Turhaa ajan haaskausta.....kommentoimista pv toiseen jne. ?????
Tämä kolkon palstan loppuu murheellisesti.
Ajan haaskaukset ja kommentoimiset jne. , kummassakaan ei saavuteta yhtään mitään
Loputonta, päämäärätöntä vaellusta.
Tätä se on kun epäilette Jumalaa.
Joudutte tappiolle ja masennutte ennemmin tai myöhemmin.
Kuljette ympyrää saapumatta minnekään.
Lopettakaa järjettömyydet!
TÄMÄ PALSTA MUISTUTTAA MURHEELLISTA PÄIVÄKIRJAA!
64
665
Vastaukset
- parempaa_kohti
Enemmän minua masensi silloin, kun kauppasin ihmisille Vartiotornia ja yritin totella "Jehovan" (= hallintoelimen) määräyksiä.
- MurheellinenTilasto
Se miten olet toiminut JT keskuudessa, samat asiat löytyy Raamatusta.
Tämän vahvistaa Raamatun sana.
Olet jättänyt Raamattuun tutustumisen muille JT:lle???? - parempaa_kohti
MurheellinenTilasto kirjoitti:
Se miten olet toiminut JT keskuudessa, samat asiat löytyy Raamatusta.
Tämän vahvistaa Raamatun sana.
Olet jättänyt Raamattuun tutustumisen muille JT:lle????"Olet jättänyt Raamattuun tutustumisen muille JT:lle???? "
Päin vastoin. Vasta tutkittuani Raamattua ilman Vartiotorni-seuran "ohjausta" olen alkanut ymmärtää sitä. - MurheellinenTilasto
parempaa_kohti kirjoitti:
"Olet jättänyt Raamattuun tutustumisen muille JT:lle???? "
Päin vastoin. Vasta tutkittuani Raamattua ilman Vartiotorni-seuran "ohjausta" olen alkanut ymmärtää sitä.Jos tulkitset Raamattua siten, että se on vastainen JT uskomuksille, olet menossa pahasti metsään.
Olet tekemässä Raamatunkirjoittajista suuria valehtelijoita!!! - parempaa_kohti
Jos tulkitset Raamattua siten, että se on vastainen JT uskomuksille, olet menossa pahasti metsään.
Olet tekemässä Raamatunkirjoittajista suuria valehtelijoita!!!Vartiotorni-seura tässä Raamattua vääristelee. "Tämä sukupolvi ei katoa", sanoi Jeesus raamatunkirjoittajan mukaan. Vt-seura on vääntänyt Jeesuksen sanat niin, että kuulijoidensa sijaan hän mukamas viittaisi kaksi vuosituhatta myöhemmin elävään, kahdesta osittain samanaikaisesti elävästä voideltujen ryhmästä koostuvaan "sukupolveen". Ajattelitko uskoa kyseisen opin ja suositella sitä muillekin?
- MurheellinenTilasto
Vartiotorni-seura tässä Raamattua vääristelee. "Tämä sukupolvi ei katoa", sanoi Jeesus raamatunkirjoittajan mukaan. Vt-seura on vääntänyt Jeesuksen sanat niin, että kuulijoidensa sijaan hän mukamas viittaisi kaksi vuosituhatta myöhemmin elävään, kahdesta osittain samanaikaisesti elävästä voideltujen ryhmästä koostuvaan "sukupolveen". Ajattelitko uskoa kyseisen opin ja suositella sitä muillekin?
Viittaat ilmeisesti Matteus 24:34
JT ovat oikeassa, sen vahvistaa Johannes 14:19
Myös Matteus luku 24 pitää ymmärtää kokonaisuutena, siitä on kyse. - parempaa_kohti
Viittaat ilmeisesti Matteus 24:34
JT ovat oikeassa, sen vahvistaa Johannes 14:19
Myös Matteus luku 24 pitää ymmärtää kokonaisuutena, siitä on kyse.Niin viittaan, ja siihen, kenelle Jeesus sanansa sanoi.
Matt. 24:29 Mutta kohta noiden päivien ahdingon jälkeen aurinko pimenee eikä kuu anna valoaan. Tähdet putoavat taivaalta ja taivaiden voimat järkkyvät.
30 Silloin taivaalle ilmestyy Ihmisen Pojan merkki. Kaikki maan sukukunnat puhkeavat valituksiin, kun näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.
31 Suuren torven soidessa hän lähettää enkelinsä neljälle ilmansuunnalle kokoamaan kaikkialta, maan kaikista ääristä ne, jotka hän on valinnut.
"Noiden päivien ahdinko" jakeessa 29 yleensä tulkitaan Jerusalemin hävitykseksi vuonna 70. Ihmisen Pojan merkin, ja kaiken muun, piti tapahtua kohta sen jälkeen. Vieläkin jotkut odottelevat. - MurheellinenTilasto
Niin viittaan, ja siihen, kenelle Jeesus sanansa sanoi.
Matt. 24:29 Mutta kohta noiden päivien ahdingon jälkeen aurinko pimenee eikä kuu anna valoaan. Tähdet putoavat taivaalta ja taivaiden voimat järkkyvät.
30 Silloin taivaalle ilmestyy Ihmisen Pojan merkki. Kaikki maan sukukunnat puhkeavat valituksiin, kun näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.
31 Suuren torven soidessa hän lähettää enkelinsä neljälle ilmansuunnalle kokoamaan kaikkialta, maan kaikista ääristä ne, jotka hän on valinnut.
"Noiden päivien ahdinko" jakeessa 29 yleensä tulkitaan Jerusalemin hävitykseksi vuonna 70. Ihmisen Pojan merkin, ja kaiken muun, piti tapahtua kohta sen jälkeen. Vieläkin jotkut odottelevat.Luvussa puhutaan sukupolvesta, se kertoo myös mistä sukupolvesta on kyse.....se voi olla meidän aikainen sukupolvi.
- ihanselvää
Luvussa puhutaan sukupolvesta, se kertoo myös mistä sukupolvesta on kyse.....se voi olla meidän aikainen sukupolvi.
ei voi. osan jeesuksen seuraajista tuli olla elossa häneen paluunsa aikaan
- MurheellinenTilasto
ihanselvää kirjoitti:
Lue se Matt. 24. luku alusta loppuun, se toteaa, että olet pihalla kuin lumiukko.
