Loppui paniikit

Eiofs

Kuukauden aikana tuli varmaan 8 kertaa. Pulssi varmaan 170 ja kådet tärisi. Asiaa vielä pahensi, koska ajattelin aina sydänkohtausta.

Asiaa helpotti kun tiedosti aluksi, että se oli paniikkia eikä sydänperäistä tarkastuksista. Seuraavaksi auttaa, jos on tuttuja joilla voi käydä yötä silloin tällöin.

Kun ajattelet sairauksia tai itse paniikkikohtausta niin se pahentaa tilannetta, koska elät jatkuvassa ahdistuneessa tilassa. Voit teeskennellä että kaikki on okei, mutta alitajunnassa sun kroppa tiedostaa sun "oikean" ahdistuneisuuden kokoajan,

Niitä ei ole mulla enää ilmaantunut ja lääkkeitä en edes vielä aloittanut ja en aloitakkaan. 70% oireista hävis kun ties, että ei ollut sydänperäistä ja paniikki ei ole itsessään vaarallista. Seuraavan kerran kun paniikki iski join vettä ja istuin ajattelematta ja stressaamatta sitä. Sydän nous 150 ja tippuu 30sekunnin päästä takas 70. Keskityin vaan syvään hengitykseen. Tää itsessään antoi paljon luottamusta. Sen jälkeen ei enää pahemmin tullutkaan.

Samalla huomasin, että osa oireista kadonnut kuten kurkun pala kurkussa, hengenahdistus ja ummetuskin, koska kroppa jäykkänä kaikkialta.

Kannattaa poistaa kaikki mahdollinen stressi, jos voi. Jutella jollekkin vaan, jotta pidät mieles kiireisenä ja ajattelet vähemmän omia juttuja, Mitä enemmän ajattelet sitä pahemmaks teet itelles.

Jos on sydän tai keuhkoperäistä, niin se on vain hyväksyttävä ja yrittää tehdä elämänmuutoksia ja selvittää se lääkärissä. Tosin siitäkin yliajatteleminen ei hyödytä mitään, koska turhaan lisää ahdistuneisuutta.

1

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnnnellinen

Minulla loppui paniikki oireet kaupoissa,ruokaloissa.... kun pääsin työkyvyttömyys eläkkeelle.
      Töykkärin puserrus piti kouluperäistä ahdistusta yllä. Nyt on vapaa olo hengittää ja ajatella kivoja asioita. Eikä tartte pelätä elämän olevan taas pian vain herätyskellon soimista aamuisin.
      Kahvi aiheuttaa kyllä ahdistusta ja nälkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2558
    2. 135
      1964
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1291
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1286
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1141
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1133
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1122
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1089
    9. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1053
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1048
    Aihe