Crosdesser runkut

Liiveissä

Kiihoittaako sua crosdesser-runkkaus? Olis kiihoittava nähdä luonnossa ja imeä myös!

20

774

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyloneissa

Kiihoittaa... tulee usein katsottua kuumia videoita. Kostuu pikkareissa tosi kosteaksi!

• Ihanaa tyydyttää asuissa jos on katsoja. Teen sen mahdollisimman kiihottavasti. Pukeudun näytävään asuun, mm satiinipaita jonka alla rinnat, kahiseva hame....

• Voisin tulla katsomaan.

• Nyloneissatänään

Missä sua vois katsella? Olis kiihoittavaa katsoa kun tyydytät itseäsi asuissa! Voisit sen jälkeen katsoa kun mä tekisin samoin ;)

• Minäkin tulisin mukaan tuollaiseen kiihottavaan juttuun.Onhan tyttöilijä kiihottavan näköinen asuineen ja kivasti sieltä esiin pyrkivineen kaluineen.Olisi mukavaa katsella esitystä ja runkata.Missä pääsisi näkemään?

• Bi-mies50

Kiihoittaa, olis kiihoittava myös nähdä tyttöilijä kiimassa. Voisin auttaa ja ottaa vaik suihin!

• biukm50pluspks
        Nyloneissatänään kirjoitti:

Missä sua vois katsella? Olis kiihoittavaa katsoa kun tyydytät itseäsi asuissa! Voisit sen jälkeen katsoa kun mä tekisin samoin ;)

Olis upeeta kiimailla kun molemmat asuissa. Camissa vois kokeilla.

• Bi-mies50

Olis kiihoittavaa, asut molemmilla ja kosteaa kiimaa tiedossa. Tänään asuissa ;)

• Bi.nylonitjalassa

Onko tänään sulla ollut sukkahousut jalassa? Töissä, autoillesa, lenkillä, kaupassa tai juuri nyt?

• Liiveissä

Liiveissä ja nailoneissa koko työpäivä ;)

• Juuba

Olisi kiva tutustua, mistä oot

• On todella kiihottavaa. Pääsispä joskus tyttöilemään toisen kanssa.

• Liiveissä

Se olis kiihoittavaa. Onko tänään tyttöilyilta ?

• Liiveissä kirjoitti:

Se olis kiihoittavaa. Onko tänään tyttöilyilta ?

Laita viestiä suomi24-sähköpostiin mulle :)

• Mua kiihottais kans esiintyä miehelle asuissa... Näyttää itseä ja runkkausta. Asuja mulla on tosin vasta aika vähän.

Oon 175/79/16 tampereenseudulta.

• Mullekin sopis😊

• Ukm50pluspks

Eilen kiimaiset hetket asuissa ja camissa. Nautti oikein kunnolla, uuuhh.

• 040

Kun tulee kesä....soutelee ihon väriset ohuet sukkahousut jalassa...posliini pippeli...

• Ukm53Hki

Hesasta jos löytyisi nahka/pvc/latextypy, mielellään vielä reisisaappaissa,voisin käydä nahkanakkia maistattamassa ; ) huput
      Nahkakahleet ja kaulapantakin on...

• kiiltävässäsidottuna

Olen tiukoissa pvc lenginsessä, pvc musta hupullinen takki. Harmi vaan, ettei ole vielä tullut hankittua pvc saappaita vain musta kiiltävät kumisaappaat. Tähän lisättynä musta pvc huppu nenän rei´illä alkaa olemaan tosi musta kiiltävä. En ole ulkona tämmöisenä vaan sisällä ja jollekin voisin olla iloksi. Sopivan tiukassa kunnossa olen, joten asut sopivat, kun vyön kiristää ja laittaa tuoliin kiinni.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      62
      11988
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      5091
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      4598
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      468
      2360
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2240
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      1813
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1471
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      92
      1313
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1216
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1205
    Aihe