Tyypillistä Raamatun lukemista...….takerrutaan yhteen ainoaan sanaan "sukupolvi". ihanselvää kirjoitti:
ihanselvää 19.11.2018 14:14
<>ei voi. osan jeesuksen seuraajista tuli olla elossa häneen paluunsa aikaan><
Samoin mm. ylipapin tuli Jeesuksen sanojen mukaan olla elossa ja havaita Jeesuksen paluu:
”Mutta hän oli vaiti eikä vastannut yhtään mitään. Taas ylimmäinen pappi alkoi kysyä häneltä ja sanoi hänelle: ”Oletko sinä Kristus, sen Siunatun Poika?” Silloin Jeesus sanoi: ”Olen, ja te tulette näkemään Ihmisen Pojan istuvan voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvien mukana.” (Mark. 14:61, 62 UMK)
Lisäksi Ilmestyskirjan kirjoitusajankohtana lupaillaan melkoisen toivorikkaasti Jeesuksen lävistäneidenkin olevan elossa:
"Katso! Hän tulee pilvien mukana, ja jokainen silmä tulee näkemään hänet, nekin jotka hänet ovat lävistäneet; ja kaikki maan heimot tulevat lyömään itseään murheesta hänen takiaan. Niin, aamen." (Ilm. 1:7 UMK)
Paluun tuli kiistatta tapahtua kaikkein nähden, ei siis 1874 ja 1914 Vt-malliin.MurheellinenTilasto kirjoitti:
Lue se Matt. 24. luku alusta loppuun, se toteaa, että olet pihalla kuin lumiukko.
Tyypillistä Raamatun lukemista...….takerrutaan yhteen ainoaan sanaan "sukupolvi".MurheellinenTilasto 19.11.2018 14:30
<>Tyypillistä Raamatun lukemista...….takerrutaan yhteen ainoaan sanaan "sukupolvi".><
Tuo on täysin harhainen kommentti. Ei tarvitse tarttua yhteen sanaan, siis siihen joka Vt-seuralle koostuu nykyään kolmesta sukupolvesta, joista kaksi vielä elossa. Tässä Matteusta:
”Kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen, sillä totisesti minä sanon teille: te ette missään tapauksessa käy loppuun Israelin kaupunkeja, ennen kuin Ihmisen Poika saapuu.” (Matt. 10:23 UMK)
"Sillä Ihmisen Pojan on määrä tulla Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen käyttäytymisensä mukaan. Totisesti minä sanon teille, että tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät lainkaan maista kuolemaa, ennen kuin he ensin näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakunnassaan." (Matt. 16:27, 28 UMK)
Totisesti minä sanon teille: nämä kaikki tulevat tämän sukupolven päälle. (Matt. 23:36 UMK)
"Oppikaa nyt viikunapuusta kuvauksena tämä: Niin pian kuin sen nuori oksa mehevöityy ja työntää esiin lehtiä, te tiedätte, että kesä on lähellä. Samoin myös te, kun näette kaikki nämä, tietäkää, että hän on lähellä, ovilla. Totisesti minä sanon teille, että tämä sukupolvi ei missään tapauksessa katoa, ennen kuin kaikki nämä tapahtuvat. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät missään tapauksessa katoa.” (Matt. 24:34 UMK)
”Jeesus sanoi hänelle: ”Sinä itse sanoit sen. Mutta minä sanon teille: tästä lähin tulette näkemään Ihmisen Pojan istuvan voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvien päällä.”” (Matt. 26:64 UMK)
Sukupolvella Jeesus viittasi aikalaisiinsa, ei nihinkään muuhun, se on helppo havaita Matteuksesta ja muualtakin (Mark. 9:1; 13:30; 14:61, 62, Luuk. 9:27; 21:32)- parempaa_kohti
Luvussa puhutaan sukupolvesta, se kertoo myös mistä sukupolvesta on kyse.....se voi olla meidän aikainen sukupolvi.
Se ei voinut olla meidän aikamme sukupolvi, sillä "tämä sukupolvi" esiintyy useassa kohtaa Jeesuksen opetuksessa ja hän viittaa sillä oman aikansa ihmisiin. Esimerkiksi seuraavassa kohdassa tämä on aivan selvää:
Matt. 17:17 Silloin Jeesus sanoi: "Voi tätä epäuskoista ja kieroutunutta sukupolvea! Kuinka kauan minun vielä on oltava teidän keskuudessanne? Kuinka kauan minun pitää kestää teitä? Tuokaa poika tänne."
Ja miksi Jeesus olisi puhunut sijan valmistamisesta ja opetuslasten noutamisesta luokseen, jos hän ajatteli palaavansa vasta vuosisatojen tai -tuhansien kuluttua?
Joh. 14:3 Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen. - MurheellinenTilasto
Se ei voinut olla meidän aikamme sukupolvi, sillä "tämä sukupolvi" esiintyy useassa kohtaa Jeesuksen opetuksessa ja hän viittaa sillä oman aikansa ihmisiin. Esimerkiksi seuraavassa kohdassa tämä on aivan selvää:
Matt. 17:17 Silloin Jeesus sanoi: "Voi tätä epäuskoista ja kieroutunutta sukupolvea! Kuinka kauan minun vielä on oltava teidän keskuudessanne? Kuinka kauan minun pitää kestää teitä? Tuokaa poika tänne."
Ja miksi Jeesus olisi puhunut sijan valmistamisesta ja opetuslasten noutamisesta luokseen, jos hän ajatteli palaavansa vasta vuosisatojen tai -tuhansien kuluttua?
Joh. 14:3 Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen.Mikä on epäselvää raamatunjakeissa???
- parempaa_kohti
Mikä on epäselvää raamatunjakeissa???
Kysy tuota itseltäsi, minulle tämä on selvää.
- luitkolainkaan
Mikä on epäselvää raamatunjakeissa???
Tuli sen verran monta raamatunkohtaa, että putosit kärryiltä? Ei se mitään, lue ne uudelleen ja ajatuksella.
Uusi testamentti on piukassa kohtia, jotka osoittavat Jeesuksen sanat h ä n e n s e u r a a ji l l e e n, ei meille eikä kenellekään muulle. On vain pettymysten huonoa sietokykyä olla kohtaamatta tosiasioita. Mutta ehkä se joskus sinullekin valkenee.
- VapahtajaOletSinä
Murheellista on joo. Vuodesta toiseen vouhkataan perimätiedon perusteella jumalasta vaikka partakarvaakaan ei ole nähty.
Usko tai elä.- MurheellinenTilasto
Mitä järkeä on kallistua sinun kantaasi......kaikki mitä näemme on lähtenyt liikkeelle tyhjästä.
Tämän pv tekniikka on kumonnut aikoja sitten sen mahdottomuuden, että tyhjästä ei synny mitään.
Toista se oli noin 200 vuotta sitten, mutta ei tänä pv enää.
MurhellinenTilasto 18.11.2018 22:35
<>Turhaa ajan haaskausta.....kommentoimista pv toiseen jne. ?????><
Nimenomaan turhat (luetaan perusteettomat) kommentit voisi jättää pois. Toisaalta voi niitä jatkaakin jos mielii luoda mahdollisimman sekoa kuvaa jehovantodistajuudesta.
<>Tätä se on kun epäilette Jumalaa.><
Sehän ei ole jumalan vika, vaan niiden jotka perusteettomasti toistelevat Raamatun oletetun jumalan menneitä, nykyisiä ja tulevia askareita.
<>Lopettakaa järjettömyydet!><
En nyt muista, että olisit yhteenkään asiaan paneutunut perustellen, mielentöntä majuskelivouhkaamista perustelemattomilla väitteillä. Mitään vahinkoa en uskoisi syntyvän jos sellainen järjettömyys jäisi pois.- MurheellinenTilasto
Olet sokea Jumalan menneille askareille (mitä loi ) jotka vaikuttavat tänään ja tulevaisuudessakin.
Ilman Jumalan vaikutusta, sinua ei olisi, eikä mitään muutakaan.
Urpo pitää olla jos ei näin yksinkertaista asiaa tajua. MurheellinenTilasto kirjoitti:
Olet sokea Jumalan menneille askareille (mitä loi ) jotka vaikuttavat tänään ja tulevaisuudessakin.
Ilman Jumalan vaikutusta, sinua ei olisi, eikä mitään muutakaan.
Urpo pitää olla jos ei näin yksinkertaista asiaa tajua.MurheellinenTilasto 18.11.2018 23:58
<>Olet sokea Jumalan menneille askareille (mitä loi )...><
Mielelläni tuollaiselle jumalalle, koska koen eläväni pyöreähköllä maapallolla, joka kiertaa aurinkoa.
<>... jotka vaikuttavat tänään ja tulevaisuudessakin.><
En tunne mitään kaihoa Raamatun jumalan luomaan litteään maahan, jota suojaavassa kiinteässä taivaanvahvuudessa on auringon näkyvä liikerata.
<>Ilman Jumalan vaikutusta, sinua ei olisi, eikä mitään muutakaan.
Urpo pitää olla jos ei näin yksinkertaista asiaa tajua.><
Kyllä se nyt on tässä urpo, joka toistelee tuollaista perustelematonta juttua ja ilmeisen vakavissaan.- MurheellinenTilasto
Hasta_luego kirjoitti:
MurheellinenTilasto 18.11.2018 23:58
<>Olet sokea Jumalan menneille askareille (mitä loi )...><
Mielelläni tuollaiselle jumalalle, koska koen eläväni pyöreähköllä maapallolla, joka kiertaa aurinkoa.
<>... jotka vaikuttavat tänään ja tulevaisuudessakin.><
En tunne mitään kaihoa Raamatun jumalan luomaan litteään maahan, jota suojaavassa kiinteässä taivaanvahvuudessa on auringon näkyvä liikerata.
<>Ilman Jumalan vaikutusta, sinua ei olisi, eikä mitään muutakaan.
Urpo pitää olla jos ei näin yksinkertaista asiaa tajua.><
Kyllä se nyt on tässä urpo, joka toistelee tuollaista perustelematonta juttua ja ilmeisen vakavissaan.Ihmisessä on 37 biljoonaa solua.
Mistä ihminen ne sai?
Sinusta olisi hyvää ainesta alkaa koomikoksi! MurheellinenTilasto kirjoitti:
Ihmisessä on 37 biljoonaa solua.
Mistä ihminen ne sai?
Sinusta olisi hyvää ainesta alkaa koomikoksi!MurheellinenTilasto 19.11.2018 5:16
<>Ihmisessä on 37 biljoonaa solua.
Mistä ihminen ne sai?><
Jos tarkoitat elämän alkua, niin sitä ei tiedetä muissa kuin taikauskopiireissä.- MurheellinenTilasto
Hasta_luego kirjoitti:
MurheellinenTilasto 19.11.2018 5:16
<>Ihmisessä on 37 biljoonaa solua.
Mistä ihminen ne sai?><
Jos tarkoitat elämän alkua, niin sitä ei tiedetä muissa kuin taikauskopiireissä.Taikomallako ihmiseen tuli mm. 37 biljoonaa solua.
Käveleppäs kuule peilin eteen ja kysy itseltäsi, tuliko ensimmäinen ihminen maailmaan (Aatami) taikomalla. Aatami oli samaa luuta ja naahkaa jne. kanssasi.
Jos vastaat itsellesi, että kyllä.
Silloin olet erittäin hyvää ainesta stand Up-koomikoksi. - Kiinnostastietää
Taikomallako ihmiseen tuli mm. 37 biljoonaa solua.
Käveleppäs kuule peilin eteen ja kysy itseltäsi, tuliko ensimmäinen ihminen maailmaan (Aatami) taikomalla. Aatami oli samaa luuta ja naahkaa jne. kanssasi.
Silloin olet erittäin hyvää ainesta stand Up-koomikoksi.Miten se "tämä sukupolvi" lasketaan.
Taikomallako ihmiseen tuli mm. 37 biljoonaa solua.
Silloin olet erittäin hyvää ainesta stand Up-koomikoksi.MurheellinenTilasto 19.11.2018 14:37
<>Taikomallako ihmiseen tuli mm. 37 biljoonaa solua.><
Näin asiaa taikauskopiireissä esitetään vakavalla naamalla,- MurheellinenTilasto
Kiinnostastietää kirjoitti:
Miten se "tämä sukupolvi" lasketaan.
Tapahtumista
- MurheellinenTilasto
Hasta_luego kirjoitti:
MurheellinenTilasto 19.11.2018 14:37
<>Taikomallako ihmiseen tuli mm. 37 biljoonaa solua.><
Näin asiaa taikauskopiireissä esitetään vakavalla naamalla,Jumalattomat kuuluu taikomispiireihin......mikä heidän päänsä on lahottanut?
Jumalattomat kuuluu taikomispiireihin......mikä heidän päänsä on lahottanut?
MurheellinenTilasto 19.11.2018 17:20
<>Jumalattomat kuuluu taikomispiireihin......mikä heidän päänsä on lahottanut?><
Muiden asioiden ohella sulla on jälleen logiikka kateissa. Jos henkilö ei usko jumaliin, hän ei myöskään usko jumaltaikoihin.- MurheellinenTilasto
Hasta_luego kirjoitti:
MurheellinenTilasto 19.11.2018 17:20
<>Jumalattomat kuuluu taikomispiireihin......mikä heidän päänsä on lahottanut?><
Muiden asioiden ohella sulla on jälleen logiikka kateissa. Jos henkilö ei usko jumaliin, hän ei myöskään usko jumaltaikoihin.Jos ihminen, kuten sinkin, ei usko Jumalaan, täytyy olla vajaaälyinen.
Maailma on täynnä luomisen ihmeitä, jos kumoaa ne sanomalla, ettei ole mitään todisteita tai vetoaa johonkin muuhun selityksiin, on tosi tyhmä!
Huomioitavaa on myös se, että Raamattu todistaa itse itsensä.
Arkeologia vahvistaa Raamatun historiaa vuosittain, tapahtumista, Raamatussa mainituista paikoista, Raamatussa mainituista henkilöistä jne.
EPÄUSKOLLE EI OLE MITÄÄN JÄRKEVÄÄ PERUSTETTA!!!
