Tietääkö joku hyvän seuranhakusivuston, kun iskurista tuli uudistuksen jälkeen hankala käyttää.
Treffisivu iskurin tilalle
11
2354
Vastaukset
- xxMaxx
Seuraan
- pianaukeaa
Iskuria vastaava sivu on kehitteillä ja ei ole rahastus niin kuin entinen iskuri tänä päivänä.Ainut mikä tulee maksamaan on vastaukset tekstiviestillä/soittamalla koska niitä ei ilmaiseksi saa palveluntarjoajakaan.Mainospohjaa tulee olemaan jonkin verran koska tuloja on jostakin saatava homman pyörittämiseksi.
- Kokeilkaa
Xchat.fi ja persikka.net jotka ovat maksuttomia eikä tarvitse rekisteröityä mitenkään.
- runkkari39
xchat.fi olen itse käyttänyt löytyy sekä hetero että homppeliosasto sieltä.
Kiitos!
Näyttää hyvältä, tämähän on liki samanlainen kuin edesmennyt herkku!
Tekee mieli löytää hyviä runkkailukavereita, tuollahan alan harrastajia näkyi kokoontuvan :=)
- homotti
deitti.net toimii ja homoja löytyy
- megarunkkari
xchat.fi oon käyttänyt. oon kyllästynyt jonottamaan koodi.nettiin jos ei maksa niin ei käytännössä koskaan pääse chättäileemään siellä. xchat.fi on toiminut tähän mennessä ja ne ei vaadi rahaa että pääsee sisälle.
- Q72
grindr-sovellus toimii hyvin. näyttää lähialueella olevat ja kahdenkeskinen viestittely onnistuu.
- hfsgfssfsf
vitut sieltä mitään uutta iskurin tilalle oo tulossa.Fiamaxin paskat omistaa noi kaikki isot saitit ja pitää tyhmät suomalaiset siinä uskossa että ne on hyviä sivustoja.
- pianaukeaa
Herra on hyvä ja rupeaa itse sitten kehittelemään iskurin korvaajaa kun on noin tietäväinen
- kyrpii...yt
pianaukeaa kirjoitti:
Herra on hyvä ja rupeaa itse sitten kehittelemään iskurin korvaajaa kun on noin tietäväinen
Onko jo auennut? Miten löytyy?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684