Viime tammikuussa ostettu Nokia Hakkapelitta 9.
Tänä syksynä rengasliike ihmetteli kun hirveesti painoja yhdessä renkaassa.
Otettiin painot pois ja katsottiin vanne joka olikin ihan suora.
Hirveillä painoilla saatiin se sitten tasapainoon.
Samalla epäilivät että kumessa jokin vika,
No seuraavana sitten soitto sinne renkaiden ostopaikkaan.
Sama tutkimus siellä , vanne suora mutta ilmeisesti kumessa jotain häikkää,
Epäilivät että valmistusvaiheessa tullut joka epätasaisuus.
Kehottivat olemaan yhteydessä Nokia renkaisiin.
Muuta kymmenen sähköpostia siinä sitten vaihdettiin osa ihan höpön löpöä, asiakkaan väsyttämistä.
Mutta eivät korvanneet uutta rengasta vaikka yritin siihen HAKKA-TURVAAN vedota.
Hakka-turva korvaa vain todella rikkoutuneen renkaan, ei mitään valmistusvikoja tai muita vikoja.
Asia jäi sitten siihen kun en enään jaksanut sitä Nokia renkaiden jankustusta.
Ilmoitin moneen kertaan että kun kysessä kuitenkin n. 1000 euron renkaan niin ajattelin ostohetkellä että niissä joku laatutakuu.
Olisi pitänyt kuulemma reklamoida ostohetkellä suuresta painomäärästä, sillä nyt ne renkaat ovat käytettyjä.
Renkaat ostin valtakunnallisesta rengasketjusta. Mutta ei mulle asentaja sanonut mitään että meni järjetön määrä painoja vanteeseen, se paljastu vasta kun syksyllä tasapainottivat niitä renkaita.
Arvatkaa onko viimeiset Nokialaiset mitkä meidän perheeseen ostetaan?
Nokia Hakkapelitta 9 SURKEIMMAT EVER
15
5657
Vastaukset
- Michehinman
Buhaa, Nokian Hakkapelitta renkaat tehdään Venäjällä,
Voi olla että on vodkapäissään unohtaneet laittaa jonkun kerroksen siihen renkaaseen.
Ei siellä kuule ole mitään laaduntarkkailua.
Nokian asiakaspalvelu on nyt kuitenkin ihan perseestä,
Ja joku Hakka-turva on ihan vain keksitty juttu jolla saadaan renkaasta parempi hinta.
AIna joku selitys kun joku kyselee uusia renkaita vedoten tuohon Hakka-turvaan.- Monia.valmistetaan
Voi lapsonen, venäjällä on uusimmat koneet ja laitteet Nokian renkailla. Venäjällä ja kiinassa tehdään Pirelliä, Michelineä jne. Niin kuin monia automerkkejä Fordista alkaen. On siellä laadunvalvontaa.
- Sekundaa
Voi kettu sentään!Ostin uuden auton ja ostin Hakka 9 talvirenkaat.Aivan sekundaa renggaspaineet pumpattu 3kg huusivat kuolemaa asfaltilla.Ilmaa vähennettyäni 2,5kg auto alkoi heijjailla oudosti.Taisi olla viimeiset autonrenkaat nokialta ennen luotin nokiaan nyt luotto mennyt rengaskauppiaisiin sekä uusien n.s "Hyvien Tehdasuusiin Autoihin"paska tulee ilman näitä yhtälöitä.Ennen osattiin valmistaa laatua laadusta tinkimättä.Nykyisin vain sutta ja sekundaa.
- Dorkapoikahankielämä
Uudet talvirenkaat tuntuvat aina kesäkumien jälkeen heijaavilta, koska niiden kulutuspinta ja runko joustaa paljon enemmän, muuten ei niissä olisi pitoa talviolosuhteissa.
- Vodkapekka
Kun laitat kierrätykseen ne renkaat niin leikkaa ne auki.
Siellä sisällä voi olla vaikka venäläisen tehdastyöläisen sormus tai vodkapullon korkki. - sääntöjenMukaanNäin
Eikös reklamaation pitäisi tehdä tuolle ensiasennusliikkeeelle joka laittoi paskan renkaan vanteelle? Myyjäliike on vastuussa myymistään tuotteista ja ne voi sitten itse hoitaa välinsä Nokian renkaitten kanssa. Toisaalta eipä hommassa on kuin esteettinen ongelma jos renkaan saa tasapainoon.
- Vanhassa.vara
Nokian kumisaappanvarsi kumeihin joutuu yleensäkkin laittamaan painoja kolminkertaisen määrän verrattuna esim. Conti ja Goodyear, kertoo jotakin siitä "laadusta".
- Allaikon
Myyjä pakoilee vastuutaan ja sysää ongelman kuluttajalle. Kuluttajavirastoon vaan yhteyttä, jos ei myyjä tokene.
- nojoo_
Nokia 2 ja 5 mitkä nykyään on niin ovat kestäneet hyvin sen yli 10 vuotta. Seiskoilla ajoin myös uutena niillä jonkin aikaa ja oli hyvät renkaat. Contin kitkat oli noin viidessä vuodessa jo ihan kuivat, vaikka pintaa olikin hyvin jäljellä. Nokian kitkoista ei ole sitten tietoa, että olisko ne hyvät?
- nojoo_
Tarkennus. Ajoin vain siis seiskoilla silloin, kun ne oli uudet.
Nokian Hakkapeliitta R2 mulla ollut.
Säilytys kesällä viileässä varastossa niin hyvä. Paras rengas ja päihittää nastarenkaat mukavuudessaan ja pidossa kun ei jauhata niitä suotta.- laatuahankook
RealWagner kirjoitti:
Nokian Hakkapeliitta R2 mulla ollut.
Säilytys kesällä viileässä varastossa niin hyvä. Paras rengas ja päihittää nastarenkaat mukavuudessaan ja pidossa kun ei jauhata niitä suotta.rengasliike kertoi että nokian nastarenkaassa pito loppuu kahden vuoden käytön jälkeen
ostin hankookit kun puolet halvemmat ja monet kehuu niitä.ei kuulemma nastatkaan irtoile kuin nokian ja continentaalissa - olipaKerraTaiSittenEi
laatuahankook kirjoitti:
rengasliike kertoi että nokian nastarenkaassa pito loppuu kahden vuoden käytön jälkeen
ostin hankookit kun puolet halvemmat ja monet kehuu niitä.ei kuulemma nastatkaan irtoile kuin nokian ja continentaalissahyvin sä vedät, jatka elämääsi samaan malliin niin menestyt.
- Anonyymi
olipaKerraTaiSittenEi kirjoitti:
hyvin sä vedät, jatka elämääsi samaan malliin niin menestyt.
4 vuotta vanhat vähän ajetut Hakkapeliitta 9 täysillä nastoilla. 50 km/h tasaisessa vauhdissa auto lähti loivassa karteessa nelipyöräluisuun. Ilman pientä töytärettä kaistojen välissä olisi törmätty kylki edellä vastaantulevaan autojonoon. Ei minkäänlaista sivupitoa. Sama juttu liikenneympyröissä kävelyvauhdissa nelipyöräluisua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 vuotta vanhat vähän ajetut Hakkapeliitta 9 täysillä nastoilla. 50 km/h tasaisessa vauhdissa auto lähti loivassa karteessa nelipyöräluisuun. Ilman pientä töytärettä kaistojen välissä olisi törmätty kylki edellä vastaantulevaan autojonoon. Ei minkäänlaista sivupitoa. Sama juttu liikenneympyröissä kävelyvauhdissa nelipyöräluisua.
Se on melkoisen yleisesti vanhojen talvirenkaiden ongelma. Kulutuspintaa on
ihan riittävästi, mutta se sivuttaispito on olematon, mikä ilmenee selkeästi
nimenomaan noissa pienissä liikenneympyröissä, mitkä ovat ulospäin kaltevia.
Hakkapeliitta 7 tekivät sitä sivuluisua edellisessä autossa ja nykyisen auton
Bridgestonet ovat saman ilmiön uhreina. Sen sijaa Kumhoilla pärjäsin hyvin
vaikka ne ovat pehmeitä ja kuluvat vähän merkkirenkaita nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791