Useimmat raamatunvastustajat ovat homoseksuaalit ja boheemin elämän kannattajat - tapahtumiakerrassaan
Tapahtumista
Olisiko se, "se sukupolvi joka näki ensimmäisen maailmansodan ja oli ymmärrys iässä sen nähdessään, ei missään tapauksessa tule katoamaan ennen kuin harmagedon tulee". Tai 1968: "tajuatteko nuoret ettette tule näkemään vanhuutta ennen kuin harmagedon tulee".
Nämä tapahtumatko? - Kiinnostastietää
Tapahtumista
Mistä tapahtumista, en nyt ymmärrä.
Milloin se sukupolvi alkoi, onko joku vuosi. MurheellinenTilasto kirjoitti:
Jos ihminen, kuten sinkin, ei usko Jumalaan, täytyy olla vajaaälyinen.
Maailma on täynnä luomisen ihmeitä, jos kumoaa ne sanomalla, ettei ole mitään todisteita tai vetoaa johonkin muuhun selityksiin, on tosi tyhmä!
Huomioitavaa on myös se, että Raamattu todistaa itse itsensä.
Arkeologia vahvistaa Raamatun historiaa vuosittain, tapahtumista, Raamatussa mainituista paikoista, Raamatussa mainituista henkilöistä jne.
EPÄUSKOLLE EI OLE MITÄÄN JÄRKEVÄÄ PERUSTETTA!!!
Useimmat raamatunvastustajat ovat homoseksuaalit ja boheemin elämän kannattajatMurheellinenTilasto 19.11.2018 18:08
<>Jos ihminen, kuten sinkin, ei usko Jumalaan, täytyy olla vajaaälyinen.><
Onko se sinulta jehovantodistajana pois?
<>Maailma on täynnä luomisen ihmeitä...><
No jos on täynnä, niin kerro alkuun yksi, mutta asiallisesti perusteltuna
<>Huomioitavaa on myös se, että Raamattu todistaa itse itsensä.><
Aikuisten oikeassa keskustelussa tuolle väitteelle on ihan nimityskin:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kehäpäätelmä
Jos tuosta haluat kuitenkin pitää kiinni, niin sinulle Koraani todistaa itse itsensä, meidän Kalevalasta puhumattakaan.
<>Arkeologia vahvistaa Raamatun historiaa vuosittain, tapahtumista, Raamatussa mainituista paikoista, Raamatussa mainituista henkilöistä jne.
EPÄUSKOLLE EI OLE MITÄÄN JÄRKEVÄÄ PERUSTETTA!!!><
Luominen, vedenpaisumus sekä erämaavaellust ovat tarua ja itse asiassa mahdottomuuksia. Mutta lohtua voi hakea siitä, että aivan kaikki Raamatun kertoma ei ole tarua.
<>Useimmat raamatunvastustajat ovat homoseksuaalit ja boheemin elämän kannattajat><
Kun tuon noinkin hyvin tiedät, niin aika erikoisissa piireissä liikut ollaksesi jehovantodistaja.tapahtumiakerrassaan kirjoitti:
Olisiko se, "se sukupolvi joka näki ensimmäisen maailmansodan ja oli ymmärrys iässä sen nähdessään, ei missään tapauksessa tule katoamaan ennen kuin harmagedon tulee". Tai 1968: "tajuatteko nuoret ettette tule näkemään vanhuutta ennen kuin harmagedon tulee".
Nämä tapahtumatko?tapahtumiakerrassaan 19.11.2018 18:12
<>Olisiko se, "se sukupolvi joka näki ensimmäisen maailmansodan ja oli ymmärrys iässä sen nähdessään, ei missään tapauksessa tule katoamaan ennen kuin harmagedon tulee".><
Ei se ollut kyseinen sukupolvi. Alkuperäistä 1968-ymmärrysikää (15 vuotta) laskettiin vuonna 1981 viidellä vuodella , jotta aikaa voitettaisiin, joten taas oli uusi 1914-sukupolvi. Lopulta vuonna 1984 ymmärryikävaatimus poistettiin ja saatiin aikaan taas uusi sukupolvi, jota markkinoitiin valehtelemalla (ainakin kiepparitasolla seurakunnissa), ettei koskaan ole edellytettykään ymmärrysikää. Lopultahan ko. sukupolvi haudattiin vuoden 1995 oppimuutoksella ja etenkin Euroopassa jt-jäsenmäärä laski, koska maailmanloppu siirrettiin tavoittamattomiin.
<> Tai 1968: "tajuatteko nuoret ettette tule näkemään vanhuutta ennen kuin harmagedon tulee".
Nämä tapahtumatko?><
Jees, tuolloin olin hieman yli kaksikymppinen ja minut oli painostettu uskomaan moiseen amerikkalaiseen huijaukseen, nyt olen hieman vanhempi ja hieman viisampi asian suhteen.- mahdollisuus_
Hasta_luego kirjoitti:
tapahtumiakerrassaan 19.11.2018 18:12
<>Olisiko se, "se sukupolvi joka näki ensimmäisen maailmansodan ja oli ymmärrys iässä sen nähdessään, ei missään tapauksessa tule katoamaan ennen kuin harmagedon tulee".><
Ei se ollut kyseinen sukupolvi. Alkuperäistä 1968-ymmärrysikää (15 vuotta) laskettiin vuonna 1981 viidellä vuodella , jotta aikaa voitettaisiin, joten taas oli uusi 1914-sukupolvi. Lopulta vuonna 1984 ymmärryikävaatimus poistettiin ja saatiin aikaan taas uusi sukupolvi, jota markkinoitiin valehtelemalla (ainakin kiepparitasolla seurakunnissa), ettei koskaan ole edellytettykään ymmärrysikää. Lopultahan ko. sukupolvi haudattiin vuoden 1995 oppimuutoksella ja etenkin Euroopassa jt-jäsenmäärä laski, koska maailmanloppu siirrettiin tavoittamattomiin.
<> Tai 1968: "tajuatteko nuoret ettette tule näkemään vanhuutta ennen kuin harmagedon tulee".
Nämä tapahtumatko?><
Jees, tuolloin olin hieman yli kaksikymppinen ja minut oli painostettu uskomaan moiseen amerikkalaiseen huijaukseen, nyt olen hieman vanhempi ja hieman viisampi asian suhteen.Katsokaa tulevaisuuteen, älkää menneeseen. Kaikella on tarkoituksensa. Eihän aika ole mihinkään loppunut. Tiedämme sen, että ihminen ei tule saamaan rauhaa ja turvallisuutta omassa viisaudessaan. Joten ainoa ratkaisija on kaikkivaltias Jumala, kaiken rakentaja. Hebrealaisille 3: 4: "Jokainen huone on tietenkin jonkun rakentama, mutta kaiken rakentaja on Jumala." Yksinkertainen totuus.
Samoin 2. Piet. 3: 9: "Jehova ei ole hidas lupauksensa suhteen, niinkuin jotkut pitävät sitä hitautena, vaan hän on kärsivällinen teitä kohtaan, koska hän ei halua kenenkään tuhoutuvan, vaan haluaa kaikkien pääsevän katumukseen." Olkaamme kiitollisia Jumalan kärsivällisyydestä. Olemme vielä elossa ja mahdollisuus toimia oikein on vielä mahdollista.
Jumalan lupaukset täyttyvät varmasti. - uuuu5
Hasta_luego kirjoitti:
tapahtumiakerrassaan 19.11.2018 18:12
Nämä tapahtumatko?><
Jees, tuolloin olin hieman yli kaksikymppinen ja minut oli painostettu uskomaan moiseen amerikkalaiseen huijaukseen, nyt olen hieman vanhempi ja hieman viisampi asian suhteen.Maailma ei pyöri omien toiveittesi ympärillä. On kysymys paljon suuremmista asioista, mitä 50 vuotta on kaikkeudessa? Ohimenevä tuokio.
- huomautus
mahdollisuus_ kirjoitti:
Katsokaa tulevaisuuteen, älkää menneeseen. Kaikella on tarkoituksensa. Eihän aika ole mihinkään loppunut. Tiedämme sen, että ihminen ei tule saamaan rauhaa ja turvallisuutta omassa viisaudessaan. Joten ainoa ratkaisija on kaikkivaltias Jumala, kaiken rakentaja. Hebrealaisille 3: 4: "Jokainen huone on tietenkin jonkun rakentama, mutta kaiken rakentaja on Jumala." Yksinkertainen totuus.
Samoin 2. Piet. 3: 9: "Jehova ei ole hidas lupauksensa suhteen, niinkuin jotkut pitävät sitä hitautena, vaan hän on kärsivällinen teitä kohtaan, koska hän ei halua kenenkään tuhoutuvan, vaan haluaa kaikkien pääsevän katumukseen." Olkaamme kiitollisia Jumalan kärsivällisyydestä. Olemme vielä elossa ja mahdollisuus toimia oikein on vielä mahdollista.
Jumalan lupaukset täyttyvät varmasti."Jumalan lupaukset täyttyvät varmasti. "
Niin kauan kuin ensimmäistäkään (1.) todistetta ei ole esitetty, tällainen vakuuttelu = ∅. mahdollisuus_ kirjoitti:
Katsokaa tulevaisuuteen, älkää menneeseen. Kaikella on tarkoituksensa. Eihän aika ole mihinkään loppunut. Tiedämme sen, että ihminen ei tule saamaan rauhaa ja turvallisuutta omassa viisaudessaan. Joten ainoa ratkaisija on kaikkivaltias Jumala, kaiken rakentaja. Hebrealaisille 3: 4: "Jokainen huone on tietenkin jonkun rakentama, mutta kaiken rakentaja on Jumala." Yksinkertainen totuus.
Jumalan lupaukset täyttyvät varmasti.mahdollisuus_ 19.11.2018 21:58
<>Katsokaa tulevaisuuteen, älkää menneeseen.<>
Nimenomaan, ja oppien menneistä jumalasekoiluista.
<>Kaikella on tarkoituksensa. ><
Näin saattaa hyvinkin olla, mulla on tosin paljon aukkoja noiden tarkoitusten suhteen, esimerkiks uskonnoissa.
<>Eihän aika ole mihinkään loppunut.><
Ei, vaikka joillakin on lopun aika meneillään ja raamatunporukalla oli menossa aikojen loppukausi.
<>Tiedämme sen, että ihminen ei tule saamaan rauhaa ja turvallisuutta omassa viisaudessaan. Joten ainoa ratkaisija on kaikkivaltias Jumala...><
Tuota en tiedoksi luokittelisi, enemmän harhaksi. Jos sulla on faktista tietoa, niin lataa ihmeessä.
<>Olkaamme kiitollisia Jumalan kärsivällisyydestä.<>
Sitä kiitollisuutta uskovaiset saavat jodlailla maailnman tappiin, mutta Raamatun Jeesus ei sillä palaa, huijari mikä huijarei.uuuu5 kirjoitti:
Maailma ei pyöri omien toiveittesi ympärillä. On kysymys paljon suuremmista asioista, mitä 50 vuotta on kaikkeudessa? Ohimenevä tuokio.
uuuu5 19.11.2018 22:03
<>Maailma ei pyöri omien toiveittesi ympärillä.><
Tämän olen ymmärtänyt oikein hyvin ja vähintään yhtä hyvin ymmärrän, ettei maailma pyöri Vt-seuran valehtelevan hallintoelimen ympärillä.
<> On kysymys paljon suuremmista asioista, mitä 50 vuotta on kaikkeudessa? Ohimenevä tuokio.<>
Niinpä, mutta todellisuus ei maistu uskiksille, se on lähinnä myrkkyä ja sitä kartetaan.huomautus kirjoitti:
"Jumalan lupaukset täyttyvät varmasti. "
Niin kauan kuin ensimmäistäkään (1.) todistetta ei ole esitetty, tällainen vakuuttelu = ∅.huomautus 19.11.2018 22:10
<>Niin kauan kuin ensimmäistäkään (1.) todistetta ei ole esitetty, tällainen vakuuttelu = ∅.><
Muistelkaamme tätäkin (oletetun) luojan piikkiin laitettua lupausta:
”Miksi Herätkää lehteä julkaistaan. HERÄTKÄÄ! on tarkoitettu koko perheen valistukseksi. Se auttaa selviytymään nykyajan ongelmista. Se selostaa uutisia, se kertoo monien maiden ihmisistä, se tarkastelee uskontoa ja tiedettä. Mutta se menee pitemmälle. Se tunkeutuu pinnan alle ja osoittaa ajankohtaisten tapahtumien todellisen merkityksen. Silti se pysyy aina poliittisesti puolueettomana eikä korota mitään rotua toisten yläpuolelle. Mikä tärkeitä, tämä lehti rakentaa luottamusta siihen Luojan lupaukseen, että rauhaisa ja turvallinen uusi maailma tulee ennen kuin se sukupolvi, joka näki vuoden 1914 tapahtumat, katoaa.” (Herätkää! 22. huhtikuuta 1994)
Se kuihtui yhdessä Vt-oppimuutoksessa tällaiseksi:
”Tätä lehteä julkaistaan koko perheen valistukseksi. Se auttaa selviytymään nykyajan ongelmista. Se selostaa uutisia, se kertoo monien maiden ihmisistä, se tarkastelee uskontoa ja tiedettä. Mutta se menee pitemmälle. Se tunkeutuu pinnan alle ja osoittaa ajankohtaisten tapahtumien todellisen merkityksen. Silti se pysyy aina poliittisesti puolueettomana eikä korota mitään rotua toisten yläpuolelle. Mikä tärkeitä, tämä lehti rakentaa luottamusta siihen Luojan lupaukseen, että rauhaisa ja turvallinen uusi maailma on korvaamaisillaan nykyisen pahan, laittoman asiainjärjestelmän.” (Herätkää! 4. kesäkuuta 2006)
Nyt piikki on auki ja aikaa on nyt enemmän kuin uskottavuutta.- uuuu5
Hasta_luego kirjoitti:
huomautus 19.11.2018 22:10
<>Niin kauan kuin ensimmäistäkään (1.) todistetta ei ole esitetty, tällainen vakuuttelu = ∅.><
”Miksi Herätkää lehteä julkaistaan. HERÄTKÄÄ! on tarkoitettu koko perheen valistukseksi. Se auttaa selviytymään nykyajan ongelmista. Se selostaa uutisia, se kertoo monien maiden ihmisistä, se tarkastelee uskontoa ja tiedettä. Mutta se menee pitemmälle. Se tunkeutuu pinnan alle ja osoittaa ajankohtaisten tapahtumien todellisen merkityksen. Silti se pysyy aina poliittisesti puolueettomana eikä korota mitään rotua toisten yläpuolelle. Mikä tärkeitä, tämä lehti rakentaa luottamusta siihen Luojan lupaukseen, että rauhaisa ja turvallinen uusi maailma tulee ennen kuin se sukupolvi, joka näki vuoden 1914 tapahtumat, katoaa.” (Herätkää! 22. huhtikuuta 1994)
”Tätä lehteä julkaistaan koko perheen valistukseksi. Se auttaa selviytymään nykyajan ongelmista. Se selostaa uutisia, se kertoo monien maiden ihmisistä, se tarkastelee uskontoa ja tiedettä. Mutta se menee pitemmälle. Se tunkeutuu pinnan alle ja osoittaa ajankohtaisten tapahtumien todellisen merkityksen. Silti se pysyy aina poliittisesti puolueettomana eikä korota mitään rotua toisten yläpuolelle. Mikä tärkeitä, tämä lehti rakentaa luottamusta siihen Luojan lupaukseen, että rauhaisa ja turvallinen uusi maailma on korvaamaisillaan nykyisen pahan, laittoman asiainjärjestelmän.” (Herätkää! 4. kesäkuuta 2006)
Nyt piikki on auki ja aikaa on nyt enemmän kuin uskottavuutta.Kyllä kai sinulle on ollut mahdollisuus ottaa selvää asioista. Tuskin uskoisit, vaikka enkeli taivaasta tulisi selvittämään.
Raamattu puhuu uskon puutteesta helposti kietovana syntinä. Heb. 12:1 "Niinpä siis, koska ympärillämme on näin suuri pilvi todistajia, pankaamme pois jokainen paino ja meidät helposti kietova synti ja juoskaamme kestävinä eteemme asetettu kilpajuoksu." uuuu5 kirjoitti:
Kyllä kai sinulle on ollut mahdollisuus ottaa selvää asioista. Tuskin uskoisit, vaikka enkeli taivaasta tulisi selvittämään.
Raamattu puhuu uskon puutteesta helposti kietovana syntinä. Heb. 12:1 "Niinpä siis, koska ympärillämme on näin suuri pilvi todistajia, pankaamme pois jokainen paino ja meidät helposti kietova synti ja juoskaamme kestävinä eteemme asetettu kilpajuoksu."uuuu5 19.11.2018 23:35
<>Kyllä kai sinulle on ollut mahdollisuus ottaa selvää asioista.><
Olen ottanut sen verran selvää, että jehovantodistajat eivät pääsääntöisesti lähde edes oikomaan esittämiäni asioita.
<> Tuskin uskoisit, vaikka enkeli taivaasta tulisi selvittämään. ><
Minusta on väärin pitää minua ääliönä vain sillä perusteela, että olen entinen jehovantodistaja. Riittää ihan hyvin kun kuka tahansa, vaikka sinä, ryhtyy kriittiseen keskusteluun ja vastaa kysymyksiin. On tarpeetonta heittäytyä kädettömäksi ja siunailla taivaita bapuun.
<>Raamattu puhuu...><
Tottamooses Raamattu puhuu, mutta sinä ja kaltaisesi eivät halua keskustella ja puhua kuin teille sopivista aiheista. Hienoa, että toit taas esille sen, että uskis haluaa keskustella omilla termeillään ja omista lähtökohdistaan, logiikka ja rehellisyys olisi laitettava sivuun.- huomautus
uuuu5 kirjoitti:
Kyllä kai sinulle on ollut mahdollisuus ottaa selvää asioista. Tuskin uskoisit, vaikka enkeli taivaasta tulisi selvittämään.
Raamattu puhuu uskon puutteesta helposti kietovana syntinä. Heb. 12:1 "Niinpä siis, koska ympärillämme on näin suuri pilvi todistajia, pankaamme pois jokainen paino ja meidät helposti kietova synti ja juoskaamme kestävinä eteemme asetettu kilpajuoksu.""Tuskin uskoisit, vaikka enkeli taivaasta tulisi selvittämään. "
Minä ainakin uskoisin.
Tuskin kuitenkaan veikkaan väärin jos sanon, ettei enkeli taivaasta tule selittämään, mutta sen sijaan voin jatkossakin odottaa uskovaisilta asiakysymysten kiertelyä ja asenteestani syyllistämistä? huomautus kirjoitti:
"Tuskin uskoisit, vaikka enkeli taivaasta tulisi selvittämään. "
Minä ainakin uskoisin.
Tuskin kuitenkaan veikkaan väärin jos sanon, ettei enkeli taivaasta tule selittämään, mutta sen sijaan voin jatkossakin odottaa uskovaisilta asiakysymysten kiertelyä ja asenteestani syyllistämistä?huomautus 20.11.2018 0:07
<>Minä ainakin uskoisin.><
Mulla on sellainen lähtökohta tuohon, että mukana pitää olla filmiryhmä ja nippu kavereita, joihin luotan. Sitten jatkan juttua vaikka oletetun todellisen Jeesuksen kanssa.
<>Tuskin kuitenkaan veikkaan väärin jos sanon, ettei enkeli taivaasta tule selittämään, mutta sen sijaan voin jatkossakin odottaa uskovaisilta asiakysymysten kiertelyä ja asenteestani syyllistämistä?><
Tämä se on kyselijän osa.- MurheellinenTilasto
Hasta_luego kirjoitti:
huomautus 20.11.2018 0:07
<>Minä ainakin uskoisin.><
Mulla on sellainen lähtökohta tuohon, että mukana pitää olla filmiryhmä ja nippu kavereita, joihin luotan. Sitten jatkan juttua vaikka oletetun todellisen Jeesuksen kanssa.
