Oliko Eurassa Palanut limo Nakkilan limo
Oliko Euran palanut limo Nakkilasta
olikooliko
9
539
Vastaukset
- sepo79vuotta
Juu valmistettu suomisella
- naki77vee
firapelina tietty
- palanu
omakotitalo..?
olikse kans naccilasta? - sepo79vuotta
Juu oli se kans, se oli tehty muistaakseni hormiston aamu toffeli tehtaal vuonna 1973
- Scarppina
Itseasiassa vuonna 1974, sen tunnistaa piipunhatun muodosta.
- sepo79vuotta
Noh niinhän se oliki olimpas minä nyt
- olikooliko
taas jotku kateelliset vetää överiks kun eivät osaa asiassa pysyä tai oisko lukutaidottomia?
- tietootietoo
ei ollut varma tieto olin nakkilan limos kkydis jälkeen
- dame
kiitos naistenillan limoilukyydeistä SF T:Nakkilan ladies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723392Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211873Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281537- 841421
- 1371068
- 811014
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.66926Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86796Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51696