Joku Bulgarian avaruusjärjestön presidentin lausunto on, että liskot tai alienit feikkaa ihmisiä, MUTTA ONKO KONKREETTISTA NÄYTTÖÄ?
esim. eräs muka 100% kannatuksen melkkein kerännyt pressa on epäilyttävä. Ei tullut ehkä ThaIKUIsta muutta kuin lisko aikoinaan takaisin?
Onko liskoihmisistä kiistatonta näyttöä?
11
1554
Vastaukset
- ihmisroskista-puhunut
Eikös se ihmisroskista puhunut ollut joku lisko alieni reptiliaaani
- niin-se.oulunkepu
Niin se oli se joku oulunkepu reptiliaani
- JeesusPelastaa
On demoneita ja enkeleitä. Ei mitään new age liskoihmisiä.
Ainoa tie taivaaseen käy Jeesuksen kautta. Tehkää parannus, uskokaa Jeesukseen, ottakaa pelastus vastaan. Kutsukaa Jeesusta sydämmen Herraksi. Lukekaa raamattua, ottakaa pyhän hengen kaste. Siitä se lähtee. Itse 7v uskossa. Päivääkään en vaihtaisi pois. Vanhaan en halua palata.
Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun.
Minun Isäni kodissa on monta huonetta – enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan. Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen. Te tiedätte kyllä tien sinne minne minä menen. Tuomas sanoi hänelle: »Herra, emme me tiedä, minne sinä menet. Kuinka voisimme tuntea tien?
Jeesus vastasi: »Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. - jaaahas23
Onko teissä kaikissa reptiliaani DNA:ta?
- dgrteggegege
Rhesus negatiivisten ihmisten alkuperä on hämärän peitossa. He eivät voi mitenkään polveutua apinoista, koska puuttuu apinan geeni. Kuninkaalliset suvut ovat erittäin harvinaista AB- veriryhmää.
- HolyProphet00007
Höpönlöpön, O-negatiivinen on oikein, AB taasen ei.
http://health.answers.com/Q/What_is_the_blood_type_which_is_considered_'royal_blood'
Elikkäs tämä erittäin harvinainen veriryhmä, ei voi vastaanottaa verta miltään muulta ryhmältä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Veriryhmä
- Anonyymi
Rh-negatiivinen- ja erityisesti B miinus-veriryhmän ihmisiä alkoi ilmestyä aikajanallamme vasta vähän aikaa sitten. Rh-negatiivisia on nyt n. 15 % koko maailman ihmisistä, josta yli 80 % edustaa kantaihmisiä, eli heitä jotka ovat veriryhmältään rh . Ihmisellä, jolla on Rh--veriryhmä, on yleisesti tavisihmistä matalampi verenpaine, matalampi syke, hermistollisia ym. poikkeavuuksia ja erilainen "sisäinen rytmi" kuin perusihmisellä, joka on veriryhmältään Rh . Rh-negatiivinen reagoi taudinaiheuttajiin tousin kuin plussaveri-ihminen. Rh-negatiivisen äidin ruumis yrittää tappaa kohdussa kehittyvän lapsen, jos isä on tavisihminen, eli Rh-plussa, ja lapsi on perinyt tämän plussaveren. Kantaihmisen syrjäyttämistä? Nykyään negatiivisten miinus-äitien syntyvien plussavauvojen kuolemat estetään raskaudenaikaisin vasta-ainemittauksin ja -pistoksin.
Rh-negatiiviset eivät voi olla lähtöisin ihmisen alkuseuduilta - siellä ei ole, missään ei ole ollut Rh-negatiivisia, joita alkoi esiintyä Euroopassa vasta vähän aikaa sitten. Mielenkiintoista. Toinen mielenkiintoinen ryhmä U-ryhmäläiset. Ääriharvinaisia. Suomessa on Rh-negatiivisia 2-3 % väestöstä.- Anonyymi
Suomessa on Rh-miinusverisiä 15 %, mutta B Rh-miinusverisiä vain n. 2 %, maailmanlaajusesti negatiivisia B-verisiä on alle 1,4 %. Tarkennusta :)
Tämä U-veri se vasta mielenkiintoinen onkin. Sitä esiintyy äärimmäisen vähän ja afrikkalaisilla, sivistymättömillä heimoilla, jotka ovat osanneet jo kauan kuvata tähtiä, joita ei voi nähdä paljaalla silmällä, ynnä muuta mielenkiintoista. Vantaan Sanomat kirjoitti maaliskuussa 2018:
"U negatiivinen -veriryhmä on nimenomaan afrikkalaissyntyisillä esiintyvä harvinainen veriryhmä (esiintyvyys alle 1 prosentti), mutta yhtään tällaista verenluovuttajaa ei vielä ole löytynyt Suomesta".
- Anonyymi
Tutkijat Rh-negatiivisisista (enkuksi) https://m.youtube.com/watch?v=EMOv4wPLFrc
Perskatti. Mielenkiintoista, en ole ennen kuullutkaa tuolaisia kannanottoja veriryhmistä.
Jos on vauvantekohaaveita niin ei kannata ottaa Rh- negatiivistä akakseen jos itse on Rh -...- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Perskatti. Mielenkiintoista, en ole ennen kuullutkaa tuolaisia kannanottoja veriryhmistä.
Jos on vauvantekohaaveita niin ei kannata ottaa Rh- negatiivistä akakseen jos itse on Rh -...Olen Rh- ja mieheni on toisen veriryhmän plussa. Ollut tosi paljon ongelmia sen kanssa, että mun elimistöni on yrittänyt hylkiä sikiötä ja tuhota sen jo kohdussa jokasen raskauden aikana, ja kaikki vauvat olivat synnyttyään teholla, sairaita ja yhdelle jäi pysyvä vamma. 1 syntyi hätäsektiolla, kun oli kuolla kohtuun. Näin silti, vaikka kaikki seurannat tehty ja ruiskeet otettu. Enempää ei voi lapsia tehdä. Ekan lapsen kohdalla vaara pienin, mutta sen jälkeen voi vasta-aineita muodostua aina vain lisää jokaisen odotuksen aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361270
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14570
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27546Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25531Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30516- 24491
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471