Saatana. Ummetusta ja kovaa vatsaa ollut jokusen viikon ja nyt arsea kirvelee ja jöötimmän kakkosen jälkeen on verta paperissa. Lääkäriajan sain parin viikon päähän, oliskos vinkkejä millä tilanne helpottuisi ennen sitä?
Perse ruvella
4
860
Vastaukset
- peräpukamaa
Juo paljon vettä ja syö kuitua. Omena, porkkana ja kiiwi löysentävät hyvin myös vatsaa.
- johelpottaa
Apteekista ostat ummetuksen poistoon Laksoberonia.
- Hellänäon
Joo, tuota juomista oon miettinyt itsekin. Tulee kyllä juotua liian vähän. Pitäisköhän laittaa vettä pulloon aamulla ja illalla pullon pitäisi olla tyhjä. Mikä olisi sopiva määrä? Olen 85 kiloinen äijä.
Nyt ei muuten verta enää ole paperissa mutta edelleen kakkosta puristaessa silmät pullistuu päässä. Laxoberoniakin voisi kokeilla mutta ei sen varassa voi homma pelata.
- jolähtee
Ostappa kokonaisia auringonkukansiemeniä,ja kokonaisia pellavansiemeniä,ja laita kuppiin illalla rkl molempia,ja puoli desiä vettä ja kuppi jääkaappiin yöksi.Aamulla sitten syöt sen jogurtin kans vaikka,ja varmasti alkaa vatsa pelaamaan,toista tuo homma joka aamu.Parempi konsti kuin apteekin mömmöt joista tulee riippuvaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422442Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012014- 221826
- 241605
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241445- 431338
- 1001329
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391285Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371181- 361046