Euro Consumer Credit firma

Mikä on kyseinen firma onko joku muukin saanut perintä laskuja ilmeisesti kytkös p2p finland lainoihin
Ilmoita

6 Vastausta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Olen saanut lähes päivittäin vuoden ajan, eivät laita lainaa ulosottoon koska korot ovat laittomat.
Ilmoita
On olevinaan jonkinnäköinen perintäfirma, liittyyy p2pfinland vippeihin. Eurovippi/capitum. Mitään yhteyttä heihin ei saa, eikä sveitsin osoitteesta löydy toimistoa. Ovat pommittaneet puhelintani ja sähköpostiani jo puolisen vuotta, taidan vaihtaa numeroa..
1 VASTAUS:
Mulle on tullut myös aiheettomia laskuja joissa uhkaillaan jatko toimilla jos en maksa jotain summaa , en tiedä mistä laskuista on kysymys ? enkä saa yhteyttä laskun lähettäjään , joten olen päätellyt että joku yrittää rahastaa näillä keksityillä karhuposteilla., olkaa tarkkana ja varovaisia
+Lisää kommentti
Sama juttu,kaksi oli aiheellista ja maksoin pois. Nyt tuli kolmaskin mikä on aiheeton ja mitään yhteyttä en puljuun saa.. mitä tässä nyt kannattaa tehdä että ei maksuhäiriöitä tule tämmöisen kuran takia! Laskussa kun lukee jos ei maksa se menee käräjille.
1 VASTAUS:
Ei mene käräjille. Et tietenkään maksa aiheettomia laskuja. Vai maksatko munkin laskut jos lähettelen niitä aiheettomasti sulle?

Niin kauan kun porukka maksaa aiheettomia laksuja, niin kauan ne myös lähettelevät niitä.
+Lisää kommentti
Ei näitä kannata maksaa. Minullakin laskuissa lukee että velallisen tiedot julkaistaan mikä on minun käsittääkseni laitonta muutenkin. Antaavat lähetellä kun tuntuu roskapostiin menevän jo automaattisesti. En minä luovu rahoistani jonkun pilipali firman takia.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Euro Consumer Credit firma

Mikä on kyseinen firma onko joku muukin saanut perintä laskuja ilmeisesti kytkös p2p finland lainoihin

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta