Kamuttaja oli telkassa

kamu.telkussa

Jos joku katsoi viimeksi tulleen Jahti nimisen ohjelman niin hän näki Kamuttajan omassa persoonassaan. Hän kertoikin rehellisesti olevansa Pielisjärveltä. Iso vaalea ja isomahainen mies. Koko nimi ei tullut esiin vain etunimi Ahti.

19

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai.oli.kamuttaja

      Se jätkä oli joskus samassa työssä mun isän kanssa eikä se ole mitään kouluja käynyt pelkkä laiska duunari.

      • Suopursussa.kaljaa

        Olitteko pankagoskella döissä?
        Jäikö sormet delojen väliin monesti?


    • Se.oli.rote

      Eikä se ollut kamuttaja vaan rotesti sehän asu nyt vantaalla :ja sillä on järki päässä komu on seinähulu

      • En ole ollut missään Tv ohjelmassa mutta saatan tulla, jos ehdin kiireiltäni, Lieksaan puhallinorkesterin juhlakonserttiin joka on ensi sunnuntaina. Tervetuloa tunnistamaan, soitinhan siellä minäkin joskus 50 vuotta sitten.


    • Katsoinpa ko. Jahti ohjelmaa 3:40 kohtaan. Sorjosesta tuttu juontaja, alias Mikael Ahola, asetteli kysymyksiä sen ajan. 1918! Belgian pääkaupunki?! Ei paljon tarvitse etusormea ohimolle laittaa, eikä kämmenillä päätä sivellä, kun on täysin varma asiasta. Ei kumpikaan ole profiiliin sopiva. Ei kamuttaja sen koommin kuin rotestikaan.
      "Kloonatut lampaat" hiljaa.

      Ei ole teistä etsiviksi. No, en minäkään kovin hyvä siinä ole, mutta en aivan noin huono.

      • hissanmaikk

        Sinkö silelä värjötit etkjäö tiennyt miikatään ssaennkjikijnnjij aasiapuakkullpoa


      • hissanmaikk kirjoitti:

        Sinkö silelä värjötit etkjäö tiennyt miikatään ssaennkjikijnnjij aasiapuakkullpoa

        Senkös takia sinä värjöttelet, että et tiedä milloin tapasimme ensimmäisen kerran.
        Kai muistat sen. Se oli Australiassa. Port Macquarie. Kai maistat, haistat ja muistat sen?

        Oi, muistatko minne siitä lähdettiin?


    • PilkullinenVälipala

      Kehveli sentään, hissa on taas syönyt kärpässientä!

      • todella.ikävää

        Taas repsahtanut.


      • on.se.outo
        todella.ikävää kirjoitti:

        Taas repsahtanut.

        Kukahan se on kirjoittaessan selvinpäin.


      • Tyuyt
        on.se.outo kirjoitti:

        Kukahan se on kirjoittaessan selvinpäin.

        Olisiko naakanketale sehän leikkii historian tuntijaa ja valehtelee vaikka mitä


      • korpinketale
        Tyuyt kirjoitti:

        Olisiko naakanketale sehän leikkii historian tuntijaa ja valehtelee vaikka mitä

        Pysyisi vain historia palstalla tammenlehvä mitaleineen ja Mannerheimin kunniakirjoineen.


    • Asuu.mähköllä

      Kamuttaja on hyvin ruma mies tunnen kun asuu naapurissa mähköllä

      • Merlä

        Te olette rumia kaikki mähkön möhköt


    • oli.joku.muu

      En usko olleen kamuttajan oli liian nuori ja eikös se ole iso mies jota tuo ei kovinkaan ollut.

    • Uaretti

      Kamuttaja taitaa olla ikuisesti arvoitus teille

    • avaaja.sekottanut

      Minä näin Kamuttajan männä viikolla, oli kelkassa. Ei eukkoparka jaksanna vetää kun ei ollu lunta. Tätä kai avaajakin tarkotti, sekotti vain kirjaimia että muka telkassa.

      • Simpuran.Jorma

        Olet nähnyt harhoja. Ei kelkassa ollut Kamuttaja, vaan ihan peruslieksalainen Tenuttaja. Ei Tenuttaja paljon huokaillut, kun turva oli kelkassa. Seurue oli matkalla Muskotin kohdalla etelän suuntaan.


    • Anonyymi

      Se oli se toinen, meinaan Varakamuttaja. Semmonen tarvitaan sillon kun oikee Kamuttaja on sattuu lunssassa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe