Crosdesser runkut

Liiveissä

Kiihoittaako sua crosdesser-runkkaus? Olis kiihoittava nähdä luonnossa ja imeä myös!

20

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyloneissa

Kiihoittaa... tulee usein katsottua kuumia videoita. Kostuu pikkareissa tosi kosteaksi!

• Ihanaa tyydyttää asuissa jos on katsoja. Teen sen mahdollisimman kiihottavasti. Pukeudun näytävään asuun, mm satiinipaita jonka alla rinnat, kahiseva hame....

• Voisin tulla katsomaan.

• Nyloneissatänään

Missä sua vois katsella? Olis kiihoittavaa katsoa kun tyydytät itseäsi asuissa! Voisit sen jälkeen katsoa kun mä tekisin samoin ;)

• Minäkin tulisin mukaan tuollaiseen kiihottavaan juttuun.Onhan tyttöilijä kiihottavan näköinen asuineen ja kivasti sieltä esiin pyrkivineen kaluineen.Olisi mukavaa katsella esitystä ja runkata.Missä pääsisi näkemään?

• Bi-mies50

Kiihoittaa, olis kiihoittava myös nähdä tyttöilijä kiimassa. Voisin auttaa ja ottaa vaik suihin!

• biukm50pluspks
        Nyloneissatänään kirjoitti:

Missä sua vois katsella? Olis kiihoittavaa katsoa kun tyydytät itseäsi asuissa! Voisit sen jälkeen katsoa kun mä tekisin samoin ;)

Olis upeeta kiimailla kun molemmat asuissa. Camissa vois kokeilla.

• Bi-mies50

Olis kiihoittavaa, asut molemmilla ja kosteaa kiimaa tiedossa. Tänään asuissa ;)

• Bi.nylonitjalassa

Onko tänään sulla ollut sukkahousut jalassa? Töissä, autoillesa, lenkillä, kaupassa tai juuri nyt?

• Liiveissä

Liiveissä ja nailoneissa koko työpäivä ;)

• Juuba

Olisi kiva tutustua, mistä oot

• On todella kiihottavaa. Pääsispä joskus tyttöilemään toisen kanssa.

• Liiveissä

Se olis kiihoittavaa. Onko tänään tyttöilyilta ?

• Liiveissä kirjoitti:

Se olis kiihoittavaa. Onko tänään tyttöilyilta ?

Laita viestiä suomi24-sähköpostiin mulle :)

• Mua kiihottais kans esiintyä miehelle asuissa... Näyttää itseä ja runkkausta. Asuja mulla on tosin vasta aika vähän.

Oon 175/79/16 tampereenseudulta.

• Mullekin sopis😊

• Ukm50pluspks

Eilen kiimaiset hetket asuissa ja camissa. Nautti oikein kunnolla, uuuhh.

• 040

Kun tulee kesä....soutelee ihon väriset ohuet sukkahousut jalassa...posliini pippeli...

• Ukm53Hki

Hesasta jos löytyisi nahka/pvc/latextypy, mielellään vielä reisisaappaissa,voisin käydä nahkanakkia maistattamassa ; ) huput
      Nahkakahleet ja kaulapantakin on...

• kiiltävässäsidottuna

Olen tiukoissa pvc lenginsessä, pvc musta hupullinen takki. Harmi vaan, ettei ole vielä tullut hankittua pvc saappaita vain musta kiiltävät kumisaappaat. Tähän lisättynä musta pvc huppu nenän rei´illä alkaa olemaan tosi musta kiiltävä. En ole ulkona tämmöisenä vaan sisällä ja jollekin voisin olla iloksi. Sopivan tiukassa kunnossa olen, joten asut sopivat, kun vyön kiristää ja laittaa tuoliin kiinni.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      318
      8870
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      82
      5432
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      309
      4888
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      70
      3400
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2852
    6. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      49
      2216
    7. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      4
      2212
    8. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      7
      2128
    9. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      113
      2096
    10. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      1993
    Aihe