Mitä kuuluu niille 26 joka perui Vanhimpien neuvot

Vuosientakaa

Siihen kuului silloin 26 diktaattoria.
Onko vielä ne hengissä?
Käyvätkö esikoisissa vai vielä esikoislestoissa?
Tekikö koskaan joku niistä parannusta?
Kertokaa mitä muistatte?
Siellä oli eripaikkakunnan päälliköitä.
Oöi sekin yksi tapahtuma.

16

999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiljastaon

Ei kuulu mitään, tulivat aikanaan kuuroiksi.

• Miettinem

Tiedän et Turussa on joku kuollut niistä,ja hänkään ei käynyt vuosiin seuroissa.
      Ja toinenkin Turkulainen elää porskuttaa,näistä asioista ei ole julkisesti koskaan parannusta tehnyt(S.H)

• Kireepipo

Minusta aloittajan kannattaisi opetella käyttämiään termejä.
        Diktaattori ( sopii paljon paremmin vanhimpiin, kuin noihin 26:een )
        Parannus ( mistä? )
        Paikkakunnan päällikkö ( missä niitä on? )

• SinunkoVanhimmat

Jellivaarassa diktaattorit on ja suomessa heidän orjiaan esikoislestadiolaisuudessa. On häpeämätöntä ja Jumalan pilkkaamista kutsua sellaisa henkilöitä "vanhimmiksi".

• JeesusIlmanIhmisoppeja

Oli korkea aika sanoutua irti koko rakenteesta ja Jumalan sanan vastaisesta sekoilusta. Vapaus Kristuksessa Jeesuksessa uskon kautta vanhurskautettuna on tykkänään eri asia kun kun jonkun lakihenkisen narsistiryhmän orjuus.

• voisenthän

Taasko kuitenkin mennään jouluseuroihin sinne jellisen vaaraan, vai joko on valo voittamassa pimeää keskitalvea ilman kevään apua, joko alkaa järki palata kotekloonsa ja nähdään koko touhun lapsellisuus ja mikä sana siihen sopisikaan !?
      että olisi muka joitakin ylipaimenia uudenliiton uskovilla joita pitää käydä kumartamassa seteleitä unohtamatta, ei ole sellaista olemassa, kukaan Apostoli ei opeta ylipaimenuutta maan päällisistä talsijoista.

• VoitKuunnellakin

Kuule, ei sinun ole pakko mennä Jellivaaraan, se on vapaaehtoista!

• mihintarvitsen

oletko ihan varma !

miksi minä kuuntelisin jotain jellivaaraa, onko heillä jokin uusi evankeliumi vaiko uusi syntilista, kumpi lienee vaiko ihan molemmat.

• Myöhäistäsesittenon
        mihintarvitsen kirjoitti:

oletko ihan varma !

miksi minä kuuntelisin jotain jellivaaraa, onko heillä jokin uusi evankeliumi vaiko uusi syntilista, kumpi lienee vaiko ihan molemmat.

Viimeinen takasuora kun on niin tyhmien neitseiden on myöhäistä kysellä öljyä

• Myöhäistäsesittenon kirjoitti:

Viimeinen takasuora kun on niin tyhmien neitseiden on myöhäistä kysellä öljyä

Kuule ei kai ne vanhimmat ole kieltäneet kaiken urheilun?
        Puhumattakaan takasuorista kokonaan.
        -

• EiMitäänPakkoa
        mihintarvitsen kirjoitti:

oletko ihan varma !

Ei ole pakko kuunnella, sekin on vapaaehtoista!

• Historiakiinnostaa

Kiinnostaa mikä 26???
      Kertoisitte lisää.Milloin on niin tapahtunut??

• MiksiPetätteItseänne

Jos ihminen parannuksilla pelastusi, niin Jeesus Kristus olisi turhaan kuollut. Ei pelastu, on turha pettää itseään.

Mitä te omavanhurskaat muilta parannusta vaaditte, kun ette itse taivu ottamaan vastaan Jeesukselta hänen vanhurskauttaan, uskon kautta LAHJANA ILMAN OMIA TÖITÄNNE?

On se kyllä ihme juttu, kun ei kristinuskon sisältö aukene. Jo avaus sen kertoo, että muutama ukko Jellivaarassa on heidän Jumalansa. Se on selvä miten siinä käy kun ihminen korotetaan Jumalaksi ja aletaan häntä tottelemaan ja palvomaan.

Joh. 1:23 Hän sanoi: "Minä olen huutavan ääni erämaassa:
      *) ... 'Tehkää tie tasaiseksi Herralle', niinkuin profeetta Esaias on sanonut."

Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä;
      *) ... ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

• Pitääköpaikkaansa

Pappi ja i leviitta toimii nykyään kuulemma Teuvalla ja heinolassa

• eiköpä_näin_ole
        Pitääköpaikkaansa kirjoitti:

Pappi ja i leviitta toimii nykyään kuulemma Teuvalla ja heinolassa

Olet kitarat esiin kaveri, siinä ei voi erehtyä. Kitaratta taivaaseen. Miksi vastaa noin? Asialliseen kirjoitukseen siis? Jotain Pappi ja i leviitta -houreita teuvalta ja Heinolasta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      141
      6325
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      71
      5249
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3685
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3290
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      117
      2467
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2286
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2038
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1618
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1366
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      81
      1208
    Aihe