Ammattilais jääkiekkoilijaksi ilman pohjola leiriä?

Elikkä siis haaveena minulla olisi pelata jääkiekkoa ammatikseni. Olen siis 04 ikäinen ja ensimmäinen pohjola leiri kartoitus oli jo, ja en siellä ollut koska pelaan 03 suomi-sarjaa mutta valmentajamme mielestä olisin ollut joukkueemme ainoa 04 joka sinne olisi voinut mennä. Eli kertokaahan voiko enää menestyä jääkiekossa vaikka pohjolaan ei pääsisikään. Ja kertokaa toki jos on vielä mahdollisuus päästä pohjolaan kun en ihan varma kuitenkaan vielä ole voiko sinne päästä vaikka ensimmäisessa pikku-pohjolassa ei ollutkaan.

4

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näillä

Ei täältä kannata neuvoja kysellä. Jatkoaikapalstalla, siellä niitä on entisiä, unohdettuja, jätettyjä ja kelvottomia, jotka pystyy antamaan viiltäviä analyysejä miten varmaan tuhoat oman uran.

• pelimiesss

mitäs sitte tänne kirjoitat

• VarmaTieto

Voi menestyä. Onhan noita paljonkin menestyneitä, jotka eivät pohjolaleirille juniorina päässeet esim. Sami Lepistö.

• MietippäUudestaan

Keskity ennemmin jalkapalloon niin kuin kaikki muutkin ikäisesi nuoret. Jääkiekko on pelkkää keski-ikäisten hapatusta ja laji taantuu kovasti. Jalkapallossa sinulla on mahdollisuus tienata jo Suomessa ihan kelvollisesti useassa seurassa ja HJK:ssa erittäin hyvin. Jalkapallossa tämän lisäksi on vähintään 15 ammattilais-sarjaa jossa tienaa erittäin hyvin, jopa kymmeniä miljoonia vuodessa. Lätkässä vain kaksi sarjaa, NHL ja KHL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1818
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1637
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1281
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      979
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      978
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      891
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    Aihe