olenko rakastunut?...

loginomi

Apua, näin eilen Tanja Karpelan televisiouutisissa. Punaisessa paituliinissa hiuksensa vapaana ja valtoimenaan odottamassa pöyhijää! Oli kuin kanervan varpu! Mitä mä teen, voinko mä enää olla; kun laitan silmät kiinni, näen vain Tanjan ja kuulen hänen äänensä! Tälläistäkö on rakastuminen, onko tämä syvähenkisen, eternaalisen, universaalin naisen rakkauden tajuaminen vaarallista? En tahdo herätä!

9

571

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaaleat bikinit

Mieleen muistuu ne Tanjan uimapukukuvat Iltalehdessä missi ajoilta. Kyllä oli muodot kohdallaan. Hiki valuu vieläkin muistellessa..

• rakastumaan

rattijuoppoon pyrkyriin joka käyttää yleensä

miehiä ponnahduslautana uransa eteenpäin viemiseen

toki käyttää nekin varmaan sen URAA.

• tarkemmin

pelinsä pelannut vanha lepakko

• joopajoooo

oliko ironiaa, vaiko miehen vaisto? :-) Mutta nätti on, kovin nätti. Mitähän Kanervan Ile sanois ;-). Onhan Tanja Yhtä fiksu kuin NATO-liisakin.... loppu SENSUROITU.

• Uninen herännyt

Se on valtava tunne! Minäkin rakastuin erääseen mieheen, jonka hiuksia pääsin pöyhimään!

Yritä kirjoittaa Tanjalle tämän Suomi24-palstan kautta....Keskusta-palsta lienee oikea!!!!
      Jos osaat runoilla, niin herkkiä sanoja ja kiihkeää tunnetta vaan peliin! Kaikki voi olla mahdollista, ehkäpä Tanjakin haluaa välillä muuta kuin Eduskunnan tai Hallituksen miehiä...

Loginomi....kaikki peliin vaan!!
      Tarjakin flirttaa Georgelle minkä ehtii, kohta on kriisi jossain!

• Jos olo on niinkuin puulla päähän lyöty, niin et sä rakastunut ole, sua on lyöty puulla päähän.

• Kaukaa viisas

Loginomi, senkin haihatteleva sosialistirenttu. Ei hyvä heilu, jos tuollain lankeat tuohon Kepuliin maalaistyttöhön. Kohtahan jo veisaat muiden rinnalla sitä punamultaa, jossa ei mansikat, eikä edes perunat kasva. Kovasti tulet vielä katumaan, jos et mielitiettyäsi vaihda.. Kepu pettää aina... Sinun parastasi minä vain..

• loginomi

hirveen kauheen kamalasti Tanjasta, todellisesta NAISESTA, määrätietoista, itsenäisestä, aikaansaavasta, puolensapitävästä, mutta kuitenkin eteerisestä olennosta!
        Puolue on todella täysin väärä hänelle; miksi ihmeessä hän on ajautunut sikaniska-juntti-impoäijien siltarumpuporukkaan? Minun on pelastettava Tanja! Mikä mua oikein vie?

• Tanjusssshka
        loginomi kirjoitti:

hirveen kauheen kamalasti Tanjasta, todellisesta NAISESTA, määrätietoista, itsenäisestä, aikaansaavasta, puolensapitävästä, mutta kuitenkin eteerisestä olennosta!
        Puolue on todella täysin väärä hänelle; miksi ihmeessä hän on ajautunut sikaniska-juntti-impoäijien siltarumpuporukkaan? Minun on pelastettava Tanja! Mikä mua oikein vie?

Eteeriset voimat?? Mutta pysy kaukana demareista, ne on liian yksinapaisia. Jäät ilman hoitoa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4899
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3840
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      188
      3611
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3279
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1961
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      185
      1833
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1696
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1405
    Aihe