Auttakaa! Onko näin muillakin?

nymfoko

Olen 18-vuotias nuori naisen alku ja kun en kehtaa tällaista asiaa kysyä tyttö-kavereiltani, saati äidiltäni niin kysyn tätä kautta ja toivon että saisin muidenkin ikäisteni ja vähän nuorempienkin tyttöjen vastauksia mieltäni askarruttaviin kysymyksiin.

Kysymykseni liittyy itsetyydytykseen, masturbointiin.
Olen ollut aina kova masturboimaan. Aloitin sen 10-vuotiaana ja vauhti vaan on kiihtynyt siitä lähtien. Saatan tehdä sitä tuntikausia, varsinkin jos olen yksin kotona. Olen täysin koukussa siihen ja koko ajan mietin uusia ideoita millä ja miten tyydyttää, välineitä mitä voisin sisääni työntää.

Opiskelen ja koulussakin on mentävä välillä vessaan, hierottava pika-orkut pissalla käydessä ja taas tunnille kuin mitään ei olisi tapahtunut :D
Koulusta on mentävä jo melkein juoksujalkaa kotiin ja varsinkin kun tiedän että vanhempani ovat vielä töissä ja minulla on pari tuntia aikaa vain itselleni :P Olen jo bussissa aivan märkänä kun tiedän mitä pääsen kotona tekemään.

Jalkovälissäni on saanut vierailla banaanit, porkkanat, tussit, kurkut, kurpitsat, hiusharjan varret..dildot...ja tietenkin omat sormeni mutta listaa vois jatkaa ties loputtomiin ja nyt haluaisin tietää että onko kaltaisiani "nymfoja" muitakin, siis kertokaa rakkaat kanssa-sisaret ikäluokassa 16-30 vuotta et onko kukaan muu vastaavassa tilanteessa et tekee "sitä" melkein jatkuvasti?

Netistä olen lukenut jonkin verran näistä mutta me olemme kaikki yksilöitä. En voi ymmärtää miten joku ikäiseni voi olla päiväkausiakin masturboimatta kun itselläni on jatkuvasti pöksyt märkänä ja posliinini "huutaa" kosketusta :P Tiedän että tämä ei ole välttämättä ihan normaalia kun teen sitä jatkuvasti ja siksi haluaisinkin nyt oikeasti apua, saada kuulla muidenkin vastauksia. ja että onko tämä "normaalia" ?

Toivon asiallisia vastauksia 16-30 vuotiailta tytöiltä ja naisilta mutta toki vanhemmatkin naiset saa vastata :) Toisaalta, nyt kun tarkemmin mietin asiaa, vanhempienkin naisten ja varsinkin äitien vastauksia olisi kiva kuulla omasta nuoruudestaan ja että onko onko tällainen normaalia ja puhutteko omien tyttärienne kanssa itsetyydytyksestä?
Tiedän että se on asia josta ei ole kovin helppo puhua ja omalta äidiltäni en ole koskaan kehdannut kysyä mitään tähän viittaavaa.

Eli kertaus vielä: Kertokaa rakkaat siskot että kuin usein te teette sitä ja onko täällä yhtään kaltaistani? Onko toimintani normaalia vai pitäisikö minun hakeutua ammatti-auttajalle?
Olisin todella kiitollinen jos mahdollisimman moni vastais. Kiitos :)

-SR-

20

1815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytsy16

      Kirjoituksesi on aivan kuin minun kynästä. Olen täysin koukussa kuten sinäkin ja välillä haittaa jokapäiväisiä toimiakin koska pöksyt on jatkuvasti märkänä ja silloin asialle on tehtävä jotakin, tiedät kyllä mitä :D
      Olisi oikeasti kiva kuulla muidenkin tyttöjen ja naisten mielipiteitä et onko täällä muitakin samanlaisia kun minä ja sinä :)

      • HalukasYhä

        Miehen näkökulmaa asiaan jos sallitte ja kiinnostaisi..?!?
        Eiköhän tuo liene aikalailla normaalia, sekä pojilla että tytöillä. Kyllä itsekin tuli päivittäin runkkailtua teini-iässä kun en vielä ollut tyttöystävää saanut, aikanaan tietty sitten tyttöystävän kanssa harrastettiin aina kun mahdollista. Olin siinä mielessä onnekas että heti ensimmäinen tyttöystäväni oli melko avoin ja halukas kanssani kokeilemaan ja oppimaan!!


    • 16v.tyttö

      Mulla oli jossain vaiheessa sama ongelma että kokoajan teki mieli, mutta rupesin vähän pidättäytymään koska en halunnu olla riippuvainen. Nyt teen ehkä pari kertaa viikossa ja tuntuuki paremmalta, ku ei joka päivä itsetyydytä. Välillä on tietenki kausia, että jokapäivä ja kokoajan tekee mieli ja välillä voi olla kuukaudenki tauko

      • pimats

        Olis kivaa vaihdella kuvia tyydytyksistä:)


    • Tissi86

      Voitko sää tehdä sen 20 kertaa päivän aikana?

