Jos joku katsoi viimeksi tulleen Jahti nimisen ohjelman niin hän näki Kamuttajan omassa persoonassaan. Hän kertoikin rehellisesti olevansa Pielisjärveltä. Iso vaalea ja isomahainen mies. Koko nimi ei tullut esiin vain etunimi Ahti.
Kamuttaja oli telkassa
kamu.telkussa
19643
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
Vastaukset 19
Vanhimmat
Se jätkä oli joskus samassa työssä mun isän kanssa eikä se ole mitään kouluja käynyt pelkkä laiska duunari.
Olitteko pankagoskella döissä?
Jäikö sormet delojen väliin monesti?
Eikä se ollut kamuttaja vaan rotesti sehän asu nyt vantaalla :ja sillä on järki päässä komu on seinähulu
En ole ollut missään Tv ohjelmassa mutta saatan tulla, jos ehdin kiireiltäni, Lieksaan puhallinorkesterin juhlakonserttiin joka on ensi sunnuntaina. Tervetuloa tunnistamaan, soitinhan siellä minäkin joskus 50 vuotta sitten.
Katsoinpa ko. Jahti ohjelmaa 3:40 kohtaan. Sorjosesta tuttu juontaja, alias Mikael Ahola, asetteli kysymyksiä sen ajan. 1918! Belgian pääkaupunki?! Ei paljon tarvitse etusormea ohimolle laittaa, eikä kämmenillä päätä sivellä, kun on täysin varma asiasta. Ei kumpikaan ole profiiliin sopiva. Ei kamuttaja sen koommin kuin rotestikaan.
"Kloonatut lampaat" hiljaa.
Ei ole teistä etsiviksi. No, en minäkään kovin hyvä siinä ole, mutta en aivan noin huono.
Sinkö silelä värjötit etkjäö tiennyt miikatään ssaennkjikijnnjij aasiapuakkullpoa
Senkös takia sinä värjöttelet, että et tiedä milloin tapasimme ensimmäisen kerran.
Kai muistat sen. Se oli Australiassa. Port Macquarie. Kai maistat, haistat ja muistat sen?
Oi, muistatko minne siitä lähdettiin?
Kehveli sentään, hissa on taas syönyt kärpässientä!
Taas repsahtanut.
Kukahan se on kirjoittaessan selvinpäin.
Olisiko naakanketale sehän leikkii historian tuntijaa ja valehtelee vaikka mitä
Pysyisi vain historia palstalla tammenlehvä mitaleineen ja Mannerheimin kunniakirjoineen.
Kamuttaja on hyvin ruma mies tunnen kun asuu naapurissa mähköllä
Te olette rumia kaikki mähkön möhköt
En usko olleen kamuttajan oli liian nuori ja eikös se ole iso mies jota tuo ei kovinkaan ollut.
Kamuttaja taitaa olla ikuisesti arvoitus teille
Minä näin Kamuttajan männä viikolla, oli kelkassa. Ei eukkoparka jaksanna vetää kun ei ollu lunta. Tätä kai avaajakin tarkotti, sekotti vain kirjaimia että muka telkassa.
Olet nähnyt harhoja. Ei kelkassa ollut Kamuttaja, vaan ihan peruslieksalainen Tenuttaja. Ei Tenuttaja paljon huokaillut, kun turva oli kelkassa. Seurue oli matkalla Muskotin kohdalla etelän suuntaan.
Se oli se toinen, meinaan Varakamuttaja. Semmonen tarvitaan sillon kun oikee Kamuttaja on sattuu lunssassa.