Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Satula merkki...?

horze91

Nyt haluaisin tietää, että minkä merkkistä satulaa käytätte hevosellanne? Itselläni on ihan perinteinen yleissatula, ja merkiltään Mustang. Olen ollut iha tyytyväinen siihen, mutta ostaessani oli ongelmia kiristää vyö, kun vastinhihnat oli niin "jäykät".

Olen kyllä aatellut ostaa koulusatulan vielä sen yleissatulan lisäksi... Minusta koulusatulalla on helpompaa mennä koulua kun yleissatullavai onko se melkein sama asia?

8

5372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertomus

      ..on yleissatula 17" ja merkki Kingston. Tosin viime aikoina ei olla paljoa satulaa käytetty kun on etuset ollu vähäsen kipeenä ni ollaan treenattu kärryillä vaan.

      • Polleliini

        Mun hepalla GRIFFIN SELECTA-merkkinen satula.
        Hööksistä tilattu ja oon ollu tosi tyytyväinen :)


    • zaija

      Molemmilla hevosillani on ihan tavalliset yleissatulat. Tällä hetkellä ovat käytännöllisimmät.

      Mielestäni ei ole mitään järkeä ostaa koulusatulaa yleissatulan lisäksi. Sen ymmärätisin jos omistaisit estesatulan ja sen kaveriksi haluaisit koulusatulan.

    • minä

      mulla on 1) weston yleissatula: huono, hajoaa käsiin. 2) don rodrigo estesatula: tosi vanha ja tosi hyvä, vastinhihnat vois kohta uusia muuten ku unelma. 3)horse saver synteettinen yleis satula: aivan ihana ja tosi hyvä istua ja helppo hoitaa. 4) lännen satula (en tiiä merkkiä): aivan ihana ja hyväksi hevosen selälle.

    • mä vaan

      Mulla on Kieffer, todella kestävä ja hyvä satula!!

    • Anonyymi

      haluaisiko joku kingston satulan

      • Anonyymi

        numerosta 0407502402 löytyy kingston satula halvalla


    • Anonyymi

      Jeremy Rudge mittatilaussatula on ollut käytössä 7vuotta ja oli hintansa arvoinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe