Tietääkö joku hyvän seuranhakusivuston, kun iskurista tuli uudistuksen jälkeen hankala käyttää.
Vastaukset 11
- xxMaxx
Seuraan
- pianaukeaa
Iskuria vastaava sivu on kehitteillä ja ei ole rahastus niin kuin entinen iskuri tänä päivänä.Ainut mikä tulee maksamaan on vastaukset tekstiviestillä/soittamalla koska niitä ei ilmaiseksi saa palveluntarjoajakaan.Mainospohjaa tulee olemaan jonkin verran koska tuloja on jostakin saatava homman pyörittämiseksi.
- Kokeilkaa
Xchat.fi ja persikka.net jotka ovat maksuttomia eikä tarvitse rekisteröityä mitenkään.
- runkkari39
xchat.fi olen itse käyttänyt löytyy sekä hetero että homppeliosasto sieltä.
Kiitos!
Näyttää hyvältä, tämähän on liki samanlainen kuin edesmennyt herkku!
Tekee mieli löytää hyviä runkkailukavereita, tuollahan alan harrastajia näkyi kokoontuvan :=)
- homotti
deitti.net toimii ja homoja löytyy
- megarunkkari
xchat.fi oon käyttänyt. oon kyllästynyt jonottamaan koodi.nettiin jos ei maksa niin ei käytännössä koskaan pääse chättäileemään siellä. xchat.fi on toiminut tähän mennessä ja ne ei vaadi rahaa että pääsee sisälle.
- Q72
grindr-sovellus toimii hyvin. näyttää lähialueella olevat ja kahdenkeskinen viestittely onnistuu.
- hfsgfssfsf
vitut sieltä mitään uutta iskurin tilalle oo tulossa.Fiamaxin paskat omistaa noi kaikki isot saitit ja pitää tyhmät suomalaiset siinä uskossa että ne on hyviä sivustoja.
- pianaukeaa
Herra on hyvä ja rupeaa itse sitten kehittelemään iskurin korvaajaa kun on noin tietäväinen
- kyrpii...yt
pianaukeaa kirjoitti:
Herra on hyvä ja rupeaa itse sitten kehittelemään iskurin korvaajaa kun on noin tietäväinen
Onko jo auennut? Miten löytyy?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak2723804Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1951790Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1451522- 1241223
- 751022
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja1321017Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt408897Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero166744- 9731
- 45686