SC-ryhmä pro anoille

truebarbie

Ajattelin kaipaavani suomalaista tukea ja perustaa sc-ryhmän kaikille halukkaille anoille, jotka näkevät tämän viestin.
Joten jos kiinnostaa, lisää ja ota muhun yhteyttä. Snap: katjaa13 (13 onnennumero eikä ikä XD pakko aina huomauttaa)
Laita viesti sit mulle et oisit kiinnostunut nii lisään kyseiseen ryhmään.
Toivottavasti tulisi jäseniä ja onnea kaikille anoille.

0

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%

Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun
        Perussuomalaiset
        652
        27445
      2. MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa

Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall
        Maailman menoa
        202
        2412
      3. Surullinen olo

Mutta helpottunutkin😭
        Ikävä
        117
        1800
      4. Perussuomalaiset leikkaa suomalaisilta enemmän kuin mikään puolue ikinä on leikannut

Suomalaisia pitää auttaa ensin, uskottelivat kehitysavun leikkausten kapellimestarit Purra ja Tavio. Kannattajat äänest
        Salo
        3
        1756
      5. Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?

Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on
        Maailman menoa
        308
        1712
      6. Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."

Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l
        Bachelor
        30
        1468
      7. Onko kaivattusi

Millainen luonteeltaan?
        Ikävä
        69
        1430
      8. Mitä ajattelet

Kaivatustasi juuri nyt?
        Ikävä
        99
        1407
      9. Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo

mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o
        Ikävä
        11
        1356
      10. Miksi en antautunut sulle mies?

Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin
        Ikävä
        147
        1334
      Aihe