Google stalkkaa

Googlestalkkaa

Oletteko huomanneet että jos olette pelanneet tunnistautuneena Veikkaukseen joko verkossa tai peliautomaatilla niin lävähtää joko fb-virtaan tai sähköpostiin peliyhtiöiden mainoksia. Siis ulkomaisia casinomainoksia. On käynyt myös niin että keskustellessa vaikkapa hammashoidosta niin pamahtaa niidenkin mainoksia. Ja tämä aina välittömästi kirjautumisen jälkeen ja pelien loputtua tai jonkin aiheen keskustelun päätteeksi. Myös puhelimeen. Kyllä google stalkkaa ja kerää dataa ja myy niitä näille firmoille. Ne tietää meistä kaiken, Pelottavaa.

11

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairaudentunto

      Taidat olla skitso. Sulla on selkeitä harhaluuloja.

      • etkö-jo-tajua-oot-pipi

        sinä siellä olet luulosairas skitso heti epäilemässä toisten huomioimia faktoja. Tollanen kahjo kun sinä on hyväuskoinen hölmö buhahahahahaaa


    • LiikaaTietoa

      Mikä vain mahdollista nykyisin. Katsopa vaikka maikkarin netistä ohjelma Mainonnan uusi aika - isoveli valvoo. Algoritmeillä tieto saadaan kerättyä sekunnin murto-osissa ja ilmeiden tunnistuskin on jo käytössä. Eiköhän Veikkaus ja muut kasinoyhtiöt käytä näitä myös ja tuskinpa aina niin eettisesti.

      • pazk-

        taitaapi olla 'tunnistus' kaikissa veikkauksen toimipisteissä, jotkut voittaa, toiset ei oikeastaan voita mitään. Etenkin 2e/panoksilla pelaavat voittavat.Maltillisesti pelaavien on turha vaivautua häviämään rahojaan, voittoja ei tule.


    • Ertf

      Puhelimen asetuksissa on puheentunnistin päällä. Google ja joka puolelle tulee mainoksia, asioista joista on juuri keskustellut. *yksi salaliittoteoria

      • ihan.faktaa.on

        Ei se ole mikään salaliittoteoria, vaan ihan faktaa jonka google on itsekin myöntänyt.

        Googlen puheentunnistus on oletusarvoisesti aina päällä, ja se osaa tunnistaa kuulemiaan sanoja. Näiden sanojen avulla sitten kohdistetaan mainontaa juuri sinulle.

        Olet hyväksynyt kyseisen toiminnan jo puhelimesi käyttöönoton yhteydessä.


      • varokaa-vaan

        jeps kaikkialla seurantaa....kuulin tapauksesta jossa eräällä henkilöllä oli outo kyhmy beffassaan. Kun ei kyennyt sitä katsomaan, otti kännykän kameralla kuvan siitä nähdäkseen mistä kyse....noh...ei kuulemma mennyt montaa minuuttia kun alkoi alushousumainoksia tunkea kännykkään.


      • fdgjdfghnk
        varokaa-vaan kirjoitti:

        jeps kaikkialla seurantaa....kuulin tapauksesta jossa eräällä henkilöllä oli outo kyhmy beffassaan. Kun ei kyennyt sitä katsomaan, otti kännykän kameralla kuvan siitä nähdäkseen mistä kyse....noh...ei kuulemma mennyt montaa minuuttia kun alkoi alushousumainoksia tunkea kännykkään.

        Joo. En tiedä mikä ongelma joillain vajakeilla on ymmärtää yksinkertainen totuus.


      • hohoohhoooo
        fdgjdfghnk kirjoitti:

        Joo. En tiedä mikä ongelma joillain vajakeilla on ymmärtää yksinkertainen totuus.

        hahahahaaa todistit juuri että sen että kaikkialla seurataan, eli säkin töpseliturpa seuraat jopa tällä palstalla. eheheheheheh


    • JohnnyTang

      Google hakukone dissaa Suomi24 jos hakusana on rokote , rokotukset ym . Algoritmiin ilmeisesti ohjelmoitu välttämään Suomi24 koska täällä on heidän mielestään liian arkaluonteisia tietoja liittyen rokotuksiin. Vaikka laittaisi hakutyökaluista viimeiset 24h tai viikko niin hakusana rokote dissaa Suomi24/terveys , sen sijaan pääosa googlen antamista hakutuloksista on selvästi pro-rokotus sisältöisiä sivuja, hmm miksiköhän...näin sitä ihmisten mielikuvia ja tietoisuutta manipuloidaan koko ajan, annetaan pääsääntöisesti vain sellaista tietoa joka palvelee omaa kuppikuntaa.

      • Onko teistä kukaan kirjautuu omalle Google tilille ja käyn kuuntelemassa mitä kaikkea kivaa se on vuosien varrella nauhoittanut????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe