Ilmaisia tokeneita

ahm

Tervehdys!

Initiative Q on yritys jonka entiset PayPal-kaverit ovat luoneet. He ovat luoneet uuden maksujärjestelmän jo 1950- luvulla suunniteltujen luottokorttien sijaan. Järjestelmä käyttää omaa kryptovaluuttaa, Q:ta ja se saa ihmiset alkamaan käyttää järjestelmää kun se on valmis. Perustajat myöntävät Q:ta ilmaiseksi ihmisille jotka nyt ovat rekisteröityneet (niiden määrä laskee sitä mukaa kun yhä useammat ihmiset liittyvät - sen vuoksi on sitä parempi mitä aiemmin liityt) Rekisteröityminen on ilmaista, ja sinulta kysytään vain nimesi ja sähköpostiosoitteesi. Sinulla ei ole mitään menettävää koska tämä ei maksa sinulle mitään, mutta jos tämä maksujärjestelmä tulee maailman johtavaksi maksutavaksi, "Q" voi olla jatkossa hyvin arvokas. Jos vielä kaipaat bitcoinia sillä arvolla joka oli seitsemän vuotta sitten niin olet todellakin myöhässä. Nyt sinulla on toinen tilaisuutesi, ethän halua missata tätä?

Tässä on minun kutsulinkkini sinulle: https://initiativeq.com/invite/SlnpvXc2X

Tämä linkki lakkaa toimimasta kun olen saanut maksimimäärän liittyjiä (5 kpl) täyteen. Kerro minulle kun olet rekisteröitynyt koska minun täytyy vielä vahvistaa sinun kirjautumisesi. Kiitos!

0

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
        Ikävä
        75
        4009
      2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
        Maailman menoa
        202
        3302
      3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
        Ikävä
        47
        3006
      4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
        Ikävä
        77
        2671
      5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
        Ikävä
        379
        2408
      6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
        Ikävä
        181
        2072
      7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
        Ikävä
        78
        1605
      8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
        Kiuruvesi
        36
        1586
      9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
        Ikävä
        23
        1418
      10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
        Ikävä
        39
        1392
      Aihe