Nyt haluaisin tietää, että minkä merkkistä satulaa käytätte hevosellanne? Itselläni on ihan perinteinen yleissatula, ja merkiltään Mustang. Olen ollut iha tyytyväinen siihen, mutta ostaessani oli ongelmia kiristää vyö, kun vastinhihnat oli niin "jäykät".
Olen kyllä aatellut ostaa koulusatulan vielä sen yleissatulan lisäksi... Minusta koulusatulalla on helpompaa mennä koulua kun yleissatullavai onko se melkein sama asia?
Satula merkki...?
8
5572
Vastaukset
- Kertomus
..on yleissatula 17" ja merkki Kingston. Tosin viime aikoina ei olla paljoa satulaa käytetty kun on etuset ollu vähäsen kipeenä ni ollaan treenattu kärryillä vaan.
- Polleliini
Mun hepalla GRIFFIN SELECTA-merkkinen satula.
Hööksistä tilattu ja oon ollu tosi tyytyväinen :)
- zaija
Molemmilla hevosillani on ihan tavalliset yleissatulat. Tällä hetkellä ovat käytännöllisimmät.
Mielestäni ei ole mitään järkeä ostaa koulusatulaa yleissatulan lisäksi. Sen ymmärätisin jos omistaisit estesatulan ja sen kaveriksi haluaisit koulusatulan. - minä
mulla on 1) weston yleissatula: huono, hajoaa käsiin. 2) don rodrigo estesatula: tosi vanha ja tosi hyvä, vastinhihnat vois kohta uusia muuten ku unelma. 3)horse saver synteettinen yleis satula: aivan ihana ja tosi hyvä istua ja helppo hoitaa. 4) lännen satula (en tiiä merkkiä): aivan ihana ja hyväksi hevosen selälle.
- mä vaan
Mulla on Kieffer, todella kestävä ja hyvä satula!!
- Anonyymi
haluaisiko joku kingston satulan
- Anonyymi
numerosta 0407502402 löytyy kingston satula halvalla
- Anonyymi
Jeremy Rudge mittatilaussatula on ollut käytössä 7vuotta ja oli hintansa arvoinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618