Päämamutusmediamme teki taas kaksi juttua. Toisessa kauhistellaan kuinka "syntyvyys vaan jatkaa laskemistaan". Sitähän pitää kauhistella nyt ihan joka päivä! ;-)
Toisessa jutussa toimittaja Reetta Räty oikein ihmettelee, mitä JÄRKEÄ on palauttaa työvoimaikäisiä maahantulijoita(matumiehiä), kun kerta on kuulemma kova työvoimapula? ;-)
Eikö olekin viisasta ja syvällistä nämä mamuttajatoimittajien ajatukset? ;-)
Taas YLE mamuttaa!
13
336
Vastaukset
- Vastaukset
Suomalaisten määrä on satakertaistunut runsaassa 1000 vuodessa, joten emme me mihinkään olla häviämässä lähiaikoina eikä koskaan , kuten nuo naistoimittajat luulevat.
Suomessa ei ole NYT työvoimapulaa, vaan pikemminkin suurtyöttömyys jatkuu. Muslimimatut eivät ole työperäistä maahanmuuttoa, vaan juhlapaikanhakijoita.- Kappasvuan
Nämä elämäntapatyöttömät, kaikkien alojen tumpelot taitavat olla niitä suurimpia maahanmuuton vastustajia.
Kieltämättä on syytä erottaa työperäinen maahanmuutto ja elintasosurffarit toisistaan.
Syntyvyyden parantamiseksi tulisi eläkekertymään vaikkapa puolet vaikuttaa jälkeläisten veronmaksu, ei vain oman työnantajan maksut. - Tri-Mengele
Kappasvuan kirjoitti:
Nämä elämäntapatyöttömät, kaikkien alojen tumpelot taitavat olla niitä suurimpia maahanmuuton vastustajia.
Kieltämättä on syytä erottaa työperäinen maahanmuutto ja elintasosurffarit toisistaan.
Syntyvyyden parantamiseksi tulisi eläkekertymään vaikkapa puolet vaikuttaa jälkeläisten veronmaksu, ei vain oman työnantajan maksut.Kappasvuan voisi Syntyvyyden parantamiseksi muuttaa vaikka Afrikkaan siellä sitä syntyvyyttä on
tosin joidenkin mielestä ehkä liikaakin.. - Hävetäpitää
Kappasvuan kirjoitti:
Nämä elämäntapatyöttömät, kaikkien alojen tumpelot taitavat olla niitä suurimpia maahanmuuton vastustajia.
Kieltämättä on syytä erottaa työperäinen maahanmuutto ja elintasosurffarit toisistaan.
Syntyvyyden parantamiseksi tulisi eläkekertymään vaikkapa puolet vaikuttaa jälkeläisten veronmaksu, ei vain oman työnantajan maksut.Eihän työperäistä maahanmuuttoa ole rajoitettu jos on oikeasti koulutettu mutta jos on luku ja kirjoitus taidoton mitä suomi tekee sellaisellaisilla ei mitään....
- Yle.n-annan
Usko Yleä minäkin uskon.
- Lmlmlmöm
Reetta Räty on sen näköinen nainen, että mamumiehet ovat se viimeinen oljenkorsi. Ja tuota naista pitäisi katsella ja kuunnella Uutisvuodossa.
- hallitusleikkaajakok
ainakin jos ylen ohjelmia katsoo niin puolet tuntuu suomen kansasta olevan homoja.
olisko syntyvyyden syy suurin?
Vai pitääkö joka sarjassa olla kiintiöhomo ja pakolainen? - HULLUA
Vihervasemmistolainen hulluus vain keksii tuollaisia lausuntoja matujen lobbauksessa Suomeen.
- loppusyöksyalkaa
Tätä se ”sumutus” on, Kataisen 1,8 miljoonan tulijan määrä ei ole vielä täyttynyt. Suomi ja Ruotsi kirjoittaa ainoana Euroopassa maahantulosopimuksen ja hommahan on silloin taputeltu. Voi meitä tolloja .........
Ensin pitäisi saada töitä näille kykyisille työttömille. Työttömyys ei ole vähentynyt yhtään. Jotakin rupupaikkoja ilman palkkaa on saatu aikaan tms.
- niidenlakikäyttöön
jotkut työllistyy rais.aamalla
valtio rahoittaa eikä tarvi mennä kotimaahan - RobertKinty
Suvakit taas lätisseet siellä. Ei mulla muuta.
- knknnk
Niinpä niin. Työvoimaikäisiä, kieli-, ammati-, luku- ja kirjoitustaidottomia työttömiä nuoria miehiä, joista iso osa on saapunut maahan valehtelemalla identiteettinsä, nimensä ja ikänsä. ISIS-sotilaita ja mitä ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592