Crosdesser runkut

Liiveissä

Kiihoittaako sua crosdesser-runkkaus? Olis kiihoittava nähdä luonnossa ja imeä myös!

20

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyloneissa

Kiihoittaa... tulee usein katsottua kuumia videoita. Kostuu pikkareissa tosi kosteaksi!

• Ihanaa tyydyttää asuissa jos on katsoja. Teen sen mahdollisimman kiihottavasti. Pukeudun näytävään asuun, mm satiinipaita jonka alla rinnat, kahiseva hame....

• Voisin tulla katsomaan.

• Nyloneissatänään

Missä sua vois katsella? Olis kiihoittavaa katsoa kun tyydytät itseäsi asuissa! Voisit sen jälkeen katsoa kun mä tekisin samoin ;)

• Minäkin tulisin mukaan tuollaiseen kiihottavaan juttuun.Onhan tyttöilijä kiihottavan näköinen asuineen ja kivasti sieltä esiin pyrkivineen kaluineen.Olisi mukavaa katsella esitystä ja runkata.Missä pääsisi näkemään?

• Bi-mies50

Kiihoittaa, olis kiihoittava myös nähdä tyttöilijä kiimassa. Voisin auttaa ja ottaa vaik suihin!

• biukm50pluspks
        Nyloneissatänään kirjoitti:

Missä sua vois katsella? Olis kiihoittavaa katsoa kun tyydytät itseäsi asuissa! Voisit sen jälkeen katsoa kun mä tekisin samoin ;)

Olis upeeta kiimailla kun molemmat asuissa. Camissa vois kokeilla.

• Bi-mies50

Olis kiihoittavaa, asut molemmilla ja kosteaa kiimaa tiedossa. Tänään asuissa ;)

• Bi.nylonitjalassa

Onko tänään sulla ollut sukkahousut jalassa? Töissä, autoillesa, lenkillä, kaupassa tai juuri nyt?

• Liiveissä

Liiveissä ja nailoneissa koko työpäivä ;)

• Juuba

Olisi kiva tutustua, mistä oot

• On todella kiihottavaa. Pääsispä joskus tyttöilemään toisen kanssa.

• Liiveissä

Se olis kiihoittavaa. Onko tänään tyttöilyilta ?

• Liiveissä kirjoitti:

Se olis kiihoittavaa. Onko tänään tyttöilyilta ?

Laita viestiä suomi24-sähköpostiin mulle :)

• Mua kiihottais kans esiintyä miehelle asuissa... Näyttää itseä ja runkkausta. Asuja mulla on tosin vasta aika vähän.

Oon 175/79/16 tampereenseudulta.

• Mullekin sopis😊

• Ukm50pluspks

Eilen kiimaiset hetket asuissa ja camissa. Nautti oikein kunnolla, uuuhh.

• 040

Kun tulee kesä....soutelee ihon väriset ohuet sukkahousut jalassa...posliini pippeli...

• Ukm53Hki

Hesasta jos löytyisi nahka/pvc/latextypy, mielellään vielä reisisaappaissa,voisin käydä nahkanakkia maistattamassa ; ) huput
      Nahkakahleet ja kaulapantakin on...

• kiiltävässäsidottuna

Olen tiukoissa pvc lenginsessä, pvc musta hupullinen takki. Harmi vaan, ettei ole vielä tullut hankittua pvc saappaita vain musta kiiltävät kumisaappaat. Tähän lisättynä musta pvc huppu nenän rei´illä alkaa olemaan tosi musta kiiltävä. En ole ulkona tämmöisenä vaan sisällä ja jollekin voisin olla iloksi. Sopivan tiukassa kunnossa olen, joten asut sopivat, kun vyön kiristää ja laittaa tuoliin kiinni.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      46
      3753
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      181
      3352
    3. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      235
      2897
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      71
      2479
    5. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      315
      1811
    6. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      10
      1509
    7. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      26
      1386
    8. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      3
      1341
    9. Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin

Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik
      Maailman menoa
      40
      1127
    10. Ei ole liian myöhäistä..

Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala
      Ikävä
      3
      1092
    Aihe