Ok-perintä

Dfff

Onko kellään tietoa yrittääkö ok-perintä periä vanhoja laskuja. Mitkä on jo maksettu. Näin ainakin itse epäilen. Mutta outoa on se et viitenumerot heidän laskussa on eri mitkä oli 2014 aikoinaan. Tiedän että en ole ottanut kuin kerran siitä paikasta lainan. Kiitos

7

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksalaskusi

Mun mielest se on ihan OK.

• Iisakki100

Kaikki epäselvyydet ja epäilytkin siitä että tää firma ei toimi rehellisesti: aville heti kantelu. Kaikki keskustelut talteen, ei koskaan puhelimessa, perintä firmojen kanssa kannata mitään sopia, ellet pysty nauhoittamaan. Ok perintä on yksi pahimmista lowelin rinnalla perintä firmoista.

• Voi_hyvänen_aika

Ei se viitenumero mitään kerro. Se voi olla ihan mitä vaan.

• heil88

Juuri näin. Ei se varmaan muutu viidessä vuodessa ollenkaan se viitenumero. Voi jeesuksen pallit mitä sakkia.

• Turkulainenlakimies

IDIOOTIT! VIITENUMERO ON AINA SAMA, SE ON SÄÄDETTY JO LAISSAKIN. HÄIRITSEVÄÄ, KUN TÖRPÖT TULEE KOMMENTOIMAAN SELVIÄ ASIOITA !

• Duunistöis

Jos sulla on ollut 2014 sen alkuperäisen paikan viitenumero ja nyt perintätoimiston niin onhan se eri. Kannattaa ehkä kaivella omista tilitiedoista ja katsoa minkä summan on maksanut ja sit ottaa yhteyttä perintään. Ootko maksanut sille alkuperäiselle vai perintätoimistolle?

• Anonyymi

OK Perintä Oy on yritys , josta MOTin kaltainen selvitysohjelma voisi kertoa miten systeemi alalla pyörii ja ketä ko OK Perintö Oy:n takana seisoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7284
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4702
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4634
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3378
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1985
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1768
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1747
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1610
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      35
      1522
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1287
    Aihe