Voiko joku kertoa minkälaista on elää suomalaisena tai siirtolaisena Ruotsin suurkaupungeissa, tai kunnissa? Onko siellä vaikeata tai helppoa tänään kun suuri osa ruotsalaisista on populisteja, niin kun ollaan toisissa pohjoismaissa ja Euroopassa?
Onko Ruotsissa hyvä tai paha olla siirtolainen
4
292
Vastaukset
- Per-kel
Kyllä täällä Ruotsissa on suomalaisen venepakolaisen hyvä olla nykyään, eivät huuda finnjääveli enään.- Tänne kun ovat tunkeutuneet nykyään etelästä ja idästä nuo mausteet niin somat :D
- Muuttaja
Onko sinulla vaikeata tai helppoa tutustua ruotsalaisiin? Olen lukenut kansainvälisessä tutkimuksessa missä vertailtiin kuinka ihmiset koki asua ja työskennellä noin 65. maassa ympäri maailmaa. Expatit luokitteli kuinka helppoa on tutustua maitten kantaihmisiin. Ruotsissa oli kaikista vaikein, ja sai viimeisen sijan vertailussa. Costa Ricassa oli kaikista helpompaa.
Kun menet kauppaa, kuinka kassaneitit kohtelee sinua, jos he huomaa että olet suomalainen? Olen myös lukenut että kauppojen kohtelusta pystyy toteamaan minkälainen henki valtaa paikkakunnassa. - Per-kel
Muuttaja kirjoitti:
Onko sinulla vaikeata tai helppoa tutustua ruotsalaisiin? Olen lukenut kansainvälisessä tutkimuksessa missä vertailtiin kuinka ihmiset koki asua ja työskennellä noin 65. maassa ympäri maailmaa. Expatit luokitteli kuinka helppoa on tutustua maitten kantaihmisiin. Ruotsissa oli kaikista vaikein, ja sai viimeisen sijan vertailussa. Costa Ricassa oli kaikista helpompaa.
Kun menet kauppaa, kuinka kassaneitit kohtelee sinua, jos he huomaa että olet suomalainen? Olen myös lukenut että kauppojen kohtelusta pystyy toteamaan minkälainen henki valtaa paikkakunnassa.Olen aina ajanut omaa rallia, vitut välittänyt mitä muut minusta ajattelee, työni olen aina hoitanut ja nykyään jo 3v. eläkkeellä.- Sverige är fantastiskt :)
- ystävällistäsuomessa
Asun Ruotsissa ja yllätyn aina Suomessa kaupoissa miten ystävällisesti kohtelevat minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986168KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495637Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072088Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331048