Turunväylä

JoEnnenSeiskaa

Ajakaa 100, älkää 90. Vaikka menette Kehä 1 tai 2 niin silti pystyy ajamaan 100 km/h. Eikä varsinkaan kannataisi jäädä kuorma-auton perään jonottamaan kun ne näyttää hyytyvän 30-40km/h Kehä 2 ramppiin?

12

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole.hiljaa

      Joku hinttari taas pätemässä.

      • KortitPöytään

        Homokortti löytyi taas!


    • 56789123

      100km tunnissa ei ole PIENIN sallittu nopeus. Kannattaa muistaa että jollakin on vähemmän ajokokemusta kuin jollain toisella.

      • Tänään oli sitten se vähemmän ajokokemusta omaava liikenteessä. Ajelin töihin, kun tuo vähemmän ajokokemusta omaava päätti lähteä edessäni ohittamaan rekkaa. Nopeudella noin 92 km/h. Siinä sitten ajeltiin aika pitkään kahden rekan ohi, kun skodisti ei voinut kotteroonsa lisää kaasua painaa... Tiedä sitten mikä oli ongelma.

        Muutaman minuutin päästä pääsi nostamaan nopeutta sen 30 km/h, minkä rajoitus salli ja 10 km/h lisää, mikä teki siitä kohtalaisen matkavauhdin.

        Jos ei pysty 120 km/h rajoitusalueella ajamaan yli 90 km/h nopeutta henkilöautolla, niin jos nyt ei välttämättä tarvitse kokonaan pois liikenteestä siirtyä, niin voisiko vaikka pysyä poissa sieltä ohituskaistalta?


      • TheRat kirjoitti:

        Tänään oli sitten se vähemmän ajokokemusta omaava liikenteessä. Ajelin töihin, kun tuo vähemmän ajokokemusta omaava päätti lähteä edessäni ohittamaan rekkaa. Nopeudella noin 92 km/h. Siinä sitten ajeltiin aika pitkään kahden rekan ohi, kun skodisti ei voinut kotteroonsa lisää kaasua painaa... Tiedä sitten mikä oli ongelma.

        Muutaman minuutin päästä pääsi nostamaan nopeutta sen 30 km/h, minkä rajoitus salli ja 10 km/h lisää, mikä teki siitä kohtalaisen matkavauhdin.

        Jos ei pysty 120 km/h rajoitusalueella ajamaan yli 90 km/h nopeutta henkilöautolla, niin jos nyt ei välttämättä tarvitse kokonaan pois liikenteestä siirtyä, niin voisiko vaikka pysyä poissa sieltä ohituskaistalta?

        Tänään? Missä Suomessa on tänään 120 km/h rajoitus?


      • Enevpk1 kirjoitti:

        Tänään? Missä Suomessa on tänään 120 km/h rajoitus?

        Turunväylällä tuo näytti olevan. Siinä vähän yli yhdeksän aamulla.

        Ei noita muuttuvia nopeusrajoituksia koske talvinopeudet. Tosin harvoin on tässä vaiheessa vuotta ollut 120 rajoitusta.


    • toimi.äläkä.valita

      Miksi et mene ohi, jos kerran haluat ajaa nopeammin?

      • Fkgkkg

        Menenkin ohi, mutta ihmiset suuttuu kun kiilaan heidän turvaväliin ehtiäkseni kehä 2lle.


    • pahamieli

      Ja pitääkö sen kiireisen aina kurvata eteeni, vaikka ohituskaista on tyhjä, antaisit palaa.

    • häh

      Minulle riittää alemmatkin nopeudet, silti ohittelen hitaampiakin välillä.

    • Syytäittees

      Nyt kun kirjoitit noin, niin ajan tästä lähtien max 80km/h. Päiväni on parempi kun tiedän sinun hermostuvan.

      • yksilisää

        Olet siis seniilien ikäkuskien tasolla muista piittaamattomana minä minä häiriökuskina.
        Onneksi olkoon!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      331
      11156
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      56
      2293
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1870
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1364
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1359
    Aihe