Mary Kay

kiinnostaa!?

Olen käynyt pari kertaa Mary Kay konsulttien koulutuksessa. Tuotteita olen käyttänyt reilun pari vuotta ja pitänyt kovasti. Nyt minua yritetään kovasti innostaa mukaan toimintaan. Tuotteet ovat tosiaan hyviä, aloitusmaksu on suht. pieni.. jokin kuitenkin vähän askarruttaa. Onko jollakin kokemuksia Mary Kay toiminnasta, kannattaako kokeilla?

22

7582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piia

Tosi kalliita tuotteita ja perinteinen jenkkien verkostomarkkinointi yritys, iolin jonkin aikaa mukana

• Jutta

Minustakin MK on kallis,jopa hirvittävän kallis. Ja vaikea saada asiakkaita. systeemi vanhanaikainen ja ei tasapuolinen.

• verkosto

Suhteellisen raskas järjestelmä.. ja ehkä vähän vanhanaikainen! Tuotteet jokseenkin hintavia. Itse teen toista saman tyyppistä, voin kertoa lisää jos haluat: [email protected]

• konsultti

Olen itse ollut puoli vuotta konsulttina eikä ole yhtään hankalaa saada asiakkaita. tuotteet ovat hyviä ja riittoisia vaikka ovat kalliita(Joidenkin mielestä)Suosittellen ihmisille jotka haluavat hyvää kosmetiikkaa ja laadukkaita tuotteita.Kannattaa lähteä mukaan jos pidät tuotteista saat itsellesi hankittua niitä puoleen hintaan. Et menetä mitään jos kokeilet työtä.Suosittelen.

• Ebba

Mary Kaylla on erittäin hyvä hinta-laatusuhde. Tuotteet eivät ole kalliita! Kertaostoksena tuote saattaa tuntua kalliilta, jos ei tunne niitä paremmin. On kuitenkin huomattava, että Mary Kayn tuotepakkaukset ovat suurempia, kuin useilla kilpailijoilla. Tuotteet ovat myös erittäin riittoisia (riittävät jopa puoli vuotta säännöllisessä päivittäisessä käytössä). Muistakaahan, halvin ei välttämättä ole edullisin. Kauppojen hyllyiltä löytyy aivan liikaa ns. lumetuotteita, joilla ei ole kuin psykologinen merkitys. Mk tuotteet puolestaan ovat tutkitusti tehokkaita ja rahalleen saa vastinetta. Niillä on vieläpä 100% tyytyväisyystakuu.

Ainakin seuraavasta saksalaisesta linkistä löytyy vertailua erilaisista silmämeikinpoistoaineista. Mary Kayn ko. tuote on luokiteltu hyvin laadukkaaksi!http://www.ciao.de/Mary_Kay_Eye_Makeup_Remouver__927911 Ja on syytä muistaa, että Mk on USA:n myydyin kosmetiikkasarja!

Jos arvostaa yritystä, joka ei tee eläinkokeita (mk luopui niistä ensimmäisten kosmetiikka-alan yritysten joukossa), kannattaa valita Mary Kay. Animalian sivulla ko. yritysten lista ei ole kovinkaan pitkä. Mk on saanut myös useita ympäristöpalkintoja.

Mk lahjoittaa vuosittain paljon rahaa hyväntekeväisyyteen mm. naisten rintasyöpätutkimukseen lahjoitettu paljon rahaa.

Mary Kaylla on kaiken kaikkiaan pehmeät arvot omaava yritys, jossa välitetään ihmisistä ja luonnosta. Mary Kayssa toimiessa noudatetaan kultaista sääntöä ja uskomattoman upeaa elämänfilosofiaa!!!

Itse olen ollut mukana vasta vähän aikaa, mutta toiminnassa mukana ollessa olen saanut paljon uusia, ihania ystäviä sekä asiakkaista, että muista konsulteista. Suosittelen lämpimästi - sillä eihän se mitään ota, jos ei annakaan. Ja parhaassa tapauksessa voit saavuttaa - whatever you want.. =)

• Acanthus

Ja muutenkin ihan mukavaa toimintaa. Minä toimin myös Mary Kay konsulttina ja MK toiminnasta olen saanut mukavan harrastuksen ja jopa vähän sivutuloja. Tosin ystäväpiirissä on muutamia ihan täysipäiväisiä konsultteja ja tulevat kyllä sillä ihan kivasti toimeen.

Suosittelen kokeilemaan. Et voi menettää mitään! :)

• Jaaana P.

"Mukava harrastus ja jopa vähän sivutuloja..."

Tuo lause kattaa kaiken! MK on liian kallis Suomen markkinoille, jotta saisit hyvät rahat!
        Pientä toimintaa ja muutenkin huonot kuvastot ym.

• Acanthus
        Jaaana P. kirjoitti:

"Mukava harrastus ja jopa vähän sivutuloja..."

Tuo lause kattaa kaiken! MK on liian kallis Suomen markkinoille, jotta saisit hyvät rahat!
        Pientä toimintaa ja muutenkin huonot kuvastot ym.

Puhuin tokikin vain omasta kokemuksesta.Minulla on henkilökohtaisesti ihan positiivisia kokemuksia MK myyntityöstä. Tuossa joku muu jo kiteytti, että MK tuotteilla on hyvä hinta-laatusuhde. Kirjoitin tuossa toisessa yhteydessä verkosto-/suoramarkkinointiyritysasiasta, että työtä tekemättä ei tulosta synny. Mary Kay kuten mikä tahansa yritys vaatii alussa työtä kovasti ja työtä pitää tehdä säännöllisesti ja ammattimaisesti. Lopussa kiitos seisoo.

Jos lannistut heti ensimmäiseen asiakkaaseen, joka sanoo ei, ja pitää tuotetta kalliina, niin sinulla on paljon opittavaa. Ensinnäkään Mary Kay tuotteet eivät ole kalliita, vaan keskihintaisia. Hinta-laatusuhde on erittäin hyvä. Useat laatukosmetiikkaan panostavat naiset jopa yllättyvät siitä kuinka edullisia Mary Kay tuotteet ovat.

Itse en voisi IKINÄ myydä mitään sellaista, mihin minä en itse usko. Kun uskoo yritykseen, tuotteisiin ja sen lisäksi vielä itseensä, niin saa paljon aikaan, eikä joudu pettymään. :)

Itse pidän ihonhoitoa oman terveyden hoitona. Erittäin herkän ja allergioihin taipuvaisen ihotyypin omaavana arvostan TODELLA laatukosmetiikkaa. Onneksi sellaisia naisia löytyy muitakin! ;)

Mary Kay on siitä hyvä business, että tuotteet ovat kulutustuotteita. Yhtään Tupperwarea tms. vähättelemättä vertauksena kuitenkin. Kun kaapit on pullollaan kippoja ja kuppeja, niin ei niitä enempää sinne tarvita. Konsultti tarvitsee tällöin jatkuvasti uusia ja uusia asiakkaita. Kosmetiikkatuotteet puolestaan kuluvat ja tyytyväinen asiakas ostaa sinulta kyllä tuotteita aina uudestaan ja uudestaan. On laskettu, että yksi konsultti pystyy täysipainoisesti hoitamaan korkeintaan 100 asiakasta. Voit siis huoletta keskittyä vanhojen asiakkaiden tyytyväisenä pitämiseen jatkuvien uusien asiakkaiden etsimisen sijaan.

• Dave

Tyttöystävä kauppasi näitä tuotteita jonkun aikaa, ja kun oli ystävät käyty läpi oli uusien asiakkaiden löytäminen erittäin hankalaa. Sitä paitsi ystävätkin kuulema alkoivat vältellä, kun luulivat että aina olisi tekemässä kauppaa eli kaupallistaisi ystävyyssuhteet.

• Trinu

myyjiksi!! Se on karu totuus. Jos on vähän semmonen säälittävä reppana, eikä herätä uskottavuutta kanssaihmisissä niin niillä eväillä ei kyllä pärjää. Verkostomarkkinoinnissa kyllä karsiutuu heti eka vuoden aikana kaikki semmoset tyypit pois. Mutta jos on halukas oppimaan työtä, löytyy sinnikkyyttä ja muutenkin oikea asenne, niin sit kannattaa kokeilla.

• Cidesko Kosmetologi

Ylihintaisia tuotteita. On paljon laadukkaampiakin ja parempi hinta/laatu suhde omaavia, myös suoramyynnissä! Muun muassa LR Internatinali ja Goloseen tuotteet. Oriflame on taas Puolalaista huonohkon laatuïsta halpa hallin tasoa olevia tuotteita. Ei kannat pilata ihoaan hunolaatusisilla tuotteilla eikä sellaisilla tuotteilla jossa on formalihydihartsia.

• Asiakas isolla A:lla, tosin...
        Cidesko Kosmetologi kirjoitti:

Ylihintaisia tuotteita. On paljon laadukkaampiakin ja parempi hinta/laatu suhde omaavia, myös suoramyynnissä! Muun muassa LR Internatinali ja Goloseen tuotteet. Oriflame on taas Puolalaista huonohkon laatuïsta halpa hallin tasoa olevia tuotteita. Ei kannat pilata ihoaan hunolaatusisilla tuotteilla eikä sellaisilla tuotteilla jossa on formalihydihartsia.

erilaisiin puolueettomiin kosmetiikkavertailuihin ennen kuin alat täällä selvitellä hinta-laatusuhteista. Mary Kayn tuotteet saavat ihan maailmanlaajuisesti erittäin hyviä arvosteluja. Tuotteisiin panostetaan ja tuotteet kilpailevat aivan kaikkien parhaitten kosmetiikkamerkkien joukossa (yves saint laurent, joe blasco jne.) Tosin Mary Kayta ja Coloseeta ei voi edes verrata toisiinsa!! Mk is the best. Kannattaa myös lueskella tuosta viestilistasta ylöspäin. Aika paljon hyvää asiaa mitä on kirjoitettu.

• Trinu
        Cidesko Kosmetologi kirjoitti:

oriflame on ruotsalainen!! Tiedoksi vain. Ja sen LR jutun kannattaa unohtaa saman tien.

• Dante
        Asiakas isolla A:lla, tosin... kirjoitti:

erilaisiin puolueettomiin kosmetiikkavertailuihin ennen kuin alat täällä selvitellä hinta-laatusuhteista. Mary Kayn tuotteet saavat ihan maailmanlaajuisesti erittäin hyviä arvosteluja. Tuotteisiin panostetaan ja tuotteet kilpailevat aivan kaikkien parhaitten kosmetiikkamerkkien joukossa (yves saint laurent, joe blasco jne.) Tosin Mary Kayta ja Coloseeta ei voi edes verrata toisiinsa!! Mk is the best. Kannattaa myös lueskella tuosta viestilistasta ylöspäin. Aika paljon hyvää asiaa mitä on kirjoitettu.

Näytäpä yksikin 'maailmanlaajuinen' vertailu. Taidat keksiä päästäsi näitä laatujuttuja. Kaikkihan tietää, että Mary Kay on halpahallilaatua.

• nea
        Trinu kirjoitti:

oriflame on ruotsalainen!! Tiedoksi vain. Ja sen LR jutun kannattaa unohtaa saman tien.

Ruattalainen on mutta tuotteet tehdään Puolassa. Ota selvää asioista ennen kuin vaahtoat täällä.

• Greenone
        Dante kirjoitti:

Näytäpä yksikin 'maailmanlaajuinen' vertailu. Taidat keksiä päästäsi näitä laatujuttuja. Kaikkihan tietää, että Mary Kay on halpahallilaatua.

Tuolla ylempänä viestiketujussa nimim. Ebba on laittanut linkin yhteen vertailuun, onko tuo nyt sitten maailmanlaajuinen, saksalainen nyt kuitenkin. :) Itse olen joskus nähnyt myös ranskalaisten ja usalaisten meikkivertailuja ja kummassakin mary kay oli itseasiassa aika korkealla niissäkin. Googlesta varmasti löytyy lisää tietoa, ainakin minä olen joskus löytänyt.

• Cinema Secret

Mary Kay on mulle tuttu ja oriflame. Mut tietääkö kukaan semmosesta kun Cinema Secret (tai jotain). Onko se verkostomarkkinointiyritys vai ovatko ko. konsultit ihan puhtaasti yksityisyrittäjiä? Johanna Raunio mm. edustaa ko. kosmetiikkaa

• Greenone

Otappa nyt omaan konsulttiisi yhteyttä ja tee sopimus.. Mukavaa vain saada lisää kollegoita. :)Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että ei kannata uskoa epäilijöiden höpötyksiä. Jos niin teet, jäät varmasti paljosta kivasta paitsi. Ainakin minä olisin jäänyt!! :)

• Tyytymätön

Jos ette ole myyjäihmisiä en suosittele lähtemään konsultointiin. Mukava konsultti sai minut mukaan, mutta turhaa rahanhaaskausta olikin. Tuotteet ovat hyviä, sitä en sano, mutta hyötyä konsultoimisesta ei itselleni ole ollut. Aikas omilleni jäin puteleitten kanssa, ilman sen tarkempaa tietoa. Ja lopulta niitä ei saanut itse tilattua konsulttialella -50%, jos olisit halunnut vain itsellesi tilata. Piti ostaa isompia paketteja, että saisi alennuksen. Ideana hyvä, mutta en suosittele.

• Vieras13

Jokainen konsultti on itsenäinen yrittäjä, eli emme ole millekään taholle velvollisia tekemisemme määrästä. Saan siiis työskennellä täyttä päätä tai tilata kerran vuodessa itselleni ja lähipiirilleni, jotta pysyn konsulttina ja olen näin oikeutettu tukkuhintoihin.
      Yritys on ainutlaatuinen palautusoikeutensa ja lämpimän ilmapiirinsä vuoksi. Ei ole väliä missä olen konsultin urani aloittanut, saan kouluttautua missä päin Suomea ja pohjoismaita tahansa.
      Suosittelen kokeilemaan, ilman sitä et voi koskaan tietää onko tämä sinua varten.
      Lisätietoa konsulttien työstä voi lukea osoitteesta www.ilovemymk.fi tai www.marykay.fi.

• Anonyymi

Paljonko Mary Kayn aloitusmaksu on? Minkä verran konsultti tai asiakas maksaa postikuluja tilatessaan tuotteita?

• Anonyymi

Olen kiinnostunut.

Voiko maksaa onecoineilla? Tai voisitteko lähettää myyntitarjoukset DealShaker alustalle, maailmanlaajuiselle suositulle kauppa-alustalle jossa kauppa käy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1783
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      359
      1196
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1188
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1058
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      848
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      774
    8. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      141
      723
    9. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      716
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe