Rouva 44v ,brunette pikkutissi,oko mutta pikku kännissä estoton narttu,yhden tai useamman vieraan alistamaksi naruksi nartuksi 17.11 Sokos hotelli Vantaa....saa ilmottautua
44v rouva alistui vkl vantaa
24
3030
Vastaukset
- Pete.45
Jep jep, sovitaan tärskyt.
pete45 a suomi24 fi
Kerro lisää. Kuvat ois kivat- M48n44
Tummat hiukset,165,74 a85 pikkutissit leveäpyllyinen karvapimppi. Alistuu vieraan käsittelyyn,useammallekkin,ihan normaali ujohko rouva pienen kännin voi tarvita rohkaisuksi....imee ja nielee,sisään saa laskea
- Mies990
Joku yhteystieto kans ois tosi jees ;) vois kiinnostaa vanhempi rouva
- M48n44
Lauantaina hotelli Vantaa, musta hame,valkoinen napitettu paita...eikä ole pikkuhousuja alla,saa vapaasti käyttää
- Hillitseekö.xxx
Tulen varmasti...T. 54v Rokkikukko
- Kimppppaaaks
Tulen. T. Rock Kukko 54v
- M48n44
Tuo useampi kaverikin...miten käytätte rouvaa?
Kyl tuo alottajan ilmotus vaikuttaa aivan feikki jutulta. Oon ite ollu monissa kimpoissa mukana ja ain ennen tapaamisia haluun jutella naisen kanssa. Toi vaikuttaa jonkun miehen fantasialta ja siel tuskin on mitään naista vaan ehkä tuo tyyppi kattelemas montako sai huijattuu. Toi sen viimenen viesti jo paljasti feikkauksen kun utelee et miten käytätte rouvaa.
- Ihan-kuin-se
Toi vaikuttaa ihan Jormalaisen fantasialta.
- M48n44
Eipä ole fantasiaa,toteutetaan jos sopivia tekijöitä ilmaantuu,luulen kyllä että lauantaina hotellin baaristakin löytyy rouvalle alistavaa kun keimailee hameessaan ja ilman pikkareita.
Olemme kahden siellä ja lupasin häpäistä rouvaa ns.vahingossa nostelemalla hametta että vieraat näkee mitä tarjolla ja esim liiithän saattaa sieltä vaikka baaritiskillä...pikkutissit miesten iloksi. - Matti014
Eikäpä joku varmaan tartu tilaisuuteen päästä kunnolla myöntämään pikkutissiä...
- Pepe54
Tullaanpa naimaan akkaas
- Eenokki
Mä voin nuolla pillun sitte lopuksi
- Hillitseekö.xxx
Mihin aikaan ootte hotellilla? T. Rokkikukko.
Olishan kiva tavata.nyt käymässä sama hoelli😉
HARMI JUTTU KUN HILJAISTA NÄYTTÄÄ VANTAA HOTELLISSA OLEVAN.EIPÄ OHEISTA HENKILÖÄ OLE NÄKYNYT TÄÄLLÄ.KLO.15 TULIN KATTELEEN KUN ALUEELLA SATTUMOISIN OLEN.
- Hahahaahaa
Eikä tule näkymään kyllä on tyhmää porukkaa kun uskoo kaiken mitä tännekin laitetaan..epätoivosia tumputtaja.
- Quinkävi
Näkyikö rouvaa myöhemmin?
- Fantasiaa-vaan
Näkyy fantasiassa milloin vaan.
Reaalimaailma onkin ihan toinen juttu. Vai näitkö jossain yhteystiedot?
- Hillitseekö.xxx
Ei ollu tää rouva paikalla. Kävin pari bissee nauttimassa paikalla, kun vieressä asustelen. Eli feikki jengii.
Turha kait mun on sanoa et mitäs minä sanoin. feikki mikä feikki. En olis lähteny edes kattomaan jos olisin siel lähempänä asunu. Kokemus jo kerto tuosta ilmotuksesta et oli valetta koko juttu. Siellähän olis pitäny päivystää koko päivä kun ei ees kelloaikaa kertonu. Sapettaa tollaset pässit. Sai varmaa sairaat kiksit tost.
- HehHehHeeee
hannes677 kirjoitti:
No ei todellakaan vituta.
Heh heh. Mutta valitella kuitenkin piti.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673