Polar kuntotesti testi tehdään maaten pötkötellen. Sykemittari mittaa sykettä ja lyöntitiheyden vaihtelua. Siitä sitten laskee indeksin, mikä kuvaa laskennallisesti maksimaalista hapenottoa ja antaa sille numeerisen arvon.
Nyt mietityttää.
- Olen vajaan vuoden mittaillut arvoa noin kerran viikossa. Arvot välillä 30 - 33, hyvä - erittäin hyvä. Yleisin mittaustulos 32.
- Edellispäivä 25, kohtuullinen. Eilen 24. Tänään 22, heikko.
- Mittaukset on tehty samoin. Samoihin aikoihin amusta levänneenä.
- En tunne itseäni mitenkään sairaaksi, ylirasittuneeksi. Paino ei ole muuttunut. Kesän jälkeen kuvittelisin olevani paremmassa kunnossa kuin talven jälkeen.
Pitääkö olla huolissaan? Kertooko tuo mittaus oikeasti jostakin vakavammasta jotakin?
Polar M430, Polar Flow.
Polar kuntotesti Vo2max
IndeksiRomahdus
0
2307
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187