<>Tuskin kuitenkaan veikkaan väärin jos sanon, ettei enkeli taivaasta tule selittämään, mutta sen sijaan voin jatkossakin odottaa uskovaisilta asiakysymysten kiertelyä ja asenteestani syyllistämistä?><
Tämä se on kyselijän osa.Sinulla ei ole tervettä näkyä silmiesi edessä ja ellet uneksi unelmia, emme koskaan voita aineellista emmekä hengellisesti.
Israelilaiset tekivät aikoinaan näin. He kurottautuivat toivottua, mutta tuntematonta tulevaisuutta kohti jakaessaan suuria maa-alueita, jotka olivat vielä heidän vihollistensa hallussa. MurheellinenTilasto kirjoitti:
Sinulla ei ole tervettä näkyä silmiesi edessä ja ellet uneksi unelmia, emme koskaan voita aineellista emmekä hengellisesti.
Israelilaiset tekivät aikoinaan näin. He kurottautuivat toivottua, mutta tuntematonta tulevaisuutta kohti jakaessaan suuria maa-alueita, jotka olivat vielä heidän vihollistensa hallussa.MurheellinenTilasto 20.11.2018 1:08
<>Sinulla ei ole tervettä näkyä silmiesi edessä ja ellet uneksi unelmia, emme koskaan voita aineellista emmekä hengellisesti. ><
Johan jt- malliin rakkaudellisesti kerroit minulle, että olen vajaaälyinen. Kysyn toistamiseen onko vajaaälyisyyteni sinulta pois?
<<Israelilaiset tekivät aikoinaan näin. He kurottautuivat toivottua, mutta tuntematonta tulevaisuutta kohti jakaessaan suuria maa-alueita, jotka olivat vielä heidän vihollistensa hallussa.><
Jotain yhteistä tuossa kirjoittelussasi on Raamatun satuihin, anna mennä, kyllä se siitä.- Paipapum
Hasta_luego kirjoitti:
huomautus 19.11.2018 22:10
Nyt piikki on auki ja aikaa on nyt enemmän kuin uskottavuutta." Eikä korota mitään rotua toisen yläpuolelle " Jep , Rotukiihkoilu on yleinen hupi Tämänkin Opin Ihmemaassa , Suuressa Lännessä , Vaoiset herrasmiehet maailmaa ja uslonoppiejakin pyrittävät ,
Geenitutkijat sanoo , että ihminen on Laji , mutta ihmisuvussa ei ole rotuja , ; Nää Uskonoppineet puhuu nostaakseen ylipisunutta egoaan , toiseksi esim , ns, ärjestäytynyt Uskonollisuus on esim , Ameriikoissa iiketoimi sen takia , että valtio antaa verovapauden kullekinrekisteridylle uskonlahkolle , oiden takana piieksii kylmä liiketoimi
..Niinja "..." jätkäviimeistäimppuasyöyö.."
-- ..Mutta eteenpäin, - vaikka kontaten ,- vaikka täit syä ja maalima vihhaa , - sanos renki kun keskiyällä kännissä ojan pohjalla konttas - Sarimba
"Geenitutkijat sanoo , että ihminen on Laji"
-Onkos Paipapum lukenut uudesta Tiede -lehdestä, kuinka tutkijat ovat kahden naarashiiren soluista hedelmöittäneet uuden hiirialkion, joka on kehittynyt ja kasvanut hiireksi, arvaapa, lisääntymiskykyiseksikin. Paipapum kirjoitti:
" Eikä korota mitään rotua toisen yläpuolelle " Jep , Rotukiihkoilu on yleinen hupi Tämänkin Opin Ihmemaassa , Suuressa Lännessä , Vaoiset herrasmiehet maailmaa ja uslonoppiejakin pyrittävät ,
Geenitutkijat sanoo , että ihminen on Laji , mutta ihmisuvussa ei ole rotuja , ; Nää Uskonoppineet puhuu nostaakseen ylipisunutta egoaan , toiseksi esim , ns, ärjestäytynyt Uskonollisuus on esim , Ameriikoissa iiketoimi sen takia , että valtio antaa verovapauden kullekinrekisteridylle uskonlahkolle , oiden takana piieksii kylmä liiketoimi
..Niinja "..." jätkäviimeistäimppuasyöyö.."
-- ..Mutta eteenpäin, - vaikka kontaten ,- vaikka täit syä ja maalima vihhaa , - sanos renki kun keskiyällä kännissä ojan pohjalla konttasPaipapum 20.11.2018 4:58
<>...toiseksi esim , ns, ärjestäytynyt Uskonollisuus on esim , Ameriikoissa iiketoimi sen takia , että valtio antaa verovapauden kullekinrekisteridylle uskonlahkolle , oiden takana piieksii kylmä liiketoimi...><
Vt-materiaali meni maksuttomaksi kun Jimmy Swaggart joutui oikeuteen myymiensä uskonnollisten tuotteiden verotuksesta. WTBTS huomasi, että se voi olla seuraava ja laittoi painotuotteet maksuttomiksi käännytettäville. Tämän asiayhteyden vahvistaa se, että WTBTS lähetti ko. oikeudelle nk. amicus curiae -kirjeen, uskonnollista ekumeniaa kun rahasta on kyse.- MurheellinenTilasto
Hasta_luego kirjoitti:
Paipapum 20.11.2018 4:58
<>...toiseksi esim , ns, ärjestäytynyt Uskonollisuus on esim , Ameriikoissa iiketoimi sen takia , että valtio antaa verovapauden kullekinrekisteridylle uskonlahkolle , oiden takana piieksii kylmä liiketoimi...><
Vt-materiaali meni maksuttomaksi kun Jimmy Swaggart joutui oikeuteen myymiensä uskonnollisten tuotteiden verotuksesta. WTBTS huomasi, että se voi olla seuraava ja laittoi painotuotteet maksuttomiksi käännytettäville. Tämän asiayhteyden vahvistaa se, että WTBTS lähetti ko. oikeudelle nk. amicus curiae -kirjeen, uskonnollista ekumeniaa kun rahasta on kyse.Sinä vihaat JT ???????
Antoiko JT vaimo sinulle rukkaset aikoinaan, kun nyt vihoittelet pv toiseen???? MurheellinenTilasto kirjoitti:
Sinä vihaat JT ???????
Antoiko JT vaimo sinulle rukkaset aikoinaan, kun nyt vihoittelet pv toiseen????MurheellinenTilasto 20.11.2018 23:52
<>Sinä vihaat JT ???????><
Sulta on kateissa normaali keskustelu, eikä hoksaaminekaan ole ihan paikallaan. Minä en varsinaisesti vihaa tässä asiassa muuta kuin uskonnollista valehtelua. Uskikset, mm. jehovantodistajat, ovat tuon valehtelun uhreja.
><Antoiko JT vaimo sinulle rukkaset aikoinaan, kun nyt vihoittelet pv toiseen????><
Et tunnu ihan terveeltä kirjottajalta ja muutakin huomiokykyä puuttuu, mutta voin valistaa sinua, että (onneksi) en ole ollut koskaan aviossa jt:n kanss.- MurheellinenTilasto
Hasta_luego kirjoitti:
MurheellinenTilasto 20.11.2018 23:52
<>Sinä vihaat JT ???????><
Sulta on kateissa normaali keskustelu, eikä hoksaaminekaan ole ihan paikallaan. Minä en varsinaisesti vihaa tässä asiassa muuta kuin uskonnollista valehtelua. Uskikset, mm. jehovantodistajat, ovat tuon valehtelun uhreja.
><Antoiko JT vaimo sinulle rukkaset aikoinaan, kun nyt vihoittelet pv toiseen????><
Et tunnu ihan terveeltä kirjottajalta ja muutakin huomiokykyä puuttuu, mutta voin valistaa sinua, että (onneksi) en ole ollut koskaan aviossa jt:n kanss.Sinä syyllistyt uskonnolliseen valehteluun, väittämällä JT uskontoa raamatunvastaiseksi!
Olet hyvä saatanan palvelija! MurheellinenTilasto kirjoitti:
Sinä syyllistyt uskonnolliseen valehteluun, väittämällä JT uskontoa raamatunvastaiseksi!
Olet hyvä saatanan palvelija!MurheellinenTilasto 21.11.2018 2:01
<>Sinä syyllistyt uskonnolliseen valehteluun, väittämällä JT uskontoa raamatunvastaiseksi!><
Voit perustella väitteesi oikeutuksen osoittamalla, että olen väärässä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15469093/tuuban-erottaminen-soittimesta- MurheellinenTilasto
Hasta_luego kirjoitti:
MurheellinenTilasto 21.11.2018 2:01
<>Sinä syyllistyt uskonnolliseen valehteluun, väittämällä JT uskontoa raamatunvastaiseksi!><
Voit perustella väitteesi oikeutuksen osoittamalla, että olen väärässä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15469093/tuuban-erottaminen-soittimestaRaamatun sana todistaa sinut valehtelijaksi!
Raamatun sana todistaa sinut valehtelijaksi!
MurheellinenTilasto 21.11.2018 14:10
<>Raamatun sana todistaa sinut valehtelijaksi!><
Laita vaan jakeita lavaan.
- velitodistaa
Niin kylmä on yö ,jätkä viimeistä limppua syö.
- MurheellinenTilasto
Näin käy kun luopuu Jumalasta!
- Kysynpähänvaan
Näin käy kun luopuu Jumalasta!
Milloin se sukupolvi alkoi jonka kuluessa loppu tulee.
- MurheellinenTilasto
Kysynpähänvaan kirjoitti:
Milloin se sukupolvi alkoi jonka kuluessa loppu tulee.
Matteus 24. luku
- Ällistyin
Ällistyttävintä tuotantoa on vartiotorniuskonnolla oleva YK -mielipide:
”Yhdistyneet kansakunnat on todellisuudessa Jehova Jumalaa ja hänen maan päällä olevia vihkiytyneitä todistajiaan vastaan tähdätty maailmallinen liitto. Todellisuudessa se on salaliitto, jossa maailmalliset kansat panevat viisaat päänsä yhteen ja punovat juonia siitä, mitä ne voisivat tehdä Jehova Jumalan maan päällä olevaa näkyvää järjestöä vastaan. (Vartiotorni 1. syyskuuta 1987)
Mutta YK on oikeasti yhteistyöjärjestö, joka toimii jäsentensä aloitteista, muiden hyväksyttyä aloitteet äänestyksessä. YK:n perustamiskirjassa ei mainita jehovantodistajia, eikä myöskään missään aloitteessakaan.
Siten ei vartiotorniseuran kirjoitukselle ole mitään oikeita perusteita, kuten se ei ole pyrkinyt esittämäänkään.
Raamattu: Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi. 2 Moos. 20:16
Seura siis rikkoo Raamatun lakia (kuten ihmisenkin, esim. kunnianloukkaus)
Edelleen Raamattu: Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman. Matt. 5:9
Todistajien tulisi itse tehdä rauhantyötä, ollen aiheettomasti syyttämättä YK:ta. Mikä heitä estää ? Ainoa estäjä työhön ryhtymiselle ja organisoimiselle olisi vartiotorniseura.
Rauhantyö olisi vastoin lahkon toimintaa, jossa olennaista on hekumoida sodalla, sodasta oli aikoinaan vartiotornissa paljon piirroksiakin, tankkeja, atomipommiräjähdyksiä.
Ja YK perustettiin Kansainliiton seuraajaksi.
Kansainliitosta on suomalaisilla, ainakin paitsi jehovantodistajilla, hyvät muistot sikäli että kun Suomen ja Ruotsin välille nousi kiista Ahvenanmaasta, ne antoivat kiistan Kansainliiton ratkaistavaksi, sotaa ei käyty, ja Kansainliitto ratkaisi asian Suomelle.
Niin on tarkoitettu myös YK toimimaan.
Mutta vartiotorniuskonnon omistava organisaatio, vartiotorniseura, on hankkinut kirjastokortin, mitä se merkinneekään, YK:n organisaatiossa käytettäväksi.
Miksei vartiotorniseura perehtynyt YK:n tarkoitukseen, kun sen kirjastostakin kiinnostui ?
(suomi24 -foorumilta otettu) - Kysynpähänvaan
Matteus 24. luku
Niin mutta minä vuonna.
- Näinhänseon
Kysynpähänvaan kirjoitti:
Niin mutta minä vuonna.
Ei se mitään sulle vastaa, kunhan paskaa jauhaa päivästä toiseen eri nimimerkeillä.
- Kaijakulta
Ihmisen ei ole annettu sitä tietää.
Matt. 24:36 Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät taivaan enkelit eikä edes Poika, sen tietää vain Isä.
Vartiotorniseura on väärä profeetta, 5 Moos 18:20-22, kertoessaan maailmanlopusta esim. vuosille 1975 ja 1914.
Siitä on kohtalo, ilm. 20:10 Kaijakulta kirjoitti:
Ihmisen ei ole annettu sitä tietää.
Matt. 24:36 Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät taivaan enkelit eikä edes Poika, sen tietää vain Isä.
Vartiotorniseura on väärä profeetta, 5 Moos 18:20-22, kertoessaan maailmanlopusta esim. vuosille 1975 ja 1914.
Siitä on kohtalo, ilm. 20:10Kaijakulta 21.11.2018 16:54
<>Matt. 24:36 Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät taivaan enkelit eikä edes Poika, sen tietää vain Isä.><
Tuo on halpa tapa yrittää harhauttaa ja paikata Jeesuksen mokaa, jossa Jeesus asetti takarajaksi muutaman seuraajansa elinkaaren. Kyseisen jakeen päiuvä on kalenteripäivä ja hetki on vuorokaudenaika. Näin ollen jakeella ei ole mitään oleellista merkitystä Jeesuksen jullikan yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735871KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754750Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081254Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211