Eija-täti ja siskonpoika (Koko novelli)

novelpro

Olin käymässä kotikaupungissani Kajaanissa ja majoittauduin isoäitini luona. Hän oli reissussa ja niinpä koko asunto oli minun käytössäni. Kesä oli kuuma ja vietin paljon aikaa pihalla aurinkoa ottaen. Tätini Eija kävi välillä kastelemassa kukkia ja saattoipa hän ottaa aurinkoa etupihan nurmikolla.

Eräänä kuumana kesäpäivänä Eija saapui jälleen kastelemaan kukkia. Hän oli reilu nelikymppinen, isorintainen, sopivasti rehevä yh-äiti. Joskus fantasioin hänestä runkkaillessani, mutta todellisuudessa tuskin koskaan uskaltaisin yrittää mitään, olihan hän tätini. No, kasteltuaan kukat Eija ilmoitti jäävänsä ottamaan hieman aurinkoa, olihan päivä komea ja lämpömittari näytti 27 astetta. Tätini sulkeutui kylpyhuoneeseen vaihtamaan bikinejä. Ajatus Eijasta bikineissä sai minut hyrisemään. En voinut olla kiinnittämättä huomiotani tätini uhkeaan vartaloon ja keltaisiin bikineihin. ”Mä meen tuonne pihalle nyt”, Eija huikkasi ja painui ulos.

Jäin katselemaan teksti-tv:tä, mutta ajatukseni pyörivät aivan muualla. ”Pete, tuutko käymään”, kuulin Eijan kutsuvan. Nielaisin ja suunnistin pihalle. Tätini makasi selällään nurmikolla ja oli todella hyvännäköinen.

”Laitatko mulle hieman aurinkorasvaa, kun en itse ylety selkään”, Eija kysyi. Nyökkäsin hyväksyvästi ja yritin näyttää mahdollisimman rennolta, vaikka sydämeni takoi hurjasti. Eija kääntyi mahalleen eteeni. Mikä upea perse, ajattelin. Laitoin rasvaa käsilleni ja aloin levittää sitä selälle. Levitin voidetta pitkin ja raskain vedoin. Yritin olla mahdollisimman muodollinen, jotta Eija ei vain huomaisi mitään. Sitten päähäni juolahti ajatus: Nyt tai ei koskaan! Nyt jos uskaltaisin yrittää, voisi palkkio olla mahtava… Mutta toisaalta, mitä jos minut tyrmättäisiin? Päätin kuitenkin yrittää jotain ja katsoa, mihin se johtaisi.

Jatkoin rasvan levittämistä yhä alemmas ja alemmas… Pian käteni osuivat jatkuvasti bikinien alaosien reunaan. Yllätyksekseni Eija otti ja laski alaosan puoleenväliin takapuolta. Jännitys kasvoi kuten kalunikin. Levitin voidetta pyllyposkille ja siirryin koko ajan alemmas ja alemmas. Yhtäkkiä lipsautin sormeni ”vahingossa” persvaon puolelle. Eija liikahti hieman, mutta ei sanonut mitään. Jatkoin rasvaamista ja levitin pakaroita hieman. Näin vilauksen Eijan tummasta anuksesta. En voinut hillitä itseäni, vaan kummarruin suutelemaan perseposkea. Eija voihkaisi: ”Pete, mitä sä teet?” En vastannut, vaan jatkoin takapuolen suutelua. Eija nousi ylös ja katsoi minua hymyillen: ”Rasvaisitko etupuolen kanssa?” Samalla hän pudotti yläosat lanteilleen ja näin nuo upeat rinnat: suuret nännit keskellä laajoja pihoja.

Täti kävi makaamaan ja aloitin rasvaamisen. Hieroin voidetta rinnoille ja hyväilin nännejä, jotka olivat kivikovat. Eija tuntui pitävän tästä. Siirryin alemmas ja alemmas ja pian olinkin jo navan alapuolella.
”Ota ne vain pois, jos helpottaa”, Eija sanoi viitaten alaosaan. Kädet täristen riisuin pikkuhousut ja paljastin Eijan pillun. Tätini makasi edessäni alasti ja kiilteli aurinkorasvasta.
Tilanne tihkui kiellettyä seksiä ja me molemmat tiesimme sen.
”Säkin voisit hieman vähentää kuteitas”, Eija sanoi hymyillen.

Laskin shortsini ja pian olin alasti tätini edessä. Kaluni seisoi juhlakunnossa, minkä Eija huomasi ja hymyili. ”Tuu tänne vain, niin saat osan mun rasvoista”, Eija kehotti.
Kävin makamaan Eijan päälle ja suutelimme. Tunsin, kuinka lämpimät kehomme painautuivat toisiaan vasten. Kova kaluni hieroi tätini alavatsaa. Suutelin Eijan rintoja ja siirryin alaspäin. Pian olinkin tätini haarojen välissä ja pystyin haistamaan hikisen vitun aromit. ”Oohh, hyvä poika”, Eija sopersi, kun suutelin reisien sisäpintaa. Yhtäkkiä hän otti kiinni päästäni ja painoi sen pilluunsa. Tunsin hikisen ja kostean pimpsan maut. Nuolin klitorista ja työnsin sormea tuohon lämpimään pilluun. ”Uuh, ooh, just noin, täti tykkää. Nuole mua, nuole”, Eija voihki.

”Nouse ylös, haluan maistaa sun munaa”, Eija komensi vihdoin. Nousin ylös ja täti imaisi kaluni suuhunsa. Huomasin, että ei ollut eka kerta, sillä niin taidolla Eija kulliani imeskeli.
”Mennään sisään, Pete-kulta, täällä voi joku yllättää”, Eija sanoi.
Livahdimme sisälle ja Eija kävi istumaan olohuoneen nojatuolille.
”Nyt saat naida mua”, täti käski.

Asetuin Eijan eteen ja työnsin kaluni lämpimään pilluun. Hivelin Eijan suuria ja kiiltäviä rintoja. Tätini huokaili ja kumarruin suutelemaan häntä. Nuolimme toisiamme kiimassa. Olimme hiestä ja aurnkorasvasta kosteita. Tunsin, kuinka pillun haju täytti huoneen.
”Takaapäin, nai mua takaa”, Eija huohotti ja kääntyi kontalleen eteeni. Mahtava perse paljastui edessäni ja upotin kaluni lämpimään pilluun. Eija voihki ja huusi. Hivelin persereikää peukalollani, mistä täti tuntui pitävän.

10

8656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • novelpro

      ”Multa tulee”, Eija huusi. Se oli viimeinen niitti: tunsin, kuinka omat lastini lähtivät liikkeelle. Vetäisin kalun pois pillusta ja ruiskutin spermat tädin anukselle. Hieroin kulliani reikää vasten, kunnes Eija kääntyi ja imaisi kaluni suuhunsa. Nuoltuaan spermat mulkultani Eija suuteli minua kiihkeästi ja kuiskasi: ”Tämä on sitten meidän juttu, sovitaanko niin?” Nyökkäsin myöntävästi ja hymyilin.

      -LOPPU-

    • dd993

      hyvä novelli

    • tss84s

      Kiimainen novelli :)

    • tas93

      hyvä novelli

    • 9isd

      hän ool

    • tuupals84
    • ssd94

      Oli kiva lukea :)

    • ss94

      erittäin hyvä

    • s84s

      sellainen täti se Eija ;)

    • 0df

      kiva :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe