Lisää poiun kirjoituksia kiitos!

Hienoa_kamaa

Ne kun tuntuvat olevan ainoata järkevää täällä!

30

345

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsos

Katsos!!!!
      Iso onnittelu💋
      Mikä saavutus.
      Ensimmäinen ilmeisesti ulkopuolinen joka kykenee tekemään aloituksen poijulle.

Juuri kun aioin laittaa aloituksen aiheesta. Eli nähdään vaivaa haukkuen minua julmetusti maan rakoon mutta ei uskalleta alkaa keskustelua turhautuneen yksinäisen poijun kanssa. Käydään vain kehumassa satunnaisissa yleensä minun tekemissä aloituksissa miten hyvä ihminen poiju on.

Todella kummaa toimintaa.

• Kävelyonihanluvallista

Katsos. Kuka olet? Ketä "minua' on käyty haukkumasana julmetusti? Jos vierailet palstalla usein, voisit tehdä kuten esimerkiksi Yhteenlaskutoimitus, joka käyttää aina samaa nimimerkkiä. On tylsää vastata kun ei tiedä kenelle vastaa. Valitse nimimerkki ja käytä sitä, niin sinua ei voi sekoittaa toiseen.

• poiuytrdfgh

Mä en ole turhautunut vaan koen elämän älyllisesti hyvin mielenkiintoiseksi, Ja nyt halvauksen lievettyä mulla on vielä palavaa rakkautta sydämessä...kun pystyy jotakin tuntemaankin...

• poiuytrdfgh

yksinäinen olen, mutten kärsi siitä...

• poiuytrdfgh

:) kiitos

• palstanvaiva

No nyt on ketju, johon jokainen, joka haluaa "keskustella" tämän "pikkuprofessorin" kanssa on avattu. Toivottavasti hän ei nyt sekaannu selityksineen muihin ketjuihin itsestään, psykopaatistaan ja narsististaan kertomaan.

• poiuytrdfgh

Olet mahdollisesti narsisti jos uskot siihen tiettyyn teoriaan koska näet vaivan ulkopuolellesi projisoituneena etkä itsessäsi...

• Minun_narsisti

Minun narsisti-psykopaattini taas tuumi alituiseen jotta "ei sinussa vikaa, minä se olen vikainen". Hah, katinkontit, kuka uskoo sutta sikalassa!!

• Tuo_tyyppi

Tuo tyyppi trolli minun asussani..

• poiuytrdfgh

sorry mutta minua alkoi naurattaa tuo trolli...mulla ei ole samantyyppistä sanaluovuutta...

• Aah_uuh
        Tuo_tyyppi kirjoitti:

Tuo tyyppi trolli minun asussani..

Stringeissä?

• poiuytrdfgh

Tänne palstalle oli kirjoittanut joku psykopaatiksi esittäytynyt asian tunteva , miksi ketjua ei enää löydy ?

• poiuytrdfgh

No niin hyvää yötä nyt mun pitäisi lukea yksi kirja itseohjautuvissa taiteellisissa opinnoissani...

• poiuytrdfgh

Koitin aloittaa ketjun "Perusteluja tietyn tieorian kumoamiseksi"
      Ja kirjoitin sen alle että ylläpito voi mielellään jos jaksaa siirtää sinne kaikki aihetta koskevat viestit...
      sinne voisin kirjoittaa loput jos tulee mieleen, mutta en näe ketjuani

• Olet liian malttamaton, niin aloitukset kuin kaikki kommentitkin tulevat pienellä viivellä. Mitä tulee toiveeseesi ylläpitoa kohtaan niin, sinun pitäisi lähettää toiveesi palautelomakkeella tai olla yht. spostin välityksellä

https://www.suomi24.fi/palaute

Ei ylläpito lue kaikkia sun, eikä muidenkaan kommentteja. Olishan se ny ihan mahdoton tehtävä. Robotti siellä toimii ja ilmiannot hoitaa sitten palstan käyttäjät

• poiuytrdfgh

No olen nyt tuolla ketjussa asiassani bye bye muutoin

• poiuytrdfgh

Mutta jos jatkatte minusta niiden viestien perään voin kommentoida

• poiuytrdfgh kirjoitti:

Mutta jos jatkatte minusta niiden viestien perään voin kommentoida

Kyllä joo, jos aiheena olet sinä itse ja muulloinkin jos pysyt aiheessa ja kohtuudessa. Pystyt kyllä siihenkin niin halutessasi aina välillä.

