Onko kellään tietoa yrittääkö ok-perintä periä vanhoja laskuja. Mitkä on jo maksettu. Näin ainakin itse epäilen. Mutta outoa on se et viitenumerot heidän laskussa on eri mitkä oli 2014 aikoinaan. Tiedän että en ole ottanut kuin kerran siitä paikasta lainan. Kiitos
Ok-perintä
7
522
Vastaukset
- Maksalaskusi
Mun mielest se on ihan OK.
- Iisakki100
Kaikki epäselvyydet ja epäilytkin siitä että tää firma ei toimi rehellisesti: aville heti kantelu. Kaikki keskustelut talteen, ei koskaan puhelimessa, perintä firmojen kanssa kannata mitään sopia, ellet pysty nauhoittamaan. Ok perintä on yksi pahimmista lowelin rinnalla perintä firmoista.
- Voi_hyvänen_aika
Ei se viitenumero mitään kerro. Se voi olla ihan mitä vaan.
- heil88
Juuri näin. Ei se varmaan muutu viidessä vuodessa ollenkaan se viitenumero. Voi jeesuksen pallit mitä sakkia.
- Turkulainenlakimies
IDIOOTIT! VIITENUMERO ON AINA SAMA, SE ON SÄÄDETTY JO LAISSAKIN. HÄIRITSEVÄÄ, KUN TÖRPÖT TULEE KOMMENTOIMAAN SELVIÄ ASIOITA !
- Duunistöis
Jos sulla on ollut 2014 sen alkuperäisen paikan viitenumero ja nyt perintätoimiston niin onhan se eri. Kannattaa ehkä kaivella omista tilitiedoista ja katsoa minkä summan on maksanut ja sit ottaa yhteyttä perintään. Ootko maksanut sille alkuperäiselle vai perintätoimistolle?
- Anonyymi
OK Perintä Oy on yritys , josta MOTin kaltainen selvitysohjelma voisi kertoa miten systeemi alalla pyörii ja ketä ko OK Perintö Oy:n takana seisoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891