Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin toisiimme. 🫶
M>N
Tykkäätköhän vielä minusta?
28
504
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Erikoinen tunne avata puhelin ja katsoa viestiä samalla minuutilla kaiken kiireen keskellä ja huomata sama kysymys kuin… niin ja itse vastaisin, että haluan juuri noin kuin sanot. Olen hieman mustasukkainen tällä hetkellä…
Niin yleisesti olematta harhainen, haaveilin aamulla sellaisesta hänen kanssaan.
N>M- Anonyymi00003
😍Ei tarvitse olla mustasukkainen. Olen yksin ja ajattelen sinua. 😘
- Anonyymi00019
Anonyymi00003 kirjoitti:
😍Ei tarvitse olla mustasukkainen. Olen yksin ja ajattelen sinua. 😘
🥰 Ihana!
- Anonyymi00002
Mikset sä soita?
- Anonyymi00004
Epävarmuus, pelot yms.
- Anonyymi00009
Pitäis saada vinkki että oot tavattavissa ja yksin. Semmonen mistä tietää että haluat yhteyden ottoa.
- Anonyymi00021
Muista avointen ovien päivä. Etu - takaovi. Kummasta tulet. Jos et kehtaa päivällä - tule iltayö, pimeällä pimeästi, huhuilen. Älä sit "pimputa".
- Anonyymi00005
Olis mukava ajatella että tää viesti olis mies sinulta, mutta tuskinpa työpäivän aikana täällä ehtisit lirkutella.. :) Toki onhan niitä taukoja työpäivien aikana mutta silti..
Mulla on kaikki ihan hyvin. Mutta ajatuksissani olet silti paljon ja sydämessäni on aina tilaa myös sinulle, ja enhän minä voi sinua koskaan unohtaa <3 Ja haaveitahan saa aina olla mutta arkea pitää silti pystyä elämään :)) .- Anonyymi00006
Ohi meni, mutta ehkä sinun hän näkee haaveesi ja toiveesi vielä toteutuu. :)
- Anonyymi00007
On hyvä ja oikein kompata tota ketjun viimeistä kirjoittajaa.
Positiivisellä mielellä kohti seuraavaa sunnuntakii!
.mies edelliseltä vuosisadalta. - Anonyymi00008
Ehkä voit vielä toteuttaa noita asioita jonkun muun kanssa sitten kun olet niistä peloistasi ja epävarmuuksistasi päässyt ylitse, voi tietysti olla että ne ovat aina osa elämääsi.
- Anonyymi00010
Tykkään edelleen. 😍Ei se tule koskaan muuttumaan. Olisipa taas ihana nähdä jossain. Nyt ei tulekaan sellaista mahdollisuutta niin helposti kuin ennen. Luotan, että ensi kuussa viimeistään. Ethän sitten karkaa😘
n>m- Anonyymi00016
Miksi ei tule mahdollisuutta? Eikö huomenna tavata jo?
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miksi ei tule mahdollisuutta? Eikö huomenna tavata jo?
Ei. Ensi viikosta en ole varma.
- Anonyymi00011
Hesen takana katso ulos
- Anonyymi00012
Minulle toisessa ollut tärkeää se tunne et tää ihminen ymmärtää minua. Ja joidenkin kanssa se tulee heti. Hän oli sellainen.Ja kun tulee epäilyksiä ja annan epäluulojen nousta. Pyrin palaamaan niihin hetkiin. Siihen tunteeseen. Koitan muistaa sen ihmisen johon tykästyin ja miksi.
- Anonyymi00013
manipulointi jatkuu.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
manipulointi jatkuu.
Et taida ymmärtää mitä on manipulointi. Olipa outo kommentti. Ketä mielestäsi manipuloin? Kirjoitan tunteistani tässähän ei ole tunnistetta kenestä kirjoitan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Et taida ymmärtää mitä on manipulointi. Olipa outo kommentti. Ketä mielestäsi manipuloin? Kirjoitan tunteistani tässähän ei ole tunnistetta kenestä kirjoitan.
sori
käyn vähän kierroksilla. ei liity sinuun, pahoittelut. luin myös huonosti ja liikaa. - Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuo kommentti oli sivusta.
- Anonyymi00017
Tykkään miehestä, jota myös rakastan.
-kauan kaipaillut- Anonyymi00028UUSI
Minä naista. Kauan.
- Anonyymi00020
Rakastan ikuisesti. Sen lupaan❤️🔥
- Anonyymi00022
Miten tuollaista voi luvata täällä??
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miten tuollaista voi luvata täällä??
Ihan hyvin. Hän tietää ja löytää...
- Anonyymi00023
olit tämän elämäni semmoinen koti ihminen. isi pappa.
- Anonyymi00024
ensimmäinen sellainen.
- Anonyymi00025
Tykkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5911438Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43797Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl471689Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll6566- 34529
- 40515
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28504Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448- 22432