Nuo molemmat oli valmiina uudessa Windows 10:sä.
Olen ajatellut heittää sen McAfeen pois. Se on jotenkin hankala.
Riittääkö Windowsin oma virus-ohjelma?
Defednder vai McAfee?
9
309
Vastaukset
Defender on riittävä. McAfee on luokiteltava nykyasussaan haittaohjelmaksi.
- Vekade
Hyvä. Sinun vastauksesi helpottaa. Kiitti.
- kokeiluversio
Ja se on monesti vieläpä kokeiluversio..
- Oikein-hyvä
Käytin vuosikauksia AVG:n ilmaista versiota, mutta vaihdoin runsas vuosi sitten Defenderiin. Pienintäkään ongelmaa ei ole ollut. Parasta on, että Defender ei tuputa maksullista versiota eikä näytä mitään muitakaan ilmoituksia.
- UteliasUnto
Defender riittä tavalliselle netin käyttäjälle joka ei käy millään epämääräisellä sivulla eikä availe outoja linkkejä eikä vastaile tuntemattomiin postiosoiotteisiin.
Minulla on F-secure ja toisinaan käyn erotiikka- ja sexisivuilla vilkaisemassa tarjontaa ja pöpöjä joiltakin sivuilta tunkis sisään mutta onneksi F-secure torppaa ne.Tuon tapaisia tunkeilijoita torjuu halvimmin ja tehokkaasti selaimen skriptiblokkerilla.
- kallistapuuhaasulla
Kollimaattori kirjoitti:
Tuon tapaisia tunkeilijoita torjuu halvimmin ja tehokkaasti selaimen skriptiblokkerilla.
Ja käyttäen normaalia käyttäjätiliä JV tilin sijaan. Ei tähän tarvita mitään maksullisia hömppäohjelmia turvaamaan..
- UteliasUnto
Kallis ja kallis...!!! minusta kohtuuhinta 9 euroo kun saa itselle toimivan ja helppokäyttöisen virusturvan, ei F-secure ole mikään hömppäohjelma, selaimen lisäkkeet sitä vastoin voivat olla ja ovat ainakin työtä vaativia.
Käytän JV tiliä enkä ole nähnyt tarpeen tehdä toista kun muita käyttäjiä ei koneellani ole.
Jokainen taaplaa tyylillään ja uskoo mihin uskoo, ei siinä mitään poikkeavaa ole.- varo-markkinointia
Jos käyttää UAC JV tilillä niin se ajaa saman asian kuin toisen tilin käyttö ilman JV oikeuksia.
Selaimet ovat kyllä turvallisia. Pahin virhe on asentaa haittaohjelma tietokoneelle. Sen jälkeen on asentaa selaimeen haittalisäosa. Kolmanneksi on antaa tiedot kalastajalle vapaaehtoisesti.
Defender UAC (ilman salasanaa, olen ainut joka käyttää konetta) ublock origin lisäosa selaimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1981825Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2611775- 841132
Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281131- 741070
- 1171030
- 861021
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158966Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta38944- 59897