Jos päättäisit lähestyä ihastustasi viestillä, kenen kanssa sinulla ei ole säännöllistä kanssakäymistä, ja jota et kovin hyvin tunne. Miten tekisit sen?
-Lähettäisit neutraalin viestin ikään kuin keskustelunavaukseksi ja siitä pikkuhiljaa jatkaisit juttelua ja tutustumista jos toinen vaikuttaa halukkaalta viestitellä
-Lähettäisit avoimen tunnustuksen tyyliin "halusin vain kertoa..."
-Lyhyt ytimekäs tapaamisehdotus, sen enempiä selittelemättä (tapaamispyyntö puhuu puolestaan)
-Vai joku muu, mikä?
Entä minkälaisen viestin haluaisit itse mieluiten saada a) ihastukseltasi b) ei-ihastukselta?
Minkälaisen viestin lähettäisit/haluaisit?
13
1226
Vastaukset
- Yksvastaus
En ole aikeissa lähettää hänelle viestiä. Jos saisin ihastukselta viestin niin ihan millainen viesti tahansa kelpaisi.
- Lumikki78
Viestin vastaanottajana:
a) Ihastukselta ihan mikä tahansa viesti, mieluiten sellainen, josta kävisi ilmi, että hän on kiinnostunut, jotta tarkoitusperiä ei tarvitsisi arvailla. Hän voisi ehdottaa tapaamista tai sitten vain jutella.
b) Ei-ihastukselta... noh... en tiedä? Mistä tiedän etten ihastuisi häneen myöhemmin vai onko hän joku, josta olen jo päättänyt, että ei kiinnosta nyt eikä koskaan? Jos tällä tarkoitetaan henkilöä, jota en vielä kovin hyvin tunne, niin mieluiten kai ottaisin sellaisen viestin, jossa kevyesti kysellään kuulumisia ja oikeasti avataan keskustelu, niin, ettei minun tehtäväkseni jää keksiä jutunjuurta. Kenties toimivinta olisi, että hän ottaisi yhteyttä jonkin sellaisen asian tiimoilta, joista hän tietäisi minun kiinnostuneen ja kysyisi jotain, neuvoa tai mielipidettä tms. Pelkkä "moi" ei riitä, ei myöskään "moi miten menee". Pelkkä tapaamisehdotus olisi ihan liian kuumottava että vastaisin siihen välttämättä mitään :D
En ole keksinyt, millaisen viestin lähettäisin itse tuollaisessa tilanteessa. Olen miettinyt pääni puhki mutta mikään ei tunnu oikealta. Eniten pelkään, etten saisi mitään vastausta, tai saisin lyhyen parin sanan vastauksen, josta ei kuitenkaan voisi päätellä onko kiinnostuksen puutteesta kyse vai oliko viesti huono. - Rohkeastinyt
Ihan hyvät sulla nuo jutun avaamisehdotukset, ei sun tarvitse tällasilta saiteilta neuvoja kysellä. Rohkeasti vaan yhteyksiä ottamaan.
- svetsare
itse olen alottanut suhkot neutraalisti, jutellut niitä näitä ja sitten jossakin vaiheessa ehdottanut tapaamista.
- janeway_a
Semmoisen viestin joka olisi todellinen.
- TuamoRe
Si, amigo, si, si
- Semmoisia
Tietyltä henkilöltä mikä tahansa viesti olisi tervetullut. Ehkä kuitenkin helpointa kummallekin olisi aloittaa aika neutraaleilla viesteillä tai johonkin aiheeseen liittyvillä, mutta jotain kivaa lisää siihen ehkä.
Joltain muulta toivon lähinnä viestejä, jos on jotain asiaa tai jos ollaan parempia tuttuja tai ollaan joskus aiemmin oltu, niin voi jutella ihan niitä näitä, kysellä kuulumisia jne. Jos minulle yhtään tulee tunne, että henkilö voi olla kiinnostunut ja itse en ole, niin yritän jotenkin vastailla niin, että hänen ei tarvi edes kysyä. Eli päällisin puolin oltaisiin vain vaihdettu kuulumisia, mutta pinnan alla toinen on tunnustellut tilannetta ja saanut vastauksen. Jatkossa helppoa, kun ei ole tullut mitään noloa tilannetta. Mutta jos hän kysyy suoraan, niin sitten kyllä vastaankin suoraan. - hyvässäkuinpahassa
Jos lähettäisin viestin ihastukselleni, kertoisin aluksi kuinka hän teki minuun vaikutuksen ja ehdottaisin suoraan treffejä hänelle. :)
Positiivinen viesti olisi aina kiva saada todelliselta ihastukselta, mutta mikäli ihastus ei ole molemminpuolista, ymmärtäisin häneltä luonnollisesti myös kielteisen vastauksen. :p
Jos taas saisin mukavan viestin henkilöltä johon en itse olisi ihastunut, olisin varmasti myös imarreltu, mutta olisi pakko kertoa suoraan että hän ei ole kuitenkaan se tyyppi jonka suhteen tuntisin itse samoin. :p
Mikäli viesti jonka saisin ei-ihastukselta olisi erittäin negatiivinen ja herjaava jättäisin kokonaan astaamatta siihen tai sanoisin rauhallisesti oman mielipiteeni ja jättäisin asian siihen. - Omallemurulle
Laittasin tämmösen:
Ovi on auki, laita lukkoon tullessasi sisään...laita helposti riisuttavat vaatteet 😘
Et arvaa mitä mulla on mielessä😜- jalkaovenvälissä
Koska toteutetaan?💕👯♀️
- enedeslaittaisi
viestiä siis, jos ei ensin oltaisi kommunikoitu naamatusten ja vaihdettu numeroita.
- haaveissavaam
Haluaisin lähettää: "Olet mielessäni. sauna lämpiämässä, kylmää olutta ja minä tarjolla niinkuin sinä haluat. Osoitteen tiedät."
Haluaisin vastauksen: "Nähdään puolen tunnin kuluttua" - siinäkaikki
"Ei enää sitä nimeä." Minulta.
"Se on ohi." Häneltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla582826Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "402455SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past942020Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851325Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,301169Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o155851Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m80784Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52706Ymmärrätkö jo nyt, että
Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt44682- 43675