskomiselleen, ihan pokkana eikä ilmeisesti lainkaan tajuten huvittavuuttaan: 1. Evoluutiota tapahtuu, 2. Lajit voidaan luokitella ja 3. Evoluutiouskovaisilla on Evoluutioteoria.

      Minäkin ennen luulin, että evoluutionismi oli tiedettä. Vasta tultuani uskoon aloin tajuta sen olevan suuri valhe.

      • Näinonpoijjaat

        Minä huomasin jo koulussa umpiateistina että evoluutioteoria on vain keksitty epätieteellinen tarina. En lainkaan ihmettele sitä että ajoittain tiedeyhteisö on vakavasti pohtinut sitä että koko teoria pitäisi siirtää virallisten tieteiden ulkopuolelle.
        Mutta saahan sitä minusta tutkia vaikka vain siksi että mitä enemmän sitä on tutkittu niin sitä selvemmin on käynyt ilmeiseksi ettei mitään evoluutiota ole ikinä havainnoitu.
        Juuri tällä hetkellä evoluutiolle ei ole tieteessä mitään tukea.
        Geenimanipulaatuokokeilujen karkea epäonnistuminen vei viimeisenkin pohjan evoluutioteorialta.


      • Näinonpoijjaat kirjoitti:

        Minä huomasin jo koulussa umpiateistina että evoluutioteoria on vain keksitty epätieteellinen tarina. En lainkaan ihmettele sitä että ajoittain tiedeyhteisö on vakavasti pohtinut sitä että koko teoria pitäisi siirtää virallisten tieteiden ulkopuolelle.
        Mutta saahan sitä minusta tutkia vaikka vain siksi että mitä enemmän sitä on tutkittu niin sitä selvemmin on käynyt ilmeiseksi ettei mitään evoluutiota ole ikinä havainnoitu.
        Juuri tällä hetkellä evoluutiolle ei ole tieteessä mitään tukea.
        Geenimanipulaatuokokeilujen karkea epäonnistuminen vei viimeisenkin pohjan evoluutioteorialta.

        Koulussa ei evoluutioteoriasta saa edes kunnollisia pohjatietoja.
        Tiedeyhteisö ei ole ikinä pohtinut evoluutioteorian siirtämistä virallisten tieteiden ulkopuolelle.
        Evoluutiota havaitaan jatkuvasti ja evoluutioteoria on useilla toisistaan riippumattomilla tavoilla todennettu vahva tieteellinen teoria.
        GMO tuotteet toimivat varsin hyvin, kuten sinulle usein on osoitettu.

        Miksi sinä Jyri valehtelet? Ei kai uskontosikaan sallisi sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe