Kun armon aika päättyy,

Jumalansotilas

käy näin:
"Tulee hätä, ja he etsivät pelastusta, mutta sitä ei ole."
Hesekiel 7:25

37

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin."
      Matt 25:10

    • Pelastuksenpäivä

      Jeesuksen armoon täytyy tarttua, kun se vielä on tarjolla ja löydettävissä!

      Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
      2 Kor 6:2

    • AamenkiitosJeesus

      Näin tulee käymään, sillä Jumalan sana eli Kirjoitukset eivät voi raueta tyhjiin.

    • AamenkiitosJeesus

      Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

      • Pelivaramies

        Pitääpä tehdä parannus 90 v iässä, niin on loppupeleissä paremmissa asemissa, kuin nämä ikänsä Jeesusta kiitelleet.


      • Kysyväinen
        Pelivaramies kirjoitti:

        Pitääpä tehdä parannus 90 v iässä, niin on loppupeleissä paremmissa asemissa, kuin nämä ikänsä Jeesusta kiitelleet.

        Mitenkäs jos sinulle tulee äkkikuolema? Entä, jos et saakaan kutsua pelastukseen? Ilman Pyhän Hengen vaikutusta et voi tulla edes uskoon. Saatat olla silloin jo niin paatunut tai sitten niin dementoitunut, ettet tajua hengellisistä asioista yhtään mitään.


      • Pelivaramies
        Kysyväinen kirjoitti:

        Mitenkäs jos sinulle tulee äkkikuolema? Entä, jos et saakaan kutsua pelastukseen? Ilman Pyhän Hengen vaikutusta et voi tulla edes uskoon. Saatat olla silloin jo niin paatunut tai sitten niin dementoitunut, ettet tajua hengellisistä asioista yhtään mitään.

        Riskirajoilla mennään, mutta uskoisin kaikkien tarvittavien kriteerien täyttyvän.
        Yhtä hyvin minä voin kysyä sinulta , kuinka varmoilla pohjilla olet asian suhteen?


      • Eikiitosjeesus
        Kysyväinen kirjoitti:

        Mitenkäs jos sinulle tulee äkkikuolema? Entä, jos et saakaan kutsua pelastukseen? Ilman Pyhän Hengen vaikutusta et voi tulla edes uskoon. Saatat olla silloin jo niin paatunut tai sitten niin dementoitunut, ettet tajua hengellisistä asioista yhtään mitään.

        Kannattaa varata saunakamppeet mukaan, jos vaikka ylälauteilla olisi vielä tilaa vaikka kaverit ehtikin ensin.


      • Havainnoitsija
        Kysyväinen kirjoitti:

        Mitenkäs jos sinulle tulee äkkikuolema? Entä, jos et saakaan kutsua pelastukseen? Ilman Pyhän Hengen vaikutusta et voi tulla edes uskoon. Saatat olla silloin jo niin paatunut tai sitten niin dementoitunut, ettet tajua hengellisistä asioista yhtään mitään.

        "Saatat olla silloin jo niin paatunut tai sitten niin dementoitunut, ettet tajua hengellisistä asioista yhtään mitään."

        Dementiahan nimenomaan auttaa ymmärtämään niitä hengellisiä asioita,
        kun ei enää osaa kyseenalaistaa mitään asioita.


      • Kysyväinen
        Pelivaramies kirjoitti:

        Riskirajoilla mennään, mutta uskoisin kaikkien tarvittavien kriteerien täyttyvän.
        Yhtä hyvin minä voin kysyä sinulta , kuinka varmoilla pohjilla olet asian suhteen?

        Jos kerran haluat leikkiä vakavilla asioilla, niin omapahan on asiasi.
        Koska tunnen sinut palstalta ja tiedän, miten sinä olet ennen suhtautunut, kun sinulle on kerrottu omakohtaisia kokemuksia hengellisistä asioista ja suhteesta Jeesukseen, en ala tässä kertomaan sinulle seikkaperäisesti omistani.
        Lyhyesti: uskoni perustuu siihen, mitä Jeesus on puolestani tehnyt, mitä hän on minulle luvannut Sanassaan ja siihen, miten olen hänelle vastannut.
        Jos etsikkoaikasi haluat pitää arvossa, etsi elävässä uskossa olevia uskovia ja pyydä heiltä apua.


      • Pelivaramies
        Kysyväinen kirjoitti:

        Jos kerran haluat leikkiä vakavilla asioilla, niin omapahan on asiasi.
        Koska tunnen sinut palstalta ja tiedän, miten sinä olet ennen suhtautunut, kun sinulle on kerrottu omakohtaisia kokemuksia hengellisistä asioista ja suhteesta Jeesukseen, en ala tässä kertomaan sinulle seikkaperäisesti omistani.
        Lyhyesti: uskoni perustuu siihen, mitä Jeesus on puolestani tehnyt, mitä hän on minulle luvannut Sanassaan ja siihen, miten olen hänelle vastannut.
        Jos etsikkoaikasi haluat pitää arvossa, etsi elävässä uskossa olevia uskovia ja pyydä heiltä apua.

        Älä takerru mun kommetteihin, jos odotat vastaukseksi pelkkää nuoleskelua.
        Mitä siihen palstatuntemiseen tulee niin niin "ilo" on mun puolella, sulla on senverran "ansiokas" palstahistoria, ettei sitä voi olla tuntematta.
        Eiköhän lopeteta tämä jankkaaminen, kun ei se mihinkään johda.


      • Kysyväinen
        Pelivaramies kirjoitti:

        Älä takerru mun kommetteihin, jos odotat vastaukseksi pelkkää nuoleskelua.
        Mitä siihen palstatuntemiseen tulee niin niin "ilo" on mun puolella, sulla on senverran "ansiokas" palstahistoria, ettei sitä voi olla tuntematta.
        Eiköhän lopeteta tämä jankkaaminen, kun ei se mihinkään johda.

        Nuoleskelusta, jos tarkoitat sillä mielistelyä, en pidä yhtään, joten voit kohdallani unohtaa sen.
        Puhun pelastuksen asioista suoraan ja kiertelemättä. Jos se on jollekin liikaa, niin kääntyköön jonnekin pehmoprofeettojen puoleen, jotka puhuvat aina suloisia sanoja, mutta niissä on "kyyn myrkky", eli valhe takana vaikuttamassa.


      • Niinpäniinpäniinpä
        Kysyväinen kirjoitti:

        Nuoleskelusta, jos tarkoitat sillä mielistelyä, en pidä yhtään, joten voit kohdallani unohtaa sen.
        Puhun pelastuksen asioista suoraan ja kiertelemättä. Jos se on jollekin liikaa, niin kääntyköön jonnekin pehmoprofeettojen puoleen, jotka puhuvat aina suloisia sanoja, mutta niissä on "kyyn myrkky", eli valhe takana vaikuttamassa.

        Niinpä! Suora ja selkeä puhe on aina parasta, varsinkin kun on pelastuminen ikuiseen eloon kyseessä. Jeesuskin sanoi ytimekkäästi: "tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi!"


      • Pelivaramies
        Kysyväinen kirjoitti:

        Nuoleskelusta, jos tarkoitat sillä mielistelyä, en pidä yhtään, joten voit kohdallani unohtaa sen.
        Puhun pelastuksen asioista suoraan ja kiertelemättä. Jos se on jollekin liikaa, niin kääntyköön jonnekin pehmoprofeettojen puoleen, jotka puhuvat aina suloisia sanoja, mutta niissä on "kyyn myrkky", eli valhe takana vaikuttamassa.

        Minä en ole pyytänyt sua puhumaan pelastuksen asiasta, enkä mistään muustakaan asiasta. Kommentistasi saa sellaisen käsityksen niinkuin olisit joku saarnamies. Anteeksi vaan jos se herättää vähän hilpeyttä. 😂😂


      • Kysyväinen
        Pelivaramies kirjoitti:

        Minä en ole pyytänyt sua puhumaan pelastuksen asiasta, enkä mistään muustakaan asiasta. Kommentistasi saa sellaisen käsityksen niinkuin olisit joku saarnamies. Anteeksi vaan jos se herättää vähän hilpeyttä. 😂😂

        Parannuksen tekemisestä sinä aloit puhua ja siihen minä kommentoin.
        Usko Jeesukseen on iloinen asia, varsinkin kun se johtaa iankaikkiseen elämään. Uskovilla on loistava tulevaisuus ja tänä päivänä ja jatkuvasti Jeesus pitää omistaan hyvin huolen. Miks sen hienompaa! 😊


      • Pelivaramies
        Kysyväinen kirjoitti:

        Parannuksen tekemisestä sinä aloit puhua ja siihen minä kommentoin.
        Usko Jeesukseen on iloinen asia, varsinkin kun se johtaa iankaikkiseen elämään. Uskovilla on loistava tulevaisuus ja tänä päivänä ja jatkuvasti Jeesus pitää omistaan hyvin huolen. Miks sen hienompaa! 😊

        Aioin kyllä tehdä sen parannuksen 90 vuotiaana, ja siihen on aikaa reilut 40vuotta. Käännytystyö tuntuu siinä mielessä ennenaikaiselta, mutta palataan sitten asiaan.😇😇


      • Kysyväinen
        Pelivaramies kirjoitti:

        Aioin kyllä tehdä sen parannuksen 90 vuotiaana, ja siihen on aikaa reilut 40vuotta. Käännytystyö tuntuu siinä mielessä ennenaikaiselta, mutta palataan sitten asiaan.😇😇

        Omapahan on asiasi. Kun et kuitenkaan tiedä huomisesta, saatika vuodesta 2060, niin kehotan Raamatun mukaisesti parannukseen eli mielenmuutokseen ja Jeesuksen vastaanottamiseen tänään.
        Vaikka et kehotustani noudatakaan, kirjoitan tämän silti niille, jotka tämän lukevat.


      • Eikiitosjeesus
        Kysyväinen kirjoitti:

        Omapahan on asiasi. Kun et kuitenkaan tiedä huomisesta, saatika vuodesta 2060, niin kehotan Raamatun mukaisesti parannukseen eli mielenmuutokseen ja Jeesuksen vastaanottamiseen tänään.
        Vaikka et kehotustani noudatakaan, kirjoitan tämän silti niille, jotka tämän lukevat.

        Jos se jeesus vaivautuu paikalle niin kyllähän minä sen vastaanotan ja pihautan sille vielä sumppiakin. Olisi sille samalla pari varsin kriittistä moraali- ja työjärjestyskysymystäkin.
        Ja älköön laittako juoksupoikia asialle niin kuin isänsä teki.


    • ghgjghhg

      Ilmestyskirjassa kerrotaan, miten Johannekselle näytettiin suuri joukko ihmisiä, jotka olivat pelastuneet siitä suuresta ahdistuksen ajasta ja luultavasti kuolleet marttyyreina. Voi siis vielä pelastua, mutta se ei tule olemaan helppoa paatumuksen takia, Maahan jääneiden vihamielisen asenteen takia ja siksi, että se saattaa johtaa marttyyriuteen. Mutta Jumala sinetöi ja lähettää juutalaisten keskuudesta ne 144 000 saarnaamaan kansoille ja heidän kauttaan suuri määrä pelastuu. Mutta viisas ottaa vastaan Jeesuksen nyt, kun se vielä ainakin Suomessa on helppoa.

      Ilmestys 7:9 Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,

      Ilmestys 7:14
      Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

      Nyt elämme armon aikaa. Pelastumme ilman omia tekoja. Miten lienee ylöstempauksen jälkeen? Joutuuko silloin noudattamaan kymmentä käskyä tarkalleen, tai Mooseksen lakia, tai tekemään jotain muuta, ennen kuin pelastuu? Kiitän Jumalaa, että hän armossaan käänsi synnissä rypevän pääni ja antoi minun tajuta tilani ja pyytää syntejäni anteeksi.

      • "Joutuuko silloin noudattamaan kymmentä käskyä tarkalleen,..."

        Mitä syntejäsi ghhjghhg olet pyytänyt anteeksi. Oletko pyytänyt 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., vai 10. käskyn rikkomistasi anteeksi?


      • Perheellisenpakkorikkoa
        SAI kirjoitti:

        "Joutuuko silloin noudattamaan kymmentä käskyä tarkalleen,..."

        Mitä syntejäsi ghhjghhg olet pyytänyt anteeksi. Oletko pyytänyt 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., vai 10. käskyn rikkomistasi anteeksi?

        Tuota 3:n käskyn rikkomistahan sitä joutu vuorotyöläinen alinomaan anteeksi pyyteleen. Pyysin päästä päivätöihin, tähän käskyyn vedoten, vaan työnantaja tarjosi vaihtoehdoksi lpopputiliä.


      • Perheellisenpakkorikkoa kirjoitti:

        Tuota 3:n käskyn rikkomistahan sitä joutu vuorotyöläinen alinomaan anteeksi pyyteleen. Pyysin päästä päivätöihin, tähän käskyyn vedoten, vaan työnantaja tarjosi vaihtoehdoksi lpopputiliä.

        Sinä olet asetuksesi säätänyt, että niitä tarkasti noudatettaisiin. Ps. 119:4

        Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
        Matt. 5:18

        Eri asia, jos olet sellaisessa välttämättömässä, auttavassa työssä, jota on pakko ja hyvä suorittaa sapattinakin. Näitähän on paljon. Päätös, oletko töissä sapattisin vai et, on sinun ja Jumalan välinen.


      • Perheellisenpakkorikkoa
        SAI kirjoitti:

        Sinä olet asetuksesi säätänyt, että niitä tarkasti noudatettaisiin. Ps. 119:4

        Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
        Matt. 5:18

        Eri asia, jos olet sellaisessa välttämättömässä, auttavassa työssä, jota on pakko ja hyvä suorittaa sapattinakin. Näitähän on paljon. Päätös, oletko töissä sapattisin vai et, on sinun ja Jumalan välinen.

        Keskustelin tuosta asiasta Jumalani kanssa, joka ei tietenkään voinut tinkiä käskyistään, joten olen nyt aika vaikeessa tilanteessa.


      • Perheellisenpakkorikkoa kirjoitti:

        Keskustelin tuosta asiasta Jumalani kanssa, joka ei tietenkään voinut tinkiä käskyistään, joten olen nyt aika vaikeessa tilanteessa.

        Joo, vaikeassa paikassa olet. Todellinen usko vaatii kyllä monesti tosi paljon. Kuuntele sisintäsi ja tee sen mukaan. Tee oikein.

        Ja jokainen, joka minun nimeni tähden on luopunut talostaan, veljistään tai sisaristaan, isästään, äidistään tai lapsistaan tai pelloistaan, saa satakertaisesti takaisin ja perii iankaikkisen elämän. Matt. 19:29


      • Sivusta.kysyn
        SAI kirjoitti:

        Joo, vaikeassa paikassa olet. Todellinen usko vaatii kyllä monesti tosi paljon. Kuuntele sisintäsi ja tee sen mukaan. Tee oikein.

        Ja jokainen, joka minun nimeni tähden on luopunut talostaan, veljistään tai sisaristaan, isästään, äidistään tai lapsistaan tai pelloistaan, saa satakertaisesti takaisin ja perii iankaikkisen elämän. Matt. 19:29

        "Ja jokainen, joka minun nimeni tähden on luopunut talostaan, veljistään tai sisaristaan, isästään, äidistään tai lapsistaan tai pelloistaan, saa satakertaisesti takaisin ja perii iankaikkisen elämän. Matt. 19:29"

        Kenelle ne sitten pitäisi luovuttaa? Toisekseen kysyisin, että oletko sinä luopunut näistä kaikista???


      • Sivusta.kysyn kirjoitti:

        "Ja jokainen, joka minun nimeni tähden on luopunut talostaan, veljistään tai sisaristaan, isästään, äidistään tai lapsistaan tai pelloistaan, saa satakertaisesti takaisin ja perii iankaikkisen elämän. Matt. 19:29"

        Kenelle ne sitten pitäisi luovuttaa? Toisekseen kysyisin, että oletko sinä luopunut näistä kaikista???

        Tekstihän ei sano, että aina joka tapauksessa joutuu Messiaan tähden luopumaan näistä kaikista maallisista. Näin voi kuitenkin käydä. Monelle on käynyt, kuten nyt nimimerkille "perheellisenpakkorikkoa". Herra kysyy häneltä: Kumpi on tärkeämpi sinulle, Minä vai työpaikkasi?

        Nämä maalliset asiat eivät saisi mennä Yahushuan, Jumalan Pojan edelle. Nämä tulisi luovuttaa Hänelle, jos Hän niitä pyytää. Muistakaa Raamatun vertaus rikkaasta nuorukaisesta, Luuk. 18:18-27.

        Minuakin on elämässäni koeteltu ja olen ollut ja olen valmis luopumaan näistä kaikista Herrani tähden. Jokaista, joka haluaa seurata suurta Mestaria tullaan koettelemaan. Siunausta kaikille.


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, Herra."
      Psalmi 9:11

    • ei-lahkolain

      Jumalan armo ei pääty milloinkaan. Se on ikuista.

      "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti. "

    • AamenkiitosJeesus

      "Kielen ruoskalta sinä olet turvassa, etkä pelkää, kun hävitys tulee."

    • AamenkiitosJeesus

      Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle rikokseni", ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani. Sela.

    • AamenkiitosJeesus

      "Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on."
      Jesaja 55:6

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe