Suomi24 elää rasismista ja vihapuheesta !!
Luetuimpia
-
Vapaa-ajattelupalstan vinoutunut sensurointi
Aloituksessa on aiheena aivan asiallinen kysymys koskien yhdistysten jäsenmääriä. Asiaan littyvää kommentointia poistettiin ylläpidon taholta useamman kerran. Kun tein siitä aloituksen, se on nyt saanut olla https://keskustelu.suomi24.fi/t/15560166/mitahan-piiloteltavaa-on-yhdistysten-jasenmaarissa Sen sijaan aloitukseen on kertynyt vaparien harjoittamaa ad homimen -tyyppistä kirjoittelua, jota ylläpito ei halua poistaa. Sen sijaan erittäin mielenkiintoisesti kun itse vastasin samalla tavalla, viestini poistettiin. Voisiko ylläpito hiukan nyt tarkistaa moderointisääntöjään, sananvapaushan piti olla tärkeää, eli viestejä ei pitäisi poistaa mielipiteen vuoksi. Toisaalta, ihmetyttää onko ylläpidossa vapari töissä vai onko heillä moderointioikeudet palstalla? Tai, onko käytössä automattiikkaa, jonka avulla he pystyvät käytännössä poistamaan palstalta mitä haluavat, käyttämällä tekniiikkaa väärin hyväkseen? Jotain korjausliikettä palstalle tarvitaan.
-
155 cm tytön normi paino
Hei olen 11-vuotias tyttö ja olen 155-156cm pitkä ja painan 53kg olenko ylipainoinen? 😶
-
Muoti ja Kauneus
Onko kellään kokemuksia Istanbulissa tehtävistä hiusten istutuksesta "siirrosta"
Onko aloittaja mielestään mielipidepoliisi?
Vain mieluisia kirjoituksia saisi olla?
Anna ihmisten kirjoittaa ja lue mitä haluat.
Netti on muutenkin joillekin ihmisille "tosi" ja kuinka naurettavaa.
Netissä huijataan, tehdään afrikkalaisia rakkaustarinoita ja jälleen huijataan.
Netti on vähän sellainen -usko mitä haluat- juttu.
Jos löydät viestin, joka mielestäsi pitäisi poistaa, voit tehdä siitä ilmoituksen viestin alakulmasta löytyvällä Ilmoita-painikkeella. Näin voit itse vaikuttaa palstojen sisältöön. Ilmoitukset käsitellään saapumisjärjestyksessä, eli käsittelyaika voi vaihdella ruuhkatilanteesta riippuen.
Terveisin,
Emma
Suomi24-tiimi
hauhau
15.11.2018 18:53