Onkse totta että venäläisillä uskovaisilla on telkkari? En usko, kyllä heitä on varmaan neuvottu heittämään se pois.
Älkää valehdelko täällä sentään!
Telkkarista taas!
11
1897
Vastaukset
- savon mies
Telkkarit heillä on. Samoin venäläiset vl-naiset meikkaavat ja käyttävät korvakoruja. Heilläkin aikaa myöten varmasti ymmärrys näissä asioissa löytyy.
eikös siellä ole se kommunismi siellä Venäjällä että ei se ihme jos sen takia vähän usko hämärtyy kun on telkkari. Ehkä siellä ei kuitenkaan tuu telkkarista mitään pahaa.
- Kadmanpoju
Tuskin niille mitää ymmärrystä koskaan tulee.
Tai on niillä nykyään sellainen ymmärrys, että korvakorut ja meikit ovat sopivia uskovaisille.
Heillä on vain erilainen kulttuuri.
Kulttuuri ja usko eivät ole sidoksissa toisiinsa.
Tiedättex sitä, että esim viulu oli joskus suomalaisilla vl:illä kielletty.
Myöhemmin se sallittiin, ku huomattiin, että sillä voi soittaa myös asiallisia kipaleita
- Kadmanpoju
Oletko lukenut Siionin lähetys lehteä koskaan.
sll lehdessä oli juttua venäläisten kotiseuroista, ja oli muutama kuva. Olohuoneessa tosiaan oli tuo "kattomismööpeli". Sellainen vanhanaikainen ja videolaitteista ei tietoakaan.
Kyllä kai ne jotku venäläiset meikäläiset katsovat televisiota. ei meidän kuitenkaan pidä olla huolissaan siitä. riittää, ettemme ite kato.Ei se voi olla niin että niillä on telkkari ja meillä ei. Sen pitäs olla tasa puolista ettei tultais kateelliseksi venäläisille jos ne saa kattoa.
- ei naurata enää
Esa.Meikäläinen kirjoitti:
Ei se voi olla niin että niillä on telkkari ja meillä ei. Sen pitäs olla tasa puolista ettei tultais kateelliseksi venäläisille jos ne saa kattoa.
Nimimerkki esa meikäläinen on joko tosi lapsellinen tai sitten provoilija. Oli miten oli olen odottanut että kyllästyt ja lopetat aivan turhien viestiesi suoltamisen. Muuta sinne venäjälle jos se töllö niin kauteuden pistoja sinulle tekee.
ei naurata enää kirjoitti:
Nimimerkki esa meikäläinen on joko tosi lapsellinen tai sitten provoilija. Oli miten oli olen odottanut että kyllästyt ja lopetat aivan turhien viestiesi suoltamisen. Muuta sinne venäjälle jos se töllö niin kauteuden pistoja sinulle tekee.
Sori ku en ehtiny aikasemmin vastaan kun olin koulussa ja sählyssä mutta mun mielestä sun kannattas ennemmin mennä ittees. Et kai sä voi olettaa että kaiki täällä on aikusia tai jotain professorin tasosia en mä ainakaa. Sulla ei oo oikeutta sanoo mun viestejä turhaksi mulle tuli vähäksi aikaa melkeen tympee fiilis siitä mutta tajusin että sulla on varmaa huono päivä tai jotai.
- jepsisistä
tv on
korvakorut ja meikit on
alkoholia käytetään
---
ja uskovaisia ollaan - huomaa
Tässä hyvä esimerkki mikä on tärkeintä,kaikkiin niihin asioihin puututaan mitkä ei millään tavalla liity Raamatun mukaiseen uskoon.Pitäisikö ennemmin olla huolissaan siitä saavatko he tarpeeksi kuultavakseen Jumalan sanaa?
- olla niin,
että toisessa maassa television omistaja ja korvakorujen pitäjä voi olla uskovainen, mutta rajantakana niitä ei saa olla, jos haluaa olla seurakunnan neuvoille kuuliainen.
Jonkinlainen yhdenmukaisuus pitää olla asiassa. Jos suomalainen vl haluaa omistaa television ja laittaa korvakorut, ja olla edelleen vl, hänen pitää muuttaa Venäjälle jotta tämä on mahdollista. Tämä on todella ristiriitaista, vielä kun niin kovasti vl:t korostavat ettei mitään SÄÄNTÖJÄ EI OLE.- Kiinnostaa
Että te ootte typeriä, jokainen vois mennä itteensä,ja ajatella kelpaanko minä Jumalalle??
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292538- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141931Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151733Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171282
- 1061244
- 93977
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks136901Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20883