    • Mistähän löytäs tommosen neidon, olis siistiä olla miehenä mukana sessioissa ja auttaa......

    • Teen sitä kokoajan no problem :))

      • Mistä päin olet? Pääsiskö näin miehenä mukaan runkuille?


    • Vitsanorja

      Kyllä siitä liiasta masturboinnista ongelma tulee. Valitettavasti nykyään kovin yleinen. Kun masturboinnista tulee fantasia itsessään, oppii nopeasti saamaan orgasmin vain oman käden kautta tai seksileluilla.

      Sopivassa määrin masturbointi on hyväksi sillä siinä oppii saamaan orgasmin ja tuntemaan man kehonsa. Heti seuraavaksi pitäisi sitten oppia saamaan orgasmi toisen ihmisen kanssa eli oppia nautimaan siitä mitä tarjotaan eikä pelkästään vaatimaan sitä mitä kullakin hetkellä eniten kaipaa.

    • niiku.sillee

      Miehen kanta:

      Sinulla on kyky nauttia enemmän kuni sisarilla keskimäärin. Älä missään tapauksessa hankkiudu terpiaan. Terapeuteilla on oma lehmä ojassa. Pyrkivät imemään kaikki rahat selittämällä, että aivan normaali olisi muka "seksiriippuvuutta". Ei sellaista ole, mutta on ihmisiä, jotka voivat nauttia lähes loputtomasti.

      Voit hyväillä hapyhuuliasi ja klitoristasi myös lukiessa, telkkaa katsoessa, missä vai, missä et tarvitse molempia käsiäsi, Emättimeesi työnnä kaikkia mahdolisia esineitä, jotka eivät säry sisään ja jotka ovat riittävän pitkiä, että vioit ottaa ne pois. Esinmerkiksi alaspäin laajeneva pullo on sopiva, ja voit kiristää silla emättimen aukkoa, niin, että tuntuu oikein hyvältä.

      Mikään ajatus tai fantasia ei ole liian irstas. Jos tunnet myös halua voit istua puistonpnkillä ilman pöksyjä ja vilautta pilluasi. Kaikki, mikä tuo nautintoa, on rajattomasti ihanaa.

      Olet onnen tyttö! 🌹

    • Harri51

      tytölle älä ole huolissasi tyydyttelystäsi minä 65 v mies runkkaan joka päivä vaikka vaimokin ja saan siltä kanssa tyydytyksen että anna mennä vaan kun tuntuu hyvälle se parasta hyvänäpitoo itsele

    • Ei teitä ole oikeesti olemassa.... Haluisin löytää tommoisen neidon jostain omaksi leluksi. Satakunnan alueella jos löytyy laita viestiä. Suomi24.fi toimii nimi merkillä.

    • Anonyymi

      Kyllä mullakin oli hirveät himot jostain 11-vuotiaasta asti. Kalu seisoi vaikka missä tilanteissa. Aluksi runkkasin peittoon, mutta sitten keksin tehdä vessapaperirullasta ja sideharsosta pikkupililleni keinopillun. Sinne meni sitten useampi pikkulasti:)

      Senkin sain todeta, että sairaanhoitajaäitini viritykseni huonetta siivotessaan oli löytänyt. Mutta fiksuna naisena sen jätti roskiin heittämättä kuten muille sotkuilleni teki:)

    • Anonyymi

      Mulla oli nuorempana kans samaa ja on kylläkin edelleen. Olen 26-vuotias ja olen ollu kuuai vuotta mieheni kanssa yhdessä. Nyt on alkanut mennä niin että haluaisin koittaa naista, jos sulla ei ole ketään joka auttaa himoissa niin missäpäin asut jos tulisin auttamaan :)

      • Anonyymi

        Kuopiossa olem


      • Anonyymi

        Missä päin olet ap?


      • Anonyymi

        Olen kolmekymppinen lesbo ja olisi ihanaa päästä opettamaan kokemattomampaa naisten väliseen seksiin. Nytkin olen jo kiihottunut pelkästä ajatuksesta. Harmi, ettei tämä ole tarpeeksi luotettava foorumi liveseuran etsimiseen.


    • Anonyymi

      Et haluais seksiä .?

    • Anonyymi

      Seon kaikilla samajuttu nuorena toi itsetyytytys sekä pojilla että tytöillä oliskiva sun kassa harrastaa kielileikkiä. olen kuopiosta.

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3650
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2673
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      202
      1867
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1837
    Aihe