Kotiin muuttaa pian kissanpentuja. Olen käynyt monesti katsomassa tulevia pentuja. Tällä hetkellä ovat n. 7 viikon ikäisiä. Ovat todella herttaista ja leikkisiä otuksia. Olen sitä vaan miettinyt, että toinen pennuista (poikakisu) ei tunnu juurikaan piittaavan silityksistä. Kuitenkin kun silittää niin pysyy paikallaan suurimmaksi osaksi, syliin kyllä kiipeää leikkimään. Pentueen muita jäseniä kun silittää, niin häntä nousee. Onko mahdollisuutta että pojalla tulee myöhemmin enemmän "kiinnostusta" silittämiselle?
Kissanpentuja...
6
164
Vastaukset
- vauvakisu
Kaikki ME olemme erilaisia persoonia! Kissoissakin osa on sylikissoja ja osa taas ei. Silti molemmat ovat aivan ihania! Tuskin pojussa mitään vikaa on. On hienoa, että käyt tutustumassa pentuun jo etukäteen, ei sitten ole sillekään niin pelottavaa uuteen paikkaan muutto. Anna vaan paljon aikaa ja hellyyttä alusta asti, niin saat kivan kaverin. Onnea!
- hfjhgjllb
Luonne on kissoilla kaikilla omanlaisensa,kuten ihmisilläkin.Ei voi tietää tuleeko pitämään enemmän silityksistä jatkossa. .
- tässämuutamiafaktoja
Ennen kissojen ottamista on tärkeää kartoittaa kaikki kissojen mukana tuomat riskit.
Kissat kuljettavat asuntoihin mikrobeja, jotka leviävät ilmavirausen mukana kaikkialle asuntoon.
Kissan erittäin voimakas virtsa aiheuttaa vakavia hengitystiesairauksia.
kissa pölyyttelee kakkabakteereja käydessään hiekkalootalla ja ne kulkeutuvat ihmisten petivaatteisiin.
kissan kanssa asuva henkilö levittää bakteereja muihin ihmisiin.
Kissa nuolee ensin takapuolensa, sitten turkkinsa ja sitten hankaa turkkinsa ihmisiin.
Kissan ulosteesta tarttuva loinen menee ihmisen silmän värikalvon alle ja aiheuttaa skitsofrenian. - isompikissalemmikki
Minkähänlainen lemmikkieläin olisi jaguaari?
Koska tykkää myös vedestä ja osaa myös sukeltaa, niin kylpyammeessa se voisi käydä aina kylvyllä ja olisi sisällä asunnossa vahtina, on tietääkseni niin voimakas purenta että pystyy murskaamaan pääkallon puremalla vain. - mamivuoro
muistakaa.12vk on luovutusikä.emolta pois,pikkusta pitää hoitaa.käytä eläinlääkärillä.huolehdi leikkaukset,rokotteet,kysy oikea muona.KISSAN pito ei ole HALPAA.mul on 7.ja KALLISTA on,mut RIKKAUTTA on enempi HEISTÄ ku mikäänmuu.he menköön nyt on meidän vuoro.
- verottajasaakuriin
liittäkääpä VEROILMOTUKSEENNE kissan OSTOHINTA laillisella KUITILLA josta käy ilmi AY tunnus myyjältä.SE on VEROTETTAVA tulo 24%.näin karsitaan huonot yrittäjät oikeista.katsokaa myös EMON kunto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171093124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123648Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392460Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252368Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31700- 1941255
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491224- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591059Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771009