44v rouva alistui vkl vantaa

M48n44

Rouva 44v ,brunette pikkutissi,oko mutta pikku kännissä estoton narttu,yhden tai useamman vieraan alistamaksi naruksi nartuksi 17.11 Sokos hotelli Vantaa....saa ilmottautua

24

2922

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pete.45

      Jep jep, sovitaan tärskyt.
      pete45 a suomi24 fi
      Kerro lisää. Kuvat ois kivat

      • M48n44

        Tummat hiukset,165,74 a85 pikkutissit leveäpyllyinen karvapimppi. Alistuu vieraan käsittelyyn,useammallekkin,ihan normaali ujohko rouva pienen kännin voi tarvita rohkaisuksi....imee ja nielee,sisään saa laskea


    • Mies990

      Joku yhteystieto kans ois tosi jees ;) vois kiinnostaa vanhempi rouva

      • M48n44

        Lauantaina hotelli Vantaa, musta hame,valkoinen napitettu paita...eikä ole pikkuhousuja alla,saa vapaasti käyttää


    • Hillitseekö.xxx

      Tulen varmasti...T. 54v Rokkikukko

    • Kimppppaaaks

      Tulen. T. Rock Kukko 54v

      • M48n44

        Tuo useampi kaverikin...miten käytätte rouvaa?


    • Kyl tuo alottajan ilmotus vaikuttaa aivan feikki jutulta. Oon ite ollu monissa kimpoissa mukana ja ain ennen tapaamisia haluun jutella naisen kanssa. Toi vaikuttaa jonkun miehen fantasialta ja siel tuskin on mitään naista vaan ehkä tuo tyyppi kattelemas montako sai huijattuu. Toi sen viimenen viesti jo paljasti feikkauksen kun utelee et miten käytätte rouvaa.

      • Ihan-kuin-se

        Toi vaikuttaa ihan Jormalaisen fantasialta.


      • M48n44

        Eipä ole fantasiaa,toteutetaan jos sopivia tekijöitä ilmaantuu,luulen kyllä että lauantaina hotellin baaristakin löytyy rouvalle alistavaa kun keimailee hameessaan ja ilman pikkareita.
        Olemme kahden siellä ja lupasin häpäistä rouvaa ns.vahingossa nostelemalla hametta että vieraat näkee mitä tarjolla ja esim liiithän saattaa sieltä vaikka baaritiskillä...pikkutissit miesten iloksi.


      • Matti014

        Eikäpä joku varmaan tartu tilaisuuteen päästä kunnolla myöntämään pikkutissiä...


    • Pepe54

      Tullaanpa naimaan akkaas

    • Eenokki

      Mä voin nuolla pillun sitte lopuksi

    • Hillitseekö.xxx

      Mihin aikaan ootte hotellilla? T. Rokkikukko.

    • Olishan kiva tavata.nyt käymässä sama hoelli😉

      • HARMI JUTTU KUN HILJAISTA NÄYTTÄÄ VANTAA HOTELLISSA OLEVAN.EIPÄ OHEISTA HENKILÖÄ OLE NÄKYNYT TÄÄLLÄ.KLO.15 TULIN KATTELEEN KUN ALUEELLA SATTUMOISIN OLEN.


      • Hahahaahaa

        Eikä tule näkymään kyllä on tyhmää porukkaa kun uskoo kaiken mitä tännekin laitetaan..epätoivosia tumputtaja.


    • Quinkävi

      Näkyikö rouvaa myöhemmin?

      • Fantasiaa-vaan

        Näkyy fantasiassa milloin vaan.
        Reaalimaailma onkin ihan toinen juttu. Vai näitkö jossain yhteystiedot?


    • Hillitseekö.xxx

      Ei ollu tää rouva paikalla. Kävin pari bissee nauttimassa paikalla, kun vieressä asustelen. Eli feikki jengii.

    • Turha kait mun on sanoa et mitäs minä sanoin. feikki mikä feikki. En olis lähteny edes kattomaan jos olisin siel lähempänä asunu. Kokemus jo kerto tuosta ilmotuksesta et oli valetta koko juttu. Siellähän olis pitäny päivystää koko päivä kun ei ees kelloaikaa kertonu. Sapettaa tollaset pässit. Sai varmaa sairaat kiksit tost.

      • No ei todellakaan vituta.


      • HehHehHeeee
        hannes677 kirjoitti:

        No ei todellakaan vituta.

        Heh heh. Mutta valitella kuitenkin piti.


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe