uskovainen on huijari huijari on uskovainen

äläuskovaantiedä

Etuja ja rahaa uskomalla olemattomaan, siksi uskonnot tulee kieltää.

12

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Etuja ja rahaa uskomalla olemattomaan, siksi uskonnot tulee kieltää."

      Ateisti uskoo olemattomaan jumalaan, mutta uskova uskoo olemassa olevaan Jumalaan. Siinä on ateistin ja uskovaisen ero.

      • Ja toka, joinen Teisti uskoo olevansa Jumala, siinä on vissi ero


      • psyykkinentila

        Uskova ylistää Jumalaa, mutta ateisti vain itseään. Oletteko henkisesti radalla. Se joka itsensä ylentää, se alennetaan. Tämä on Raamatussa.


      • saiskoslisäätietoo

        Mitens käy Jumalan sitten nimim. "syykkinentila" puhuuko hän itsestään vaiko Mark5:stä?


      • ylenannatan
        psyykkinentila kirjoitti:

        Uskova ylistää Jumalaa, mutta ateisti vain itseään. Oletteko henkisesti radalla. Se joka itsensä ylentää, se alennetaan. Tämä on Raamatussa.

        Uskovat ovat niin harhaisia, että kuvittelevat olevansa muita parempia vain uskomalla olemattomiin. Juuri se on sitä itsensä ylentämistä.


    • siinäero

      Minä ateistina ylistän kaikkea kaunista ja parempaa.
      En niin kuin uskovaiset sairasta ja heikompaa.

    • ihmettelenvaan

      Uskova on huijari, mutta hän huijaa vain omaa itseään eikä anna itselleen mahdollisuutta paljastua. Sehän saattaisi romahduttaa hänen koko maailmansa. Parempi siis uskoa huijaukseensa vaikka hampaita purren.

      • >>>Uskova on huijari, mutta hän huijaa vain omaa itseään eikä anna itselleen mahdollisuutta paljastua. Sehän saattaisi romahduttaa hänen koko maailmansa. Parempi siis uskoa huijaukseensa vaikka hampaita purren.<<<
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        Jos Jeesus Kristus, Jumalan Poika, ei olisi Golgatan keskimmäisellä ristillä sovittanut syntejäni kuolemalla verisen ristinkuoleman, niin syntini vetäisivät minut helvettiin.
        Jos sanoisin, että en ole syntiä tehnyt, niin Raamatun ilmoituksen mukaan vaeltaisin eksyksissä ja valheessa, sillä en tuntisi totuutta, totuus ei olisi minussa.
        Miten sinä, ateisti, aioit selvitä syntiongelmasi kanssa.

        1.Johanneksen kirje 1:7-10:
        "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
        Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
        Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
        Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä"


      • ihmettelenvaan

        Tätä juuri tarkoitin edellisessä kirjoituksessani.


      • Höhhyli
        Öteisti kirjoitti:

        >>>Uskova on huijari, mutta hän huijaa vain omaa itseään eikä anna itselleen mahdollisuutta paljastua. Sehän saattaisi romahduttaa hänen koko maailmansa. Parempi siis uskoa huijaukseensa vaikka hampaita purren.<<<
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        Jos Jeesus Kristus, Jumalan Poika, ei olisi Golgatan keskimmäisellä ristillä sovittanut syntejäni kuolemalla verisen ristinkuoleman, niin syntini vetäisivät minut helvettiin.
        Jos sanoisin, että en ole syntiä tehnyt, niin Raamatun ilmoituksen mukaan vaeltaisin eksyksissä ja valheessa, sillä en tuntisi totuutta, totuus ei olisi minussa.
        Miten sinä, ateisti, aioit selvitä syntiongelmasi kanssa.

        1.Johanneksen kirje 1:7-10:
        "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
        Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
        Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
        Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä"

        Naurettavaa kuvitella, että jonkun toisen tappamalla saisi omat syntinsä anteeksi. Mene kuule ihan ite vaan linnaan ja kärsi pahat tekosi.


    • Makrosiru_Käteen

      Uskoa ei voi kieltää. Kokoontumiset kyllä.

    • Murheelliselle ja kirotulle on kamala asia valehdella ja huijata. Hän tahtoo aina puhua totta ja olla oikeamielinen, jotta ei hukkuisi, vaan lopulta pelastuisi.

      Mutta kun on tullut autuaaksi, onnelliseksi, iloiseksi ja siunatuksi niin rakastaa huijata ja valehdella mielin määrin. Jeeus sanoi: Olkaa ovelat kuin käärmeet...... Tosin hän myös sanoi olkaa viattomat kuin kyyhkyt. Paavali sanoi: Kukin pitäköön toista parempana kuin itseään.

      Totta kai sanon sulle: Jeesus pelastaa sut. Ja tarkoitan sillä pelkkää hyvää ja toivon, että olen oikeassa. Mutta asia ei viime kädessä ole minusta kiinni, vaan Jumalasta ja sinusta itsestäsi. Pitäisikö minun hävetä sitä, että uskon jopa siihen , että tasan puolet maan asukkaista temmataan taivaaseen tai Uuteen Jerusalemiin, jossa pitäisi olla tilaa aivan riittämiin.

      Ei kukaan kykene huijaamaan, joka on kirottu. Vain onnellinen ja siunattu kykenee siihen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe