Crosdesser runkut

Liiveissä

Kiihoittaako sua crosdesser-runkkaus? Olis kiihoittava nähdä luonnossa ja imeä myös!

20

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyloneissa

Kiihoittaa... tulee usein katsottua kuumia videoita. Kostuu pikkareissa tosi kosteaksi!

• Ihanaa tyydyttää asuissa jos on katsoja. Teen sen mahdollisimman kiihottavasti. Pukeudun näytävään asuun, mm satiinipaita jonka alla rinnat, kahiseva hame....

• Voisin tulla katsomaan.

• Nyloneissatänään

Missä sua vois katsella? Olis kiihoittavaa katsoa kun tyydytät itseäsi asuissa! Voisit sen jälkeen katsoa kun mä tekisin samoin ;)

• Minäkin tulisin mukaan tuollaiseen kiihottavaan juttuun.Onhan tyttöilijä kiihottavan näköinen asuineen ja kivasti sieltä esiin pyrkivineen kaluineen.Olisi mukavaa katsella esitystä ja runkata.Missä pääsisi näkemään?

• Bi-mies50

Kiihoittaa, olis kiihoittava myös nähdä tyttöilijä kiimassa. Voisin auttaa ja ottaa vaik suihin!

• biukm50pluspks
        Nyloneissatänään kirjoitti:

Missä sua vois katsella? Olis kiihoittavaa katsoa kun tyydytät itseäsi asuissa! Voisit sen jälkeen katsoa kun mä tekisin samoin ;)

Olis upeeta kiimailla kun molemmat asuissa. Camissa vois kokeilla.

• Bi-mies50

Olis kiihoittavaa, asut molemmilla ja kosteaa kiimaa tiedossa. Tänään asuissa ;)

• Bi.nylonitjalassa

Onko tänään sulla ollut sukkahousut jalassa? Töissä, autoillesa, lenkillä, kaupassa tai juuri nyt?

• Liiveissä

Liiveissä ja nailoneissa koko työpäivä ;)

• Juuba

Olisi kiva tutustua, mistä oot

• On todella kiihottavaa. Pääsispä joskus tyttöilemään toisen kanssa.

• Liiveissä

Se olis kiihoittavaa. Onko tänään tyttöilyilta ?

• Liiveissä kirjoitti:

Se olis kiihoittavaa. Onko tänään tyttöilyilta ?

Laita viestiä suomi24-sähköpostiin mulle :)

• Mua kiihottais kans esiintyä miehelle asuissa... Näyttää itseä ja runkkausta. Asuja mulla on tosin vasta aika vähän.

Oon 175/79/16 tampereenseudulta.

• Mullekin sopis😊

• Ukm50pluspks

Eilen kiimaiset hetket asuissa ja camissa. Nautti oikein kunnolla, uuuhh.

• 040

Kun tulee kesä....soutelee ihon väriset ohuet sukkahousut jalassa...posliini pippeli...

• Ukm53Hki

Hesasta jos löytyisi nahka/pvc/latextypy, mielellään vielä reisisaappaissa,voisin käydä nahkanakkia maistattamassa ; ) huput
      Nahkakahleet ja kaulapantakin on...

• kiiltävässäsidottuna

Olen tiukoissa pvc lenginsessä, pvc musta hupullinen takki. Harmi vaan, ettei ole vielä tullut hankittua pvc saappaita vain musta kiiltävät kumisaappaat. Tähän lisättynä musta pvc huppu nenän rei´illä alkaa olemaan tosi musta kiiltävä. En ole ulkona tämmöisenä vaan sisällä ja jollekin voisin olla iloksi. Sopivan tiukassa kunnossa olen, joten asut sopivat, kun vyön kiristää ja laittaa tuoliin kiinni.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      40
      3556
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      74
      3323
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      104
      2794
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2707
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2144
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1978
    7. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      1836
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1599
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      59
      1165
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1095
    Aihe