Tervehdys!
Initiative Q on yritys jonka entiset PayPal-kaverit ovat luoneet. He ovat luoneet uuden maksujärjestelmän jo 1950- luvulla suunniteltujen luottokorttien sijaan. Järjestelmä käyttää omaa kryptovaluuttaa, Q:ta ja se saa ihmiset alkamaan käyttää järjestelmää kun se on valmis. Perustajat myöntävät Q:ta ilmaiseksi ihmisille jotka nyt ovat rekisteröityneet (niiden määrä laskee sitä mukaa kun yhä useammat ihmiset liittyvät - sen vuoksi on sitä parempi mitä aiemmin liityt) Rekisteröityminen on ilmaista, ja sinulta kysytään vain nimesi ja sähköpostiosoitteesi. Sinulla ei ole mitään menettävää koska tämä ei maksa sinulle mitään, mutta jos tämä maksujärjestelmä tulee maailman johtavaksi maksutavaksi, "Q" voi olla jatkossa hyvin arvokas. Jos vielä kaipaat bitcoinia sillä arvolla joka oli seitsemän vuotta sitten niin olet todellakin myöhässä. Nyt sinulla on toinen tilaisuutesi, ethän halua missata tätä?
Tässä on minun kutsulinkkini sinulle: https://initiativeq.com/invite/SlnpvXc2X
Tämä linkki lakkaa toimimasta kun olen saanut maksimimäärän liittyjiä (5 kpl) täyteen. Kerro minulle kun olet rekisteröitynyt koska minun täytyy vielä vahvistaa sinun kirjautumisesi. Kiitos!
Ilmaisia tokeneita
ahm
0
161
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117215Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista604989- 954761
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513888
- 2173827
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 412967
- 512761
- 392327