Tykkäätköhän vielä minusta?

Anonyymi-ap

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin toisiimme. 🫶

M>N

28

504

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Erikoinen tunne avata puhelin ja katsoa viestiä samalla minuutilla kaiken kiireen keskellä ja huomata sama kysymys kuin… niin ja itse vastaisin, että haluan juuri noin kuin sanot. Olen hieman mustasukkainen tällä hetkellä…

Niin yleisesti olematta harhainen, haaveilin aamulla sellaisesta hänen kanssaan.

N>M

• Anonyymi00003

😍Ei tarvitse olla mustasukkainen. Olen yksin ja ajattelen sinua. 😘

• Anonyymi00019
        Anonyymi00003 kirjoitti:

😍Ei tarvitse olla mustasukkainen. Olen yksin ja ajattelen sinua. 😘

🥰 Ihana!

• Anonyymi00002

Mikset sä soita?

• Anonyymi00004

Epävarmuus, pelot yms.

• Anonyymi00009

Pitäis saada vinkki että oot tavattavissa ja yksin. Semmonen mistä tietää että haluat yhteyden ottoa.

• Anonyymi00021

Muista avointen ovien päivä. Etu - takaovi. Kummasta tulet. Jos et kehtaa päivällä - tule iltayö, pimeällä pimeästi, huhuilen. Älä sit "pimputa".

• Anonyymi00005

Olis mukava ajatella että tää viesti olis mies sinulta, mutta tuskinpa työpäivän aikana täällä ehtisit lirkutella.. :) Toki onhan niitä taukoja työpäivien aikana mutta silti..

Mulla on kaikki ihan hyvin. Mutta ajatuksissani olet silti paljon ja sydämessäni on aina tilaa myös sinulle, ja enhän minä voi sinua koskaan unohtaa <3 Ja haaveitahan saa aina olla mutta arkea pitää silti pystyä elämään :)) .

• Anonyymi00006

Ohi meni, mutta ehkä sinun hän näkee haaveesi ja toiveesi vielä toteutuu. :)

• Anonyymi00007

On hyvä ja oikein kompata tota ketjun viimeistä kirjoittajaa.

Positiivisellä mielellä kohti seuraavaa sunnuntakii!

.mies edelliseltä vuosisadalta.

• Anonyymi00008

Ehkä voit vielä toteuttaa noita asioita jonkun muun kanssa sitten kun olet niistä peloistasi ja epävarmuuksistasi päässyt ylitse, voi tietysti olla että ne ovat aina osa elämääsi.

• Anonyymi00010

Tykkään edelleen. 😍Ei se tule koskaan muuttumaan. Olisipa taas ihana nähdä jossain. Nyt ei tulekaan sellaista mahdollisuutta niin helposti kuin ennen. Luotan, että ensi kuussa viimeistään. Ethän sitten karkaa😘
      n>m

• Anonyymi00016

Miksi ei tule mahdollisuutta? Eikö huomenna tavata jo?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Miksi ei tule mahdollisuutta? Eikö huomenna tavata jo?

Ei. Ensi viikosta en ole varma.

• Anonyymi00011

Hesen takana katso ulos

• Anonyymi00012

Minulle toisessa ollut tärkeää se tunne et tää ihminen ymmärtää minua. Ja joidenkin kanssa se tulee heti. Hän oli sellainen.Ja kun tulee epäilyksiä ja annan epäluulojen nousta. Pyrin palaamaan niihin hetkiin. Siihen tunteeseen. Koitan muistaa sen ihmisen johon tykästyin ja miksi.

• Anonyymi00013

manipulointi jatkuu.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

manipulointi jatkuu.

Et taida ymmärtää mitä on manipulointi. Olipa outo kommentti. Ketä mielestäsi manipuloin? Kirjoitan tunteistani tässähän ei ole tunnistetta kenestä kirjoitan.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Et taida ymmärtää mitä on manipulointi. Olipa outo kommentti. Ketä mielestäsi manipuloin? Kirjoitan tunteistani tässähän ei ole tunnistetta kenestä kirjoitan.

sori
        käyn vähän kierroksilla. ei liity sinuun, pahoittelut. luin myös huonosti ja liikaa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tuo kommentti oli sivusta.

• Anonyymi00017

Tykkään miehestä, jota myös rakastan.
      -kauan kaipaillut

• Anonyymi00028
        UUSI

Minä naista. Kauan.

• Anonyymi00020

Rakastan ikuisesti. Sen lupaan❤️🔥

• Anonyymi00022

Miten tuollaista voi luvata täällä??

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Miten tuollaista voi luvata täällä??

Ihan hyvin. Hän tietää ja löytää...

• Anonyymi00023

olit tämän elämäni semmoinen koti ihminen. isi pappa.

• Anonyymi00024

ensimmäinen sellainen.

• Anonyymi00025

Tykkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      591
      1438
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      797
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      471
      689
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      6
      566
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      529
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      40
      515
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      504
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      152
      448
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe