Kuukauden aikana tuli varmaan 8 kertaa. Pulssi varmaan 170 ja kådet tärisi. Asiaa vielä pahensi, koska ajattelin aina sydänkohtausta.
Asiaa helpotti kun tiedosti aluksi, että se oli paniikkia eikä sydänperäistä tarkastuksista. Seuraavaksi auttaa, jos on tuttuja joilla voi käydä yötä silloin tällöin.
Kun ajattelet sairauksia tai itse paniikkikohtausta niin se pahentaa tilannetta, koska elät jatkuvassa ahdistuneessa tilassa. Voit teeskennellä että kaikki on okei, mutta alitajunnassa sun kroppa tiedostaa sun "oikean" ahdistuneisuuden kokoajan,
Niitä ei ole mulla enää ilmaantunut ja lääkkeitä en edes vielä aloittanut ja en aloitakkaan. 70% oireista hävis kun ties, että ei ollut sydänperäistä ja paniikki ei ole itsessään vaarallista. Seuraavan kerran kun paniikki iski join vettä ja istuin ajattelematta ja stressaamatta sitä. Sydän nous 150 ja tippuu 30sekunnin päästä takas 70. Keskityin vaan syvään hengitykseen. Tää itsessään antoi paljon luottamusta. Sen jälkeen ei enää pahemmin tullutkaan.
Samalla huomasin, että osa oireista kadonnut kuten kurkun pala kurkussa, hengenahdistus ja ummetuskin, koska kroppa jäykkänä kaikkialta.
Kannattaa poistaa kaikki mahdollinen stressi, jos voi. Jutella jollekkin vaan, jotta pidät mieles kiireisenä ja ajattelet vähemmän omia juttuja, Mitä enemmän ajattelet sitä pahemmaks teet itelles.
Jos on sydän tai keuhkoperäistä, niin se on vain hyväksyttävä ja yrittää tehdä elämänmuutoksia ja selvittää se lääkärissä. Tosin siitäkin yliajatteleminen ei hyödytä mitään, koska turhaan lisää ahdistuneisuutta.
Loppui paniikit
Eiofs
1
128
Vastaukset
- onnnnellinen
Minulla loppui paniikki oireet kaupoissa,ruokaloissa.... kun pääsin työkyvyttömyys eläkkeelle.
Töykkärin puserrus piti kouluperäistä ahdistusta yllä. Nyt on vapaa olo hengittää ja ajatella kivoja asioita. Eikä tartte pelätä elämän olevan taas pian vain herätyskellon soimista aamuisin.
Kahvi aiheuttaa kyllä ahdistusta ja nälkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752924- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 201137
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874