Crosdesser runkut

Liiveissä

Kiihoittaako sua crosdesser-runkkaus? Olis kiihoittava nähdä luonnossa ja imeä myös!

20

870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyloneissa

Kiihoittaa... tulee usein katsottua kuumia videoita. Kostuu pikkareissa tosi kosteaksi!

• Ihanaa tyydyttää asuissa jos on katsoja. Teen sen mahdollisimman kiihottavasti. Pukeudun näytävään asuun, mm satiinipaita jonka alla rinnat, kahiseva hame....

• Voisin tulla katsomaan.

• Nyloneissatänään

Missä sua vois katsella? Olis kiihoittavaa katsoa kun tyydytät itseäsi asuissa! Voisit sen jälkeen katsoa kun mä tekisin samoin ;)

• Minäkin tulisin mukaan tuollaiseen kiihottavaan juttuun.Onhan tyttöilijä kiihottavan näköinen asuineen ja kivasti sieltä esiin pyrkivineen kaluineen.Olisi mukavaa katsella esitystä ja runkata.Missä pääsisi näkemään?

• Bi-mies50

Kiihoittaa, olis kiihoittava myös nähdä tyttöilijä kiimassa. Voisin auttaa ja ottaa vaik suihin!

• biukm50pluspks
        Nyloneissatänään kirjoitti:

Missä sua vois katsella? Olis kiihoittavaa katsoa kun tyydytät itseäsi asuissa! Voisit sen jälkeen katsoa kun mä tekisin samoin ;)

Olis upeeta kiimailla kun molemmat asuissa. Camissa vois kokeilla.

• Bi-mies50

Olis kiihoittavaa, asut molemmilla ja kosteaa kiimaa tiedossa. Tänään asuissa ;)

• Bi.nylonitjalassa

Onko tänään sulla ollut sukkahousut jalassa? Töissä, autoillesa, lenkillä, kaupassa tai juuri nyt?

• Liiveissä

Liiveissä ja nailoneissa koko työpäivä ;)

• Juuba

Olisi kiva tutustua, mistä oot

• On todella kiihottavaa. Pääsispä joskus tyttöilemään toisen kanssa.

• Liiveissä

Se olis kiihoittavaa. Onko tänään tyttöilyilta ?

• Liiveissä kirjoitti:

Se olis kiihoittavaa. Onko tänään tyttöilyilta ?

Laita viestiä suomi24-sähköpostiin mulle :)

• Mua kiihottais kans esiintyä miehelle asuissa... Näyttää itseä ja runkkausta. Asuja mulla on tosin vasta aika vähän.

Oon 175/79/16 tampereenseudulta.

• Mullekin sopis😊

• Ukm50pluspks

Eilen kiimaiset hetket asuissa ja camissa. Nautti oikein kunnolla, uuuhh.

• 040

Kun tulee kesä....soutelee ihon väriset ohuet sukkahousut jalassa...posliini pippeli...

• Ukm53Hki

Hesasta jos löytyisi nahka/pvc/latextypy, mielellään vielä reisisaappaissa,voisin käydä nahkanakkia maistattamassa ; ) huput
      Nahkakahleet ja kaulapantakin on...

• kiiltävässäsidottuna

Olen tiukoissa pvc lenginsessä, pvc musta hupullinen takki. Harmi vaan, ettei ole vielä tullut hankittua pvc saappaita vain musta kiiltävät kumisaappaat. Tähän lisättynä musta pvc huppu nenän rei´illä alkaa olemaan tosi musta kiiltävä. En ole ulkona tämmöisenä vaan sisällä ja jollekin voisin olla iloksi. Sopivan tiukassa kunnossa olen, joten asut sopivat, kun vyön kiristää ja laittaa tuoliin kiinni.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      81
      3117
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1271
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      162
      1163
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1030
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      961
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      309
      925
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      829
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      815
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      815
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      91
      783
    Aihe