Monologit ja omat aiheet sitten omiin aloituksiin

• Et_kai_ylt
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

Olet liian malttamaton, niin aloitukset kuin kaikki kommentitkin tulevat pienellä viivellä. Mitä tulee toiveeseesi ylläpitoa kohtaan niin, sinun pitäisi lähettää toiveesi palautelomakkeella tai olla yht. spostin välityksellä

https://www.suomi24.fi/palaute

Ei ylläpito lue kaikkia sun, eikä muidenkaan kommentteja. Olishan se ny ihan mahdoton tehtävä. Robotti siellä toimii ja ilmiannot hoitaa sitten palstan käyttäjät

Et kai ylt kuvittele, että tuon pn toiminta oikenee kun selität hänelle yhden asian?
        Jäät selittämään lopuksi ikää ja täysipäivätoimisesti jos aiot häntä auttaa.

Mut tehkää mitä tykkäätte minä vaihdan kanavaa ja kirjoitustapojani.

Valitettavasti vastaukseni ehkä ihan apua tarvitseville kärsivät siitä, koska ei voi kirjoittaa kuin juuri niitä: käänny tk:n puoleen, varaa aika tms.
        Onko sellainen joku vastaus?

• Minä_en

Kyllä joo, jos aiheena olet sinä itse ja muulloinkin jos pysyt aiheessa ja kohtuudessa. Pystyt kyllä siihenkin niin halutessasi aina välillä.

"Kyllä joo, jos aiheena olet sinä itse ja muulloinkin jos pysyt aiheessa ja kohtuudessa. Pystyt kyllä siihenkin niin halutessasi aina välillä."

Minä en ymmärrä mikä sinuakin vaivaa. Ihanko olet tosissasi?
        Noinko selität alkoholisteillekin jos tahtovat raitistua? Hyvä Jumala sentään.
        Nyt ei naurata.

• Ja_onnek

Ja onneksi ei olla sodassa enää NL:a vastaan. Jos minä olisin sinun kanssasi vartiossa niin pelkäisin tosissani.

• Oikeesti_My

Oikeesti, MyGoo!!! Oh My Good!
        Tuo jää kuolemattomaksi lauseeksesi.🚩

• Rauhoitu
        Oikeesti_My kirjoitti:

Oikeesti, MyGoo!!! Oh My Good!
        Tuo jää kuolemattomaksi lauseeksesi.🚩

Joku käy nyt hiukka kierroksilla

• Niin_mutta
        Rauhoitu kirjoitti:

Niin mutta luuleeko ylt että tuo toimii?
        Luuuuuleeeeko todella 🤣😂😅hohohaha...
        Ohhoh... ei voi olla.

• MInä_
        Rauhoitu kirjoitti:

Minä käyn aina kierroksilla.
        Millä sinä käyt?

• limenvihreää
        Ja_onnek kirjoitti:

Ja onneksi ei olla sodassa enää NL:a vastaan. Jos minä olisin sinun kanssasi vartiossa niin pelkäisin tosissani.

Minä taas pelkäisin myös siinä tilanteessa, että olisin rakkaudellisessa tapailusuhteessa hänen kanssaan tai vaikka valitsemassa lähikaupan maitohyllyllä, minkä rasvattoman maitopurkin oikein ottaisin.

• PoiuOnHyvä

Poiu on välittävä, herkkä ihminen. Toisin kuin eräät täällä

• kotkot

Sinä olet narsisti.

• Sinä_olet
        kotkot kirjoitti:

Sinä olet narsisti.

Sinä olet narsisti

• Jookot
        Sinä_olet kirjoitti:

Sinä olet narsisti

Joo mut se ei haittaa. Olen tyytyväinen kun kukaan tutuistani ei ole onnellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2527
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2116
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      97
      1803
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1799
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1547
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      138
      1128
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1031
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      20
      1002
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      987
